14.×

7K 230 3
                                    

Z pohledu Justina:
Jel jsem rovnou z nemocnice do vily, cestou jsem zavolal klukům, že máme práci tak ať se přípravý.

Stál jsem u vily a vešel do vnitř, všichni tam už stály a byly připraveni.
"Do dodávky hned" zavelel jsem a všichni poslechli, postupně začali nastupovat do dodávky. Nakonec jsem nastoupil já a sedl si na místo spolujezdce, za volantem seděl Logan.
"Jakej je plán?" Zeptal se Logan a všichni co seděli za námi se naklonily aby nás slyšeli.
"Jak víte Daniel je v jiném gangu, máme s nimi sice příměří ale nikdy sem je neměl rád, Jason je sice náš špión ale zradit nás může že dne na den, před pár dny jsem zjistil, že ten kdo zabil matku Victorie byl Daniel a Jason mu pomáhal, stále jsem se vyhýbal tomu abych si musel o tom s Jasonem promluvit" Povzdechl jsem si "Slíbil jsem Vic, že zabiju toho kdo její matku zabil" Kluci chápavě přikyvovali.
"Zavolal jsem Danielovi a Jasonovi že máme sraz v opuštěný loděnici, půjdu tam já a Karlos ostatní počkají na náš signál" Všichni souhlasili a já se zhluboka nadechl, dnešní noc bude ještě zajímavá.

Já a Karlos jsme šli na místo srazu, Jason věděl moc dobře proč jsem je zavolal ovšem jestli to řekl Danielovi netuším.
Daniel si mě nenávisti sjel pohledem stejně jako já jeho.
"Co chceš MCcan?" Zeptal se Daniel s nechutí v hlase, já si vyměnil pohled s Jasonem.
"Dal jsem slib a musím ho dodržet" Zamyslel jsem se "Ale Jason je můj brácha a kdybych něco udělal Danielovi naše spojenectví skončí" Povzdechl jsem si "Budu muset lhát".
"Dáváš přednost nám před svoji holkou? To si se výtah Justine" Zasmál se Daniel "Nejsi pro ni dost dobrý" Zatnul jsem pěsti.
"Ještě jsem neskončil!" Řekl jsem skrze zatnuté zuby Daniel zmlknul.
"Zmizíte z města a to navždy, jestli o vás jen zjistím, že jste se vrátily zpátky do města vážně vás budeme muset zabít a můj gang po vás půjde " Jason se usmál a vyměnil si s Danielem pohled.
"Wow takže si na to fakt skočil " Nechápavě jsem se na ně podíval a vyměnil si pohled s Karlosem.
"Vic už tě nemiluje potom co si udělal, řekli jsme jí aby ti řekla, že to my jí zabili matku á že se postaráme o to aby si jí dál pokoj, řekla, že nás zabiješ, byli jsme rozhodnutí to podstoupit ale nečekal jsem že nám řekneš, že dáváš přednost nám před ní" Řekl Daniel a já nevěřil tomu co říká.
"Lžeš! Ty jeden zasranej-" vystartoval jsem ale Karlos mě chytl.
"Kdepak máš svůj tým MCcan?" Řekl Daniel a jak to dořekl ozvala se střelba z venku, znervóznil jsem ale nedal jsem na sobě nic znát, najednou z venku přišli chlapy od Daniela.
"Hotovo šéfe, všichni mrtvý " Řekl jeden z nich, o čem to mluví!? On je zabil? Všechny? " Ty jeden kreténe zasranej! Byli jako tvá rodina! "Vrazil jsem Jasonovi pěstí ale chalupy od Daniela mě i Karlosem chytli.
"Mám novou rodinu!" Řekl Jason držící si tvář.
"Jak tohle můžeš kurva říct! " Vykřikl Karlos
" Tohle tě umlčí " Daniel mu vrazil pěstí a píchnul mu jakousi tekutinu Karlos hned usnul, po té udělal Daniel to samé semnou.

O tři dny později..

Z pohledu Viktorie:

"Tak tady máte pokoj slečno Vega."
"Děkuji vám " Poděkovala jsem recepční která mě dovedla do luxusního pokoje bylo to tu fakt moc hezký. Těšila jsem se na to, že tu budu konečně sama žít.
Vzala jsem do ruky telefon a zavolala na číslo které jsem měla v hlavě od doby co ode mě z nemocnice odešel.
"Haló?" Někdo promluvil do telefonu, podle hlasu jsem poznala Karlose, trochu jsem se rozsmutněla, že to nebyl on.
"Karlosi je tam někde Justin?" Zkousla jsem si ret a doufala.
Karlos chvilku mlčel ale v pozadí jsem slyšela pár hlasů "Ne teď tu není" povzdechl si.
"Á mohla bych se aspoň stavit? Já, dlouho jsem vás všechny neviděla" Pousmála jsem se na sebe do zrcadla, nad představou, že se vidím s Justinem.
"Jo no víš všichni teď někde jsou a máme spoustu práce takže to asi nepůjde " Podívala jsem se na své boty" Dobře dobře tak to nevadí, někdy příště tak zatím ahoj " Karlově mi řekl ahoj na zpátek a nebudu vám lhát cítila jsem se strašně, mám pocit jakoby se mi Justin schválně vyhýbal.
Nevěděla jsem co budu dělat, během tohohle týdne si musím dokoupit oblečení, byt byl totiž vybaveny díky penězům na účtě mého táty ale úplně jsem zapomněla, že nemám vůbec nic na sebe.

I See You[CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat