Chapter 18 - Octavian's P.O.V.

1.4K 56 121
                                    

Voices swirled around me with words that I could hardly make out... Voices saying things about blood lose and head damage. And one word that stands out from the rest.

Rachel.

Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel. Rachel.

It's dark and it hurts, but all I can think about is Rachel. Is she here? Can I see her? I can't open my eyes but I want to see her! I wanna see her! Owwwwwww...

I just want to be with Rachel. Why can't I be with her? It hurts so bad. It's so dark and I can't even remember what Rachel looks like, but I can feel her near me and I know she's amazing, I just wanted to see her, I just wanted to be near her, why did this have to happen... Do I even deserve this? Was what I did that bad that I can't have a happily ever after?

Am I going to die without ever seeing my Rachel again?

Love the ImpossibleWhere stories live. Discover now