MASKELİ PARTİ

363 12 0
                                    

Multimedya'da Miray'ın Balo Kıyafeti

"İşte Gözde hepsi böyle"

"Miray sen neler yaşamışsın böyle. Resmen Emir'i kendine aşık etmişsin."

"Yok öyle bi şey Gözde saçmalama. Alt tarafı beraber film izledik."

"Olsun olsun. Üzerini bile değiştirmiş, Emir bu sağı solu belli olmaz."

"Öyle mi dersin?"

"Evet. Hıı bu arada İlayda'nın partisine geliyorsun dimi?"

"Ne partisi?"

"Doğru ya sen hiç okula gelmedin. İlayda'yı sana göstermiştim. Yarın doğum günüymüş. Bu yüzden evinde bir parti veriyormuş ve tüm okul davetli. Yani bizde."

"Bundan haberim bile yoktu. Zaten gitmek de istemiyorum."

"Aaa Miray olur mu hiç. Kaç gündür okula da gelmiyorsun. Bu evde tıkılıp kalmışsın. Emir'le arandaki sorun da hallolduğuna göre gidebiliriz."

Aslında bu iyi bir fikirdi. Kaç gündür bende sıkılmıştım evde oturmaktan. Partiye herkes davetliyse Emir de gelirdi.

"Peki tamam. Gidelim o zaman"

"Yaşasın... Ama bi sorunumuz var."

"Neymiş o sorun"

"Parti maskeli balo tarzında ve kavalyeli gelinmesi gereken bi parti.

"Ee ne yapıcaz. Benim sevgilim yok ki"

"Hmm buna bi çözüm bulabiliriz"

"Nasıl olacakmış o iş?"

"Ben zaten sevgilimle gidiyorum. Sana da birini ayarlayabilirim."

"Bir dakika senin sevgilin var ve ben bunu yeni öğreniyorum. Ayrıca kimi ayarlıyosun bana ben tanımadan."

"Sevgilim olup olmadığını hiç sormadın ki. Ayrıca ayarlayacağım kişi kuzenim. Merak etme çok iyi biridir. Ona senden bahsettim bile."

"Yuhh Gözde ne ara beni ona anlattın?"

"Senin okula gelmediğin zamanlarda anlatmış olabilirim. Hem kuzenimle aynı evde yaşıyoruz. Bana güven bir şey olmaz."

"Olsun ben tanımıyorum onu. Kabul etmem imkansız ne yazık ki"

"Ya gerçekten ona kefil olabilirim. Eğer herhangi bir şeye kalkışırsa bana söyle."

"Ya bilmiyorum Gözde"

"Hadi Miray. Tek başına mı gideceksin?"

"Ya off peki. Tamam çağır gelsin, tanışalım"

"Yaşasın. Ben hemen arayıp çağırıyorum. Hıı bu arada adı Görkem"

20 dakikalık beklemeden sonra kapı çalmaya başlamıştı. Yavaşça açtım ve Görkem'i içeriye davet ettim.

"Miray dimi? Ben Görkem. Ee tabi ki geveze kuzenim anlatmıştır eminim sana. Tanıştığıma memnun oldum."

"Bende memnun oldum"

Salon'a geçip Gözde'nin yanına oturdu. Uzun bi sessizlikten sonra Gözde konuşmaya başlamıştı.

"Miray ve Görkem tanıştığınıza göre asıl konuya geçelim. Miray sen zaten biliyorsun. Şeyyy kuzencim biliyorsun İlayda'nın doğum günü partisi var. Ve senin de gidecek bi kavalyen yok biliyorum. Miray'ın da öyle. Bende beraber gidersiniz diye düşünmüştüm. Ee nasıl fikir?"

"Tabi olur kuzen. Miray için de uygunsa beraber gidebiliriz.

"Tamam benim içinde sorun yok" dedim karşılık olarak.

"Tamam o zaman. Ben seni yarın akşam saat 7 gibi evinden alırım, beraber gideriz. Olur mu?"

"Olur tabi"

Bir şeyler içip, muhabbet ederek birbirimizi tanıdık. Tatlı ve iyi birine benziyordu. Ama aklımda hep Emir vardı. Acaba kiminle gelecekti partiye ya da gelecek miydi?

Aman bende hemen havalara giriyorum. Beni davet edecek hali yoktu ya ve ben zaten böyle bir şeyi asla düşünmemiştim. Olsun Görkem'den de çok iyi bir partner olabilirdi.

Görkem'i yolcu edip Gözde'yle beraber parti için alışverişe çıktık. Kendime kısa, uçları tüllerle kaplı, siyah straplez bi kıyafet ve beraberinde siyah bir maske seçmiştim. Sanırım baya güzel gözükecektim siyahlar içinde. Yarın için sabırsızlanıyorum.

=Emir'in Ağzından=

Niye şu aptal partiye gelip, bi de İlayda'nın kavalyesi oluyorsam. Kabul ettiğim güne lanet olsun. Evet evet lanet olsun. Bir saattir havuzun başında dans ediyorduk.

"İlayda hadi oturalım artık"

"Biraz daha Emir, lütfen."

"Off tamam sadece iki dakika"

Doğum günü kızı olmasa bu ısrarı umrumda bile olmazdı ama neyse bir günlüğüne iyi biri olayım bari.

Acaba Miray gelecek miydi? Daha doğrusu sormam gereken şu; hangi piçle beraber gelecek bu partiye.

Kuzeniyle gelir falan diye düşünüyorum ama kuzeni bizim okuldan değil. Yani bu ihtimali göz önünde bulundurmaya gerek yoktu.

Umarım başka biriyle falan gelmeye kalkışmaz. Yoksa yanındaki çocuk için hiçte iyi şeyler olmayabilir. En iyisi bekleyip görmekti.

Sonunda müzik bitmiş bizde yerimize geçmiştik. Grupta benimle beraberdi.

"Çocuklar şu partiden erken ayrılalım. Halletmemiz gereken bir iş var."

"Tamam abi yine aynı mahalleye mi?" Dedi Aras.

"Hayır bu sefer mekan farklı. Öğrenirsiniz yerini."

"Abi şu kapıdaki kız o değil mi?"

Bora'nın gösterdiği yere bakınca adeta dilim tutulmuştu.

TATMİNATÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin