Ben mi sürtük oluyorum ?

193 8 1
                                    

Öylece kalakalmış sadece adını söyleyebilmiştim.Kapıda dikildiğimi gören Louis yanıma doğru yürürken Kate bir anda beni itikleyip salona geçti ben ise hala kapıda bekliyordum.Kate'in geleceğini biliyordum ama galiba aklımdan çıkmıştı.Gelmesi değil Louis'in evini nerden biliyordu ki.
Daha doğrusu Louis'i nereden tanıyordu. Riley yanıma gelip beni dürtmesiyle kendime geldim ve koltuğa yöneliyorduk ki Kate Louis'e sarılmıştı.Louis'te ise tepki yoktu sadece bakıyordu.Ona dokunmamıştı bile.Ama Kate her zaman ki gibi yine sarmalamıştı.Bu kız kuzenim olmamalıydı ondan nefret ettiğimi söylemiş miydim ?
Hah tabiki söylemiştim.KATE' DEN NEFRET EDİYORUM !
Ah üzgünüm yine söyledim dile getirmeden edemiyorum.Nefes almam gibi bir şey kendimce gözlerimi devirdim.Riley'in bana baktığını fark edince tabiki de yaptığımı fark ettiğini düşündüm.
Koltuğa oturmadığımı fark ettiğimde Riley hafifçe beni çekti.
Kaskatı bir şekilde oturuyordum.Nefes bile almıyor olabilirdim.
Louis'in Kate'i itiklemesiyle hafifçe gülümsedim.
Kate kahkahayla karışık tam karşıma oturmuştu.Ben de tam zıttı şekilde oturuyordum.Mutfaktan gelen Ezra'yı görmesiyle yeniden ayağa kalktı.Ezra'ya ise hafifçe sarılıp geri çekildi.

"Vov Ezra popüler çocuğumuz"

Şaşkın bakışlarla ona baktım.
Kate konuşmaya başlıyordu.Kurduğu cümlede kendi adımı duymamla ona odaklandım.

"Popüler Lydia'mız sevgilimin üstüne konmuş hemen."güldü.

"Tam ağzımı açıyordum ki Riley susturdu.Ne yani susacak mıydım hadi ordan.
Saçlarımı geriye attım.

"Seninle uğraşmayacağım."

"Hadi Lydia bu mütevazılığı neye borçluyuz ?"

"Senin gibi orosp.."

Riley'in ağzımı kapamasıyla Louis konuşmaya başladı.

"İlk olarak biz seninle ayrıldık.Son olarak da evimde ne işin var ?"

Kate kahkaha atarak ayağa kalktı.
Louis'in yanağından makas aldı.

"Hadi ama Lydia'dan mı korkuyorsun"

Louis hızla kalktı ve Kate'in kolunu tuttu ve kapıya doğru itikledi.
Kolunu Louis'ten kurtardı.
Merak etme gideceğim ama yine geleceğim  ve sen Lydia her zaman ki halinle yine erkeklerin odağı olmaya devam et ama onu senin elinden alacağım.

"Bu arada en son hangisinin altına girdin ve buradasın."

Kapıyı çarpıp gitti.
Aptal bir ifadeyle peşinden bakıyordum.
Louis'e döndüm.

"Ki.. Kimi elimd.."

Riley lafımı kesti.

"Kuzenin diye demiyorum tam bir gerizekalı."

Hareket etmeden kendimi koltuğa fırlatırcasına oturdum.

"Ben onun gibi değilim.Bana orospu diyemez.Gerizekalı" diye bağırdım.

Louis mutfaktan yaptığı kahveyi bana alıp uzattı.
Bir yudum aldım ve Riley'e döndüm

"Beni eve götür lütfen."

"İstersen burada ka.."

"Hayır sen götürmezsen ben gideceğim."

"Tamam tamam toparlan ben arabanın yanındayım." göz kırptı.

Üst kattan çantamı alıp elimdeki kupayı tezgaha bıraktım.Louis'in yanağına ufak bir öpücük bıraktım.Kapıdan çıktığımda şaşkın bir Louis bıraktığımın farkındaydım.Gerçi şimdi arabaya binerken bende ne yaptığımın farkına yeni varmıştım..Onu niye öpmüstüm ki ? Ay cidden kafayı yedim galiba.Riley'in sesiyle ona odaklandım.

ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin