13- Zorla Veya Güzellikle

98 4 0
                                    

Kendi kendime konuşurken evime gelmiştim ve kapımı çarparak kendimi adeta koltuğa attım. Eve gelene kadar saat 4 olmuş ve ben ilk olarak duş almalıydım tabi önce kahve. Kahvemi hazırlayıp üst kattaki odama çıktım. Çantamın içindekileri yatağın üstüne boşaltıp Laptopumu açtım ve kahvemi bitirene kadar sosyal paylaşım sitelerimde dolandım. Kupamda son kalan kahve yudumunu kafama dikledim. Fısıltıyla lanet okuyup kahve kupasını kenara bıraktım. Laptopumun kapağını kapattım. Bornoz ve saç havlumu alıp odamdaki banyoya koyup, duş için duyu hazırlayıp küvetime akmasını sağladım ve tekrar odama geçtim. Makyaj masamdaki ıslak mendille neredeyse olmayan makyajımı temizleyip kıyafetlerimi odaya çıkarıp banyoma girdim. Suya birkaç özel köpük ekleyip saçımı topladıktan sonra vücudumu suya alıştıra alıştıra suya soktum ve kafamı yasladım. Mp3 ümün kulaklıklarını kulağıma takıp rasgele çıkan bir şarkıyı mırıldanmaya başlayarak gözlerimi kapadım. Uzun bir süredir bu haldeydim ve hızla açılan banyo kapımla gözlerimi açıp kafamı kaldırdım. Her ne kadar vücudumun gözükmediğini bilsemde irkildim.
Karşımda hızla arkasını dönen Louis vardı.

"Louis " soru soran gözlerle ona baktım.

"Şey ben.. aslında özür dilerim."

"Odama geç Louis."

"Ben banyo olduğunu anlayamamıştım."

"Kes şunu ve banyomdan çık."

Yavaşça kafadını salldı ve umduğum kadarıyla odama geçti.Sinirle tısladım gerizekalı ne olacak.
Durulandım ve bornozumu giyinip kurulandıktan sonra iç çamaşırlarımı üzerime giyip dolaplardan birindeki misafir havlularından birini alıp vücuduma sardım ve odaya geçtim. Kıyafetlerimi banyoya almadığım için lanetler okudum. Louis kenardaki çift kişilik koltuğa oturmuş, yüzünü ellerinin arasına almış yere bakıyordu. Bu saatte sarhoş olamazdı herhalde, ama kendinde de değildi.
Louis'e bir şey söylemeden kıyafet dolabıma yöneldim. Barda giymek için kıyafet aramama rağmen pekte bulabildiğim söylenemezdi.

En sonunda deri, siyah eteğimi ve yine aynı tonda siyah kalın askılı büstiyerimi alıp ayakkabı dolabıma yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda deri, siyah eteğimi ve yine aynı tonda siyah kalın askılı büstiyerimi alıp ayakkabı dolabıma yöneldim. Boy aynamdan belli etmeden Louis'e baktım gözlerini ovuşturuyordu. Aniden göz göze geldiğimizde hızla önüme dönüp ayakkabılarıma bakıyordum ve bordo önü açık topuklu ayakkabımı elime aldım.
Yavaş bir şekilde yatağın üstüne attım ve saçlarımdaki havluyu kenara fırlattım ve lastikle topuz yaptım.
Yatağa koyduğum kıyafetimi elime alıp tekrar banyoma yöneldiğim sırada Louis'in seslenişiyle duraksadım.

"Ne zaman benimle ilgileneceksin ?"

"Kıyafetimi giydiğim an ."

Kafasını salladı.

"Hemen geliyorum" zoraki bir şekilde gülümsedim.

Banyoma girdim ve etekle büstiyerimi giyip tekrar odaya geçtim ve Louis'e baktım.

ESKİ SEVGİLİMİN KUZENİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin