Vzbudil jsem se a Tori vedle mě neležela, vyděsil jsem se a vstal z postele, vyšel jsem z pokoje a rozhlédl jsem po chodbě, byli otevřené dveře na menší balkon, trochu jsem měl husinu přece jen je ráno a venku není zrovna 40stupnů. Šel jsem na balkonek, tam stála Tori a upenlivě sledovala východ slunce pousmál jsem se a obejmul jí ze zadu, jsem tak rád že všechno skočilo a je to pryč... Vzdechoval jsem vůni mého sprchového gelu kterým se Tori sprchovala, tohle je dokonalý, kéž by to trvalo už navždy, jenn mi dva a..
"Zvoní ti telefon" Otočila se na mě s poloúsměvem a červenýma očkama mě sledovala,což znamená že plakala ale chápu to přišla o dvě důležité osoby v jejím životě..
Když jsem se konečně rozkoukal popoběhnul jsem do pokoje a zvedl hovor..
"MCcan, přejete si?" trochu udýchaně jsem řekl a slyšel jsem cupitání mojí královny.
"Ano pane MCcan, váš otec si přeje aby jste mu zavolal" Svráštil jsem obočí.
"Proč mi nezavolal on sám?" Tori ke mě přišla a políbila mě na krk, ani nevíte co to semnou dělá..
"Je na schůzi a bylo by divné kdyby někomu uprostřed schůze někomu volal" Rozhodl jsem se neřešit logiku mého nevlastního otce i když ho beru jako vlastního.
"Dobrá tedy pošlete mi jeho číslo do zprávy a já mu zavolám." Paní jen řekla dobrá a už jsem jí to típl nudila mě.Telefon jsem si dal do zadní kapsy u kalhot a vzal Tori jako princeznu, políbil jsem jí, chyběla mi..
"Lásko pročpak jsi plakala" Pustil jsem jí na zem ale v objetí jsem jí držel dál, pohladil jsem jí po tvářia ona si můj dotek na její kůži užívala.
"Ty víš Jussy, chybí mi má rodina, ale když vím co dělali a že mi to celý život tajili..ani bych se jim už nepodívala do očí" Sledoval jsem její pohled do mích očí, měla tam vztek ale hlavně smutnej.
Když jsem se nadechoval že něco řeknu, cynkl zvonek a zároveň mi zabrněl zadek, přišla mi SMSka určitě s číslem.
"Jdu se podívat kdo to je" Usmála se a vyšla z pokoje, šel jsem pomalu za ní a u toho držel můj telefon jak jsem říkal zpráva s číslem na mého tátu.
Sešel jsem schody a vytočil tátovo číslo.
"Justine,?" Řekl radostně táta.
"Ahoj Tati" Usmál jsem se že ho po takové době slyším.
"10 nebo 11?" Nechápal jsem jeho otázku ale co, je to táta.
"11" Zasmál se.
"Já to věděl" Znovu se zasmál.
"Dobře Synku 11 už budeš muž" Nějak jsem stále nechápal o co jde.
"Nevím o čem mluvíš Tati " Zasmál jsem se.
"Zařídil jsem vám obřad v kostele, sice nejsem otec Tori ale rád bych jí odvedl k Oltáři" Spadla mi čelist, přece jen v něm pořád to v něm je.
"Tati to je úžasný" popotáhl jsem se za vlasy a zasmál se.
"Dobře synku, zítra přijedu a dořešíme to, ted už se jdi věnovat snoubence" Zasmáli jsme se oba.
"Dobře díky, tati" Usmál jsem se "Není zaco Justine, jsi můj syn, a jsem na tebe hrdý" Tohle mě zahřálo u srdce.
...
Šel jsem do obýváku a tam seděla Tori a nějaká blondýnka mám pocit že se jmenuje Jennifer nebo Jessina nebo nevím.
"Ahoj Lásko" Políbil jsem Tori na čelo a ta holka se na nás dívala jako na svatyni.
"Jste tak sladký" Zasmála se. "Dík" Řekl jsem a Tori se na mě překvapeně podívala.. no co nemám rád bloncky...
"Tohle je Jennifer" Řekla Tori jakoby to bylo nad míru jasné.. což bylo."Však já vím" Pokrčil jsem rameny a šel do kuchyně, viděl jsem jak Tori pokrčila rameny, otevřel jsem ledničku a vzal si džus.
"Kecáš!" Zakřičela radostně Tori a náhle se ozval smích Jennifer, prokroutil jsem očima..
"Holky" šeptl jsem si pro sebe a skleničku s džusem položil na stůl kam jsem si následně i sednul.
Ták dneska část o ničem -_- Patří vám velká omluva a velké Dík! Omluva zato že jsem byla dlouho neaktivní a velké dík zato že vy jste nepřestaly být aktivní :D
A ještě není konec story! Ani náodou :D Plánuju ještě I See You 2 takže se máte naco těšit :D ;)
__________________
-AnonymOff
ČTEŠ
I See You[CZ]
FanfictionDŮLEŽITÉ! V příběhu se nacházejí chyby opravené části jsou označené ×. Příběh o dívce jménem Viktorie. Viktorie je jako každá jiná normální středoškolačka, dokud se jí do života nepřivede záhadný kluk Jason Mcan.