Mně normálně příjde že jsem jediná přes prázdniny aktivní :D
Teda aspoň ty co 'Sleduju' tak jsou přes léto nějak míň aktivní a všichni pozastavují psaní... divné o.OZ pohledu Justina:
Probudil jsem se a Victorie ležela v mém náručí, pousmál jsem se nad tím jak je roztomilá, políbil jsem jí opatrně na čelo tak abych ji nevzbudil všiml jsem si, že se Vic trošku zasmála ale očka ještě neotevřela, věděl jsem že je už vzhůru a jen se mě snaží obalamutit, rozhodl jsem se jí vzbudit po svém, lehl jsem si na ní ovšem, že ne plnou vahou abych jí nezalehl, její ruce jsem chytl a dal je nad její hlavu, začal jsem jí pusinkovat po celém obličeji a nepřestával jsem ani když kopala nohama, začala se smát až otevřela oči a já konečně spatřil její úžasné hnědé oči které tolik zářili, spokojeně jsem se usmál a lehl si vedle ní, lehl jsem si na bok abych na ní viděl a ona se na mě usmívala.
"Dobré ranko" pousmál jsem se a s ušklebkem jsem si jí k sobě přitáhl, políbil jsem jí na nos a zahleděl se do jejich očí.
"Justine??" Podívala se na mě.
"Ano?" Podepřel jsem si hlavu nepřestávajíc se usmívat sem ji sledoval až jsem to nečekal a ona mě chytla za zátylek a obejmula mě, chvilku jsem byl zmatený ale následně jsem obmotal svoje ruce okolo její ho trupu a přitáhl si jí k sobě blíž, mohl bych jí přímo fetovat, protože její vůně mi hrozně chyběla.
"Děkuju" šeptla mi u ucha když se odemě odtahovala.
"Za co?" Nechápavím pohledem jsem svráštil obočí, za co mi děkuje?
"Za to že si pro mě přišel" šeptla a odvrátila zrak "myslela jsem, že už pro mě nikdo nepřijde když už nikoho nemám" odkryla si deku a vstala z postele já jí byl samozřejmě v patách takže jsem z postele vstal hned.
Obejmul jsem jí ze zádu když se natahovala po klíče od pokoje, políbil jsem jí na rameno a ona se jemně zachvěla.
"Máš mě a za dva dny začíná škola seznámím tě s mými kamarády můžeš žít od začátku semnou" Šeptl jsem do ucha a ona spojila svoje ruce s mími.
"Děkuju Justine ale chci si to nechat projít hlavou" chápal jsem jí, to co si prožila, to jak jsem se k ní choval, nedivím se jí.
"Mohla bych se osprchovat?" otočila se na mě a usmála se, já jen příkývl a podal jí ručník s mím tričkem to své měla totiž potrhané a od krve,ještě jsem jí dal moje čisté boxerky které mi jsou menší aby si je vzala chvilku koukala nedůvěřivě ale nakonec příkývla, následně jsem odešel z pokoje s tím, že udělám snídani.Sešel jsem schody a měl si to namířené do kuchyně, z obýváku se ozívali hlasy a zvuk španělské telenovely z televize, takže Karlos. Vyndal jsem z ledničky mlíko spolu s cerealiemi ne vážně nevím jak se dostali do ledničky.
Všechno sem položil na stůl a ještě jsem nalil do dvou skleniček pomerančoví džus.
Chtěl jsem počkat na Tori proto jsem si sednul do obýváku kde ale nikdo nebyl což nechápu když tady řve ta televize, pokroutil jsem očima a jen jsem si přepínal kanály, vedle mě se prohl gauč což znamená že si někdo s velmi ostrou kolínskou sedl vedle mě, otočil jsem se tedy na dotyčného, seděl tam někdo od Jimmyho a s úsměvem a pootevřenou pusou koukal nato jak přepínám kanály, koukal jsem se na něj výrazem 'co je?' ale on pořád s nadšením sledoval program který právě hrál, vypadal mladší než všichni ostatní tipnul bych si i že je to nováček.
Vážně 'nenápadně' jsem si odkašlal, čímž jsem na sebe upoutal pozornost.
"Promiň jsem Oliver u nás doma nemáme televizi" řekl s Italským přízvukem Oliver.
"V pohodě jsem Justin " Pousmál jsem a nechal tam program pro děti.Ze shora se ozval holčičí křik což znamenalo, že se něco děje s Victorii.
Okamžitě jsem stál na nohách stejně jako Oliver a já už běžel po schodech do mého pokoje Oliver mi byl hned v patách když jsem vtrhl ke mě do pokoje, rozhlédl jsem se po něm když jsem zahlédl Vuctorii s obvazanym ručníkem kolem těla, hned jsem si vykročil k ní, měla vyděšený výraz a v očích měla slzy, zhluboka jsem dýchal než jsem k ní přišel blíž a obejmul jí, trochu jsem si oddechl když jsem viděl, že je v pořádku.
"Byla tady ta holka, c-co mě unesla a-a byla od krve a vykočila z okna!" Dívala se pořád do zavřeného okna a po tvářích jí teklo pár slz, Oliver hned přistoupil k oknu a díval se ven, pak jen pokrčil rameny a naznačil, že tam nic není.
"Jaká holka Tori?" Zeptal jsem se a chytl jí za hlavu dívajíc se jí do očí.
"Tu co sem zabila" Šeptla a podívala se mi do očí, ona vážně zabila člověka? Vysvětlovalo by to tu krev.
Pevně jsem jí objal, dívajíc se na Olivera aby zmizel, zřejmě pochopil a odešel, hladil jsem Vic po zádech aby se uklidnila.
"Mám strach" řekla Victorie a já přemýšlel jak udělat aby se nějakým způsobem odreagovala, zažila si toho hodně.Moc se omlouvám příští část bude delší :)
-AnonymOff
ČTEŠ
I See You[CZ]
Hayran KurguDŮLEŽITÉ! V příběhu se nacházejí chyby opravené části jsou označené ×. Příběh o dívce jménem Viktorie. Viktorie je jako každá jiná normální středoškolačka, dokud se jí do života nepřivede záhadný kluk Jason Mcan.