"Bana Akrep derler. Şimdilik sende öyle bil"

301 13 0
                                    

Multimedya'da Miray

Bu bölümü Saliyeyayla adlı kullanıcıya itafen yazıyorum

#Taylor Swift:Wildest Dreams
#Sezen Aksu:Unuttun mu beni

Eve geldiğimde Tunç'u kapıda beni beklerken buldum.

"Miray nerdesin sen? "

"Hey yavaş Tunç, bırakta bi nefes alayım."

"Tamam aç şu kapıyı da içeri girelim"

"Tamam açıyorum hemen"

Kapıyı açtım ve içeri girdik. Tunç hemen koltuklardan birine kuruldu.

"Sen beni burda bekle. Ben üzerimi değiştirip geliyorum."

"Tamam çabuk gel"
Gülerek merdivenlerden odama çıktım. Çabucak üzerimi değiştirip salona indim. Tunç ayaklarını sehpanın üzerine uzatmış, bir elinde cips paketi bir elinde uzaktan kumanda televizyon izliyordu. Bende hemen yanına kuruldum.

"Ee Tunç sebebi ziyaretini neye borçluyuz?"

"Benim bir kuzenim vardı onu özlemiş olabilirim mesela. Hoş onun beni arayıp sorduğu bile yok ama" dedi sitem ederek.

"Maalesef okul falan derken zaman kalmıyor, unutuyorum. Zaten bu hafta sonunu ailemle birlikte geçirmeyi düşünüyordum."

"Bak işte buna sevindim. Pazar günü sen, ben ve Ceren birlikte bi şeyler yaparız. İtiraz yok. En azından pazar günü bizimle ol"

"Tamam anlaştık" dedim tereddüt etmeden.

"Eee sen anlat bakalım. O Emir denen piçle neler oldu? En son benim yanımdan zorla götürmüştü seni. Bir şey yaptı mı? Tek tek anlatıyorsun."

Ağzıma bir cips alıp ısırdım ve konuşmaya başladım.

"Arabasına bindirdi, sahile getirdi. Önce suskundu sonra bağırmaya başladı. Bende ona karşılık verdim. Sonra daha fazla dayanamayıp ordan uzaklaştım."

"Bu kadar mı?"

"Evet ama bi şey daha var"

"Neymiş o"

"Biz onunla bir ödev aldık. Beraber bir şarkı seçip, seslendirmemiz istendi. Bende zaten provadan geliyordum."

"Miray bak açık konuşmam gerekirse o çocuğu hiç gözüm tutmuyor. Hayatına da karışmak istemiyorum ama dikkatli ol, tamam mı?"

"Bana güvenebilirsin Tunç. Herhangi yanlış bir şey yapmam. Zaten Emir'le aramda kesin çizgiler var. Arkadaş bile değiliz."

"Olsun sen yine de dikkatli ol" dedi.

Beni benden çok düşünmesi her zaman hoşuma giderdi. Başımı göğsüne yasladım. O da beni hemen sarıp sarmaladı.

"Tunç hatırlıyor musun, Havuz başında güneşlenirken 'hangimiz daha iyi dalış yapacak görelim' diye benimle iddiaya girmiştin. Tam ben atlayacağım sırada beni itmiştin benim de ayağım kaymıştı ve başımı havuz kenarına çarpmış ve düşmüştüm. O kadar çırpınmama rağmen bana yardım etmemiştin. Gerizekalı az daha ölüyordum senin yüzünden"

"Hatırlamaz mıyım. Numara yaptığını sanıp yardım etmemiştim sana. Çırpınmayı kesince anlamıştım her şeyi." Dedi sırıtarak.

TATMİNATÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin