9.bölüm

105 5 0
                                    

"Dalga mı geçiyorsun ? Hiç komik değil de Riley."

"Ben ve dalga geçmek hiç tanıyamamışsın Lydia. "

Karşılık olarak gözlerimi devirdim ve kütüphaneden çıkmak için adım attım. Riley'in sıkıca bileğimi kavramasıyla durdum ve hafifçe ona döndüm.

"Lydia..

Sesimi çıkartmadım ve ne söyleyeceğini bekliyordum o ise söylemek yerine bileğimi serbest bırakarak kütüphaneden çıktı. Arkasından bakakalmıştım sesimi çıjartmadan kütüphaneden çıktığım gibi Serena yı aradım. Çalan telefonu anında açan nadir insanlardandı telefonu açtığı gibi konuşmaya başladım.

"Akşam gelmiyorum Serena."

"Ned.. ?"

Onun konuşmasına müsade etmeden telefonu hızla kapayıp çantama attım ve okuldan çıktım arabama binip eve doğru sürmeye başladım. Eve geldiğimde hızla üst kata çıktım ve topuklu ayakkabılarımı kenara fırlatıp giysi dolabıma yöneldim, elime gelen ilk şort ve askılı bir bluzu alıp üzerime geçirdiğim gibi kendimi yatağıma fırlatırcasına yattım. Telefonumun çalmasıyla yatakta hafifçe doğrularak telefonuma uzandım. Numaranın kayıtlı olmamasına şaşırarak telefonu açtım.

"Efendim.."

Telefondaki sesin cevap vermesiyle bütün şaşkınlığım gitti. Ezra' ydı.

"Ne var Ezra ? Şuan seninle uğraşamayacağım."

"Sarışınımız sinirli.."

"Cidden seni çekemeyeceğim. "

"Tamam tamam dur nerdesin ? "

"Sence ?" dediğim anda telefonu yüzüme kapattı. Gerizekalı ne olacak işte öküz deyip telefonu yatağa fırlattım.Müzikçalarımı alıp kulaklıklarımı taktım ve yatağa yeniden uzandım.Derin bir nefes alıp gözlerimi kapadım.
Nekadar süredir bu haldeydim bilmiyorum ama kulaklığımın çıkarılmasıyla gözlerimi açtım.Ezra yı karşımda görmemle yatakta doğruldum.

"Evimde ne işin var ?" Neredeyse tısladım.

"Şiştt sarışın kızma."

"Cevap veriyor musun yoksa bağırayım mı ?"

Hafifçe ağzımı açıyordum ki eliyle kapadı.

"Saçmalama Lydia. " Çarpık gülümseyişini takındı.

Sertçe elini itikledim.

"Konuş o zaman Ezra."

Yatağımın yavaşça kenarına oturdu ve konuşmaya başladı.

"Sorun Kate. "

"Şaşırmadım o hep sorundu zaten."

Bu biraz sert bir darbe olacak senin için Kate 1-0 önde. Yanağımdan makas aldı ve bu şortu beğenmedim diyerek odadan çıktı.

Bir insan neden doğru düzgün anlatmadan gider ki gerizekalı ne olacak. Yeniden yatağa uzandım ve gözlerimi kapadım.Hafifçe ovalayarak gözlerimi açtım ve yataktan kalktıktan sonra saate baktığımda uzun bir süre uyuduğuma ben bile şaşırdım. Giysi dolabıma yöneldim.Biraz rahatlamam lazımdı.Lanet olası bikinim neredeydi benim. En sonunda bulup giydikten sonra üzerime pareolarımdan birini geçirdim ve plaj çantamın içine telefon ve kulaklığımı atıp mutfağa indim ve kahvemi hazırlayıp termosuma koyup havuzuma doğru yürüyüp şezlonglardan birinin üzerine çanta ve havlumu atıp pareomu da havuzun kenarına koyduğum gibi havuza atladım ve yüzmeye başladım. Biri bu lanet telefonun sürekli çalmak zorunda olmadığını söylesin. Hayır onu geçtim o telefonu açmıyorsam meşgul olduğumu neden anlamakta inat ediyorlar.Telefonu açmak yerine yüzmeye devam ettim.Yüzerken geçirdiğim zamanı her şeyle değişebilirdim. Ama konu Louis 'e geldiğinde biraz duraksıyordum benim için değerliydi.Bir tarafta da Riley vardı ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Benim yüzerken rahatlamam gerekirken ben niye bunları düşünüyordum ki.
Ve en çok aklıma takılan Ezra'nın dediği gibi Kate 1-0 önde ne demekti. Anlaşılan Kate'n yine planları vardı.Ama şimdilik ona ayıracak vaktim yoktu. Havanın kararmaya başladığı sırada adımın seslenilmesiyle havuzun kenarına ilerledim ve vücudumun bir kısmını havuzdan çıkarttığımda Louis'i görmemle yüzümde oluşan şaşkınlık havuzun kenarına yaklaşmasıyla bir tebessüme dönüştü.
Yavaşça havuzdan çıkıp saçlarımı omuzlarıma attım bu sırada Louis'in uzattığı havlumu alıp vücuduma sardım. Louis sadece gülümsemişti.

ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin