Hızla üst kattaki odalardan birini açtı ve beni içeri itikledi. Ben elinde debelensemde kapıyı kilitleyip anahtarı rasgele odaya fırlatti.
"Gerizekalı mısın ? Seni istemiyorum. Bırak çıkacağım."
"Çok ayıp çok uslu uslu dur şimdi, az sonra o çığlıkların zevk çığlıkları olacak."
Elimi ondan kurtarmaya çalışıyordum. Bir an önce şu lanet odadan çıkmalıydım.
"Hiç kensini yorma güzellik bu odadan işimiz bittiğinde çıkacaksın. Şimdi şu lanet çeneni kapat ve yatağa uzan."
"Ne saçmalıy.." daha cümlemi tamamlayamadan sertçe yatağa fırlatıldım ve üzerime çıkıp dudaklarımı öpmeye başladı.
Dudakları dudaklarımdayken konuşuyordu."Sana çeneni kapat demiştim değil mi ?"
Ellerimle onu itiklemeye çalışırken dudaklarını geri çekmiş ve ellerimi başımın üstünde sabitleyip iğrenç dudaklarını boynumda gezdiriyordu.
Tabi bende altında debelenmekten başka hiçbir şey yapamıyordum."Bıraksana beni istemiyorum anlamıyor musun? Bileklerim acıyor."
Tuttuğu ellerimi bıraktığında ellerimle onu itikleyecektim ki ellerimi bazanın başlığına bağlamıştı
ve ben bunu nasıl hissetmemiştim.
Tamam ilkim değildi ama istemediğim biriyle hatta zorla yapamazdı değil mi beni ? Anladığım kadarıyla cevabı belliydi ve beni bu odada kimsenin bulamayacağını biliyordum. Lanet olasıca dudaklarını benden uzaklaştırması için konuşmaya başladım."Bir saniye kimsin sen ?" Dedim.
Kafasını vücudumdan kaldırdı.
"Imm.. bir düşüneyim ben ." Dudaklarıma sulu bir öpücük bıraktı ve geri çekildi.
"Riley'in yakın bir arkadaşı diyelim."
"Riley bahsederdi"
"Çok konuşuyorsun güzellik."
"Zorla becermeye kalkmasan çenemi kapatırdım." Gözlerimi devirdim.
"Ahh her neyse işimize geri dönelim."
"Bileklerim acıyor"
"Bekle" dedi ve üzerimden kalktı. Ellinde siyah bir ip alıp gelmişti.
"Ya sen gerizekalı mısın? Elim acıyor diyorum ve başka ip getiriyorsun."
"Çeneni kapat ve sinirlendirme beni"
Sağ bacağımı tuttu ve beni yataktan aşağıya çekti. Şaka yapıyor olmalı değil mi ? Bacağımın tekini bağlamış ve tekrar üzerime çıkıp kendini bana baştırdı.
"Şimdi güzelim ellerindeki ipi gevşeteceğim." Duraksadı.
"Aslında bu kıyafetler fazlalik işimize engel değil mi?"
Üzerindeki tişörtü çıkardı ve elleriyle vücudumu geziyordu.
"Istemiyorum kelimesini anlıyor musun?"
"Senin istemene gerek yok ben istediğimi alırım."
Ve tekrar dudaklarıma kapandı bir eli vücudumda keşfe çıkmışken diğer eliyle üzerimdeki büstiyeri çıkarmış ve vücuduma sulu iğrenç öpücükler bırakıyordu. Bağırmama rağmen beni kimsenin duyacağını ve hatta umursayacağını sanmıyordum.
Her ne kadar bırak beni diye bağırsamda hiçbir şey yapamıyordum.Lanet olasıca dudaklarını bacaklarımda geziriyordu ve bacaklarımı araladığı sırada gözlerimden bir damla yaş düştü.
"Bırak beni" sesim ağlamaklı çıkıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ
Teen FictionLydia Riley'e sürpriz doğum günü yapıp tüm okulu Riley'in evine çağırmışken Riley'in kendisini aldatmasıyla bütün okula rezil olmakla birlikte o günki kurtarıcısı Riley'in kuzeni olur ve o günden itibaren kendine bile itiraf etmeye korktuğu Louis'e...