Telefonumun saatine baktım ve daha iki saatim vardı.Hızla eve girip her zamanki gibi mutfağa yöneldim ve su ısıtıcısını açıp biraz bekledikten sonra kahvemi kupama boşaltıp ellerimi ısıtırcasına bardağı sardım.
"İnsan alkol ben kahve manyağı vay be."
Kahkaha attım.Bu arada kapının çalmasıyla oraya yöneldim ve kızlar gelmişti. "Jenna,Serena,Amy"
"Ah ah bu kızların canına okusamda birbirimizi seviyorduk."
Serena'nın o cırtlak sesinin duymamla sakince kulağımı kapattım.
"Abartmayın kızlar."
Gözlerimi devirdim.Bu sırada bir şey içmeyeceklerini belirttikleri için odama geçtik.Kendimi yatağa attığım gibi hayranı olduğum topuklu ayakkabımı herhangi bir köşeye fırlattım.
"Bana geliyordu."Neredeyse tısladı Amy.
Gülerek "yazık" dedim."Her neyse ne giyeceksin" dedi.
Benim yerime Serena Amy'e dönmüştü."Her zaman ki gibi klasik elbiselerinden tabiki."
Tiz bir kahkaha attı.
"Beni tanımanız ne büyük ayrıcalık aşklarım."
Gülmeye başladım.Kahvemden yudumladım ve maillerimi inceliyordum.Aniden kafamı kaldırdım ve "cidden ne giyeceğim."
Serena her zaman ki bilmiş tavrıyla "Tabiki o klasik ve benim hayran olduğum elbiselerinden.""Az önce kötüledin ama.
Ağlarcasına söylediğimi görünce kızlar
gülmekten yerlere yatmıştı.
"Aslında elbise giymeyeceğim madem parti barda abartmayalım değil mi ?"Bu sefer Jenna merakla "ee ne giyeceksin o zaman." sorduğunda ukala bir tavırla her zamankilerden dedim.
"Bunu yapmak zorunda mısın Lydia?"
"Neyi?" gülümsedim.Aslında cevabı biliyordum.
"Hadi ama Amy hoşuma gidiyor.
"Hafifçe Amy'nin eteğini çekiştirdiğimde aldığım tepkiyle beraber ikimizde gülümsedik.
Kızlara döndüm." Siz ne giyiyorsunuz?"
" Basit şeyler sonuçta barda eğleneceğiz."
Kahvemde kalan son yudumu aldığım gibi yere tükürmemle kızlar kahkaha atmaya başladılar.Yüzümü ekşittim ve gülmeye başladım.
"Bu kahve hangi ara bu kadar soğudu"
Yeniden saate baktım ve bir saatim vardım. Bu arada kızlar kapıya yönelmiş gidiyorlardı onları yolladıktan sonra yeniden üst kata çıkıp kıyafet dolabıma yöneldim.Saniyesinde kıyafetlerimi seçip banyoma yöneldim.Yaklaşık 15 dakika içerisinde duştan çıktıktan sonra makyaj masama yöneldim.Hafifçe saçlarımı kurutup şekillendirdikten sonra çikolatalı dudak parlatıcımı sürüp eyelinerımı çektikten sonra artık hazırdım.Vücudumdaki havlumu çıkartıp vücut nemlendiricimi sürdüm ve günlük elbiselerimden birini üzerime geçirdim ve tabiki ayakkabımı da giydikten sonra saate baktım Riley'in gelmesine yarım saat vardı.Serena'lar sade olduğum için kızacaktı ama eğlencenin olduğu yerde dansta vardı ve dans etmeye aşık olduğum için tabiki rahat giyinecektim.Her ne kadar bu topuklu ayakkabıların üzerinde nasıl rahat hareket ettiğimi anlamayan arkadaşlarım vardı ama spor ayakkabılardan daha rahat olduğuna yemin edebilirdim.
Düşüncelerimi bir kenara atıp alt kata indim.Mutfağa yöneldiğim gibi atıştırmak için çıkardığım çerez ve kahvemi alıp salondaki özel koltuğuma kendimi adeta fırlattım.Stiles'ım eve girmesiyle ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ
Teen FictionLydia Riley'e sürpriz doğum günü yapıp tüm okulu Riley'in evine çağırmışken Riley'in kendisini aldatmasıyla bütün okula rezil olmakla birlikte o günki kurtarıcısı Riley'in kuzeni olur ve o günden itibaren kendine bile itiraf etmeye korktuğu Louis'e...