Louis adımı seslenip duruyordu ve umursamadan yoldan çevirdiğim bir taksiye atladım ve her zamanki gittiğimiz bar kafe tarzındaki yerlerden birinin adresini verdim. Şuan kafamı dağıtmam lazımdı. Ben yanımda diye sevinirken Riley, demediğini bırakmamıştı ve neredeyse Rick'i savunacaktı. Lanet olsun. Gözyaşlarımı sildim ve telefonumla Amy'i arayıp buluşmak istedim. Onayı aldığım gibi telefonu çantama attım.
Louis anlatımından..
Lydia'nın arkasından ne kadar seslenirsem sesleneyim Lydia umursamamış ve taksiye binip gitmişti. Sinirle eve girip kapıyı çarptım. Riley koltukta oturuyor, kendi kendine kızıyordu. Hırsla içeri girdiğim gibi Riley'in karşısına oturdum.
"Sen gerizekalı mısın Riley ?"
"Sensin gerizekalı ne bileyim oğlum sinirlendim."
"Gerizekalısın oğlum sen tam bir gerizekalı, şu çeneni kapalı tutsan biraz."
"Bir anda bende anlamadım, kahretsin."
"Evet kahretti zaten gerizekalı, kız çekti gitti."
"Ne yapayım Louis, lanet çeneni kapat artık olan oldu."
"Evet olan oldu şimdi defol ve Lydia'yı bul."
Cevap vermeden hızla evden çıktı.
Kapının çarpma sesiyle irkilerek iyice koltuğa yayıldım.
Gerizekalı bir kuzenim vardı ne kadar güzel değil mi ?
Lydia zaten iyi değil birde Riley'in saçmalıkları.. Adam çenesini tutamıyor ki. Sinirle söylenip dururken telefonumun çalmasıyla nereye attığımı dahi bilmediğim telefonumu zor olsada bulunca arayanın Kate olduğunu gördüm.
Yine ne zırvalayacaktı acaba ? Derin bir nefes alıp telefonu açtım."Ne var Kate ?"
"Bu ne kaba bir başlangıç."
"Aa afedersin bir dahakine öyle yaparım." O görmese bile gözlerimi devirdim.
"Konu Rick desem."
"O kim desem ?"
"Hadi ama Louis zaten tanıyorsun. Kuzenlerin klasik düşmanı."
"Ee sanane bundan Kate."
"Beni sizden daha çok ilgilendiriyor. Kuzenimi her ne kadar sevmesemde sonuçta nefret etmiyorum değil mi ?"
"Uzatma Kate."
"İyi be sende, her neyse Rick her tarafta Lydia'yı arıyor. "
"Ne alaka?"
"Louis sen gerizekalı mısın ? Bardaki olaydan haberim var ve işimi bitireceğim diye ortada dolanan bir adet ruh hastası Rick'imiz var."
"Saçmalama Kate ne işi?"
"Haberim olduğuna neden inanmıyorsun acaba? "
"Hemen düşüneyim bu zamana kadar bizi düşünmedin çünkü."
"Uzatma o kadar orası farklı ve şuan ki durum çok farklı. Ayrıca Lydia'yı korumalıyız bende dahil. O yüzden Rick'bir şekilde Lydia'dan uzak tutun. Neyse kaçtım ben."
Telefonu suratıma kapadı. Rick'i nereden tanıyor bu Kate? Kendime bu soruyu sorup duruyordum. Her neyse de bu gerizekalı Riley'den ses yoktu. Ne bekliyordum ki olacak olan belliydi zaten Lydia uzun bir süre onu affetmeyecekti ya da affederdi farklı bir ilişkileri var sonuçta. Kapı zilinin çalmasıyla ayağa kalktım.
"Yuh yine mi sen ? Ne işin var burada Ezra ?"
"Arkadaşlarımı özledim belki."
"Işin düştü anlaşıldı anlat bakalım Ezra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ
Teen FictionLydia Riley'e sürpriz doğum günü yapıp tüm okulu Riley'in evine çağırmışken Riley'in kendisini aldatmasıyla bütün okula rezil olmakla birlikte o günki kurtarıcısı Riley'in kuzeni olur ve o günden itibaren kendine bile itiraf etmeye korktuğu Louis'e...