Multimedya'da Ceren ve Tunç
Yine mi sabah oldu. Off okul vardı ve ben gitmek istemiyordum. O salakla değil yan yana oturmak yüzünü bile görmek istemiyordum.
Alarmı susturup tekrar yatağıma uzandım. Akşama kadar deliksiz uyumak istiyordum. Ama aklıma Emir ve yaptıkları geliyordu. Düşünmek istemiyorum. Daha önce kimse bana bunun gibi bir iğrençlik yaşatmadı. Ve işte tekrar ağlamaya başlamıştım. Değmez Miray değmez. O pislik için gözyaşı dökmeye değmez.
Off aptal telefon ben alarmı kapatmıştım. Hayır ya ne alarmı telefonum çalıyor, sersemleştim iyice.
"Alo"
"Alo Miray"
"Gözde sen misin?"
"Evet canım. Neden okula gelmedin, merak ettim"
"Gözde kendimi pek iyi hissetmiyorum o yüzden"
"Canım sen ağlıyor musun?"
"Hayır o nerden çıktı, ağlamıyorum"
"Peki canım okul çıkışı yanına gelmemi ister misin?"
"Yok teşekkür ederim"
"Peki madem. Şimdi kapatmalıyım. Kendine dikkat et tamam mı? "
"Tamam ederim. Görüşürüz"
Deyip telefonu kapattım.Uyulamalıydım. Yavaşça gözlerimi kapattım.
=Emir'in Ağzından=
Her zaman ki okula grupla beraber gelmiştik. Motorları park edip herkes kendi sınıfına dağıldı.
"Emir beklesene"
Off yılışık İlayda bu. "Ne var İlayda"
"Emircim hafta sonu doğum günüm. Ahh biliyorum iyiki doğmuşum. Ama senden bir rica da bulunacağım" Offlayarak başımı devam etmesi için salladım.
"Doğum günüm için evimde bir parti vereceğim. Ve tüm okul davetli.""Ee İlayda benden ne istiyorsun? "
"Parti maskeli balo tarzında ve kavalyeli gelinmesi gereken bir parti, yani kısacası kavalyem olur musun diyecektim"
"Tamam İlayda git"
"Çok teşekkür ederim" diyerek boynuma atladı. Onu geri ittirip sınıfa girdim.
Etrafa göz gezdirip sırama oturdum. Miray daha gelmemişti. Yine geç kalmıştır diyerek kendimi rahatlattım.
Ne zamandan beri bu kızı düşünür oldum ben. Isterse ölsün gitsin umrumda değil. Benimle, Emir Onat'la uğraşmayacaktı. Aklı başına gelmiştir umarım.
Onu öpeceğimi düşünmüş, bu kız gerçekten aptal.
Emir Onat hiçbir kızı öpmez, hiçbir kıza sarılmaz. O sadece onları kendisini tatmin etmesi için kullanır. Hatta bu yüzden ona lakap bile takmıştılar.
---------------------------------------Tam tamına 3 ders geçmişti ama Miray hala gelmemişti. Acaba bir şey mi oldu diye endişelenmeye başlamıştım.
Aslında emdişelendiğim için de değil, vicdanımı susturmak adına böyle düşünüyordum. Benim yüzümden başına bir şey gelmiş olabilirdi. Gidip o Gözde denen kıza soracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATMİNATÖR
ChickLitAğlamaya başladı. "Ne sandın lan sen beni? Git ilk önce vurduğun çocuğun kim olduğunu öğren, sonra gelip bana hesap sorarsın. Yeter be yeter... Sen hayatıma girdiğinden beri hiç ağlamadığım kadar ağladım. Kendime bir söz vermiştim, senin yüzünden b...