17K olmuşuz!

682 32 4
                                    

Öncelikle hepinize selam canlarım ve ciğerlerim!

Aslında öyle ciddi konuşmalarda konuşabilen biri değilimdir, illa bir zevzeklik yaparım aynı Tunç gibi. O yüzden siz alışkınsınız artık kusuruma bakmazsınız dimi?
Evet, evet diye bağırmalarınızı duyuyor gibiyim. Neyse lafı fazla uzatmayalım, derim.

Ben bu kurguyu öyle önceden belirleyerek yazmaya başlamadım. Şöyle söyleyeyim bu kurgu iki günde oluşup yazılmaya başladı. Ve ben bu kadar ilgi alacağını tahmin bile etmemiştim. Yazmaya imrendim, ve öylesine birden bir heves geldi ve birşeyler karaladım. Yazdıkça bölümler oluştu, yoksa öyle önceden bir hazırlık yapmamıştım. Hatta bir ara bıraktım yazmayı, vazgeçmiştim. Hoşuma gitmemişti bu kurgu, yapamıyorum diye pes ettim. Sonrasında mesajlar gelmeye başladı en çokta canım parodilerim. Bir an bile yalnız bırakmadılar beni. Onlar sayesinde biraz daha heves oluştu ve onlar benim biricik ilham kaynağım. Karakterlere gelirsek, karakterlerimin her birinde beni bulabilirsiniz. Bu kurguya başlamadan önce tek düşündüğüm kendi karakterimdi. Her özelliğimi bir karakter yaptım. Mesela Kübra, benim en zayıf ve en sakar yönüm. Bende çok duygusalımdır ve ağlamanın güçsüzlük olduğunu düşünmeyen biriyim. Daha sonra Gökhan, sinirli ve hırslı yönüm. Sinirlendiğin de cidden dokunulmaması gereken bir kişilik, aynı benim gibi. Daha sonra Anıl, benim acı çeken yönüm. Acı'yı içinde yaşayarak yaşar. Acı ile savaşır. Ceylin, çok kıskanç ve bunu belli etmemek için kıskandırma çabaları halindedir. Tunç, arkadaş ortamında olan benimdir. En zevzek yönüm, ama tabi onun kadar zevzek olamayız! Yeşim'i sorarsanız, en süslü halim diyebilirim. Ezgi, sanırım benim saf ve temiz yönüm. Zaten bu özelliğim yüzünden çok darbe yiyiyorum ama susuyorum. Herşeyin sonunu bekliyorum. Belki, Ezgi de öyledir en sonunda açar pençelerini. Bilemeyiz. Cenk'e gelirsek seven ve romantik davranışlar. Sevdim mi gerçekten çok sever. Ve sadece o kişi olur onun için. Dostluk ve Kardeşlik onun için çok ayrı şeylerdir. Dostun, düşman olur ama kardeşim dediğin için ölüme bile gidersin. Mete, ailevi sorunlarıyla tek başına mücadele eden bir genç. Sürekli dertli ve agresif. Ama onu yakından tanısanız öyle pek agresif değildir. Sevgiye hiç inanmazdı, ailesinden sevgi görmediği için. Daha doğrusu bir aile göremediği için. Taaki hayatına Tunç ve Sinem girdikten sonra. Sinem, demişken. O da atarlı yönüm. Atar demişken de buradan canım arkadaşlarım Atarcanlar'a da selam olsun.

Bölümlerin gelmesi neden gecikiyor? diye soran çok oluyor. Ona da bir açıklık getirelim dedim.
Şimdi ben yurtdışında yani Almanya'da yaşadığım için, bilgisayarım da türk alfabesi yok. Bu yüzden yazdıktan sonra düzenlemesi zor oluyor. Genellikle de telefonumla yazıyorum. Çoğunlukla evde olamadığım için, tabi. Bu daha da zor oluyor benim için. Ayriyetten staj görüyorum ve eve çok geç geliyorum. Klinikte staj gördüğüm içinde bazen nöbetçi olmam gerekiyor. Ve inanın zaman bulup yazamıyorum. Zaten bulduğum ve yakaladığım her fırsatta yazmaya çalışıyorum. Birde bölümlerin silinmesini unutmayalım. Bölümleri wattpadte yazıp kaydettiğim için, sürekli siliniyor, gecikmesinde bununda bir payı oluyor tabi. Ama artık başka bir çözüm buldum. Umarım beni anlıyorsunuzdur? Sizin de kalbinizin temiz olduğuna inanıyorum. Hepimiz birer Ezgi'yiz.

İşte böyle canlar ve ciğerler. Kurgumun bu kadar okunacağını rüyamda bile görsem inanmazdım.
Cidden 1K bile olmaz, ama ben kafama göre takılayım derdim. Şimdi 1K'yı bırak 17K olmuşuz! Cidden her birinize teker teker teşekkür ederim! Tüm samimiyetimle söylüyorum, her biriniz ayrı ayrı değerlisiniz. Sizleri seviyorum! Parodilerimizi takip etmeyi unutmayın. Yeni Bölüm daha bir ekşınlı olacak. Yeni Bölüm de görüşmek dileğiyle. Hoşcakalın. ❤

Tesadüfün BöylesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin