Lanet Olası Alışveriş

120 8 2
                                    

Her gün şu alarm sesiyle uyanmaktan nefret ediyordum ve yinede zorla gözlerimi açtım.Alarmı kapadım ve her zamanki gibi diğer yastığıma sarıldım.Hafifçe kafamı kaldırdım ve daha saat yediydi hadi ama hangi ruh hastası okulda dersi yokken yedide kalkardı ki.Gözlerimi kapadım ve bacaklarımın arasında nevresimi itikledim.Uyku gibisi yoktu değil mi ?
Ah bu pazartesileri seviyordum okula gitmeme bile gerek yoktu.Telefonumun çalışıyla gözlerimi açmadan telefona ulaştım.
"Hıı"

"Günaydın güzellik"

"Hadi ama Riley bu saatte şaka yapıyor olmalısın.Dersim bile yok."

"Serenalarla alışverişe gidecekmişsiniz."

"Oldu canım başka."

"Şimdilik başka bir şey yok."

"Aaa birde dalga geçiyor hanımefendi niye aramadı ?"

"Kızarsın diye" kahkaha attı.

Sanki görecekmiş gibi gözlerimi devirdim."Hoşçakal deyip telefonu kapadım ve yeniden yatağıma gömüldüm.Hayır sanki Riley arayınca kızmayacaktım.Ah ne saçmalıyorum tabiki de Riley'e sesimi yükseltmeyecegimi biliyorlardı.Hafifce gözlerimi açtım ve saate baktım on olmuştu.Sarıldığım yastığı odanın köşesine fırlattım.Ve telefonu elime aldım.Rehberden bulduğum Louis adıyla hemen aradım.Çok teşekkür ederim açmıyor bu çocuğun dersi yok muydu dokuz buçukta ?
Lazım olduğunda yok ol ortadan Louis yok ol ! Bu aptal üşengeçliğine dersede gitmemiştir.Elimde kalacak biri bir gün ama neyse.Alışveriste nereden çıktıysa.Anlamıyorum bu kızları.Hayır zaten yeteri kadar kıyafetimiz var ki ben gördüğüm yerde alıyorum.Ama bunlar denettirmeden aldırmayacaklar bana.
Söylenerek havlumu aldım ve odamdaki banyoya yöneldim.Yaklaşık 15 dakika süren duşumdan sonra havlumu vücuduma sarıp odama geçtim.Ilk önce saçımı kuruttum.
Peşinden havluya silinip odamın kıyafet bölümüne geçtim.Alışveriste giy çıkarla uğraşamayacağım için siyah ince boyundan bağlama detayına sahip siyah sade mini elbisemi giydim.Tabiki ayakkabılarımın tarafıma geçtim ve diğer dolaptan geçen hafta aldığım siyah platform topuklu ayakkabımı giydim.
(Multimedyada ilk siyah elbise giydiği elbisedir.Ayakkabısıda bilinen siyah platformlu klasik ayakkabı.Diğerleri ise satın aldıkları) Krem rengi çantamı alıp içine ıvır zıvırlarımı doldurduktan sonra telefonu mu arabamın anahtarını alarak mutfağa geçtim.Tezgahın gizli bölmesinde duran ağrı kesicimi aldım ve evden çıktım.Elimde salladığım araba anahtarını birine çarpmamla yere düşürmüştüm.
Kafamı kaldırdım ciddi bir tavırla

"Birkaç saatliğinede olsa rahat bırak beni Kate"

"Ah.. hadi ama."

Peşinden Ezra'nın sesini duydum.

Dudaklarımdan çıkan derin bir kahkahayla telefonumu elime aldım.
Hem Louis'i arıyor hem de Kate 'e laf yetiştiriyordum.

"Hadi ama Lydia sevgilin açmıyor mu ?"

"Ne sevgilisi be ?"

Ilk defa masum bir kız gibi tebessüm etti. Tabi arkasından söylenecek lafın Ezra'dan geleceğini tahmin etmemiştim.

"Tahmin etmeliydik hangisini sorduğumuzu anlamadı.Isim vererek sormalısın Kate."

"Piç herif ..siktir git."

"Hadi ama Lydia seninle daha çok görüşeceğiz tabi kuzenlerin altına yatmaktan vakit bulursan."

Ukala bir tavırla anahtarı yerden aldım ve kahkahamla cevap verdim.

"Ne oldu sen hangisini istiyorsun ayırayım bari Kate belki ilgini çekmişlerdir."

Sesim kendimden emin çıkmıştı.Oyunları onlara göre oynayacaktım.

ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin