Klukům už skončil nábor, a Justin byl nadšený protože ho vzali do týmu, hlavně díky Charliemu je totiž kapitán týmu.
Šli jsme všichni na oběd, já,Chaz,Charlie a Justin, Camerona jsem od toho incidentu neviděla, asi bych měla Justinovi říct co je zač..
Sedli jsme si ke stolu a kluci si vyměnili pohledy, když jim kuchařka dala něco čemu tady říkají sekaná, já jsem si vzala jen salát s džusem nějak extra hlad nemám, obzvlášť když jsem si vzpomněla na to jak se ta kuchařka cicmá s Fyzikářem.Dala jsem si do pusi první sousto salátu, když se mi udělalo blbě, chytla jsem se za pusu a utíkala k nejbližším záchodům.
Vyrazila jsem dveře od záchodu a hned začala zvracet..Když se můj žaludek uklidnil přešla jsem k zrcadlu a umyla si pusu.
"Hele"poklepal mi někdo na rameno.
Otočila jsem se, stála tam malá blondýnka, s trochu větším bříškem.
Usmála se a podala mi těhotenský test.
"Nene to nebude nutné" usmála jsem se a test jí vrátila.
"Věř mi nech si ho u sebe, a příště použijte ochranu" a s tím odešla.
Povzdechla jsem si a ten test si dala do kapsy.Vrátila jsem se zpátky do jídelny a sedla si vedle Justina, "Jak ti je lásko?" Políbil mě na tvář a já se Usmála a řekla že mi je fajn, kluci zrovna něco drbali a smáli myslím že jsem zaslechla svoje jméno ale bylo mi to nejak jedno, Justinovi začal zvonit telefon, jen si přečetl kdo mu volá,zvedl to a dal telefon mě, nevěděla jsem proč ale přiložila jsem si mobil k uchu.
"Haló?" Nejistým hlasem jsem se zeptala.
"Ahoj Viktorie tady Philip, ten těhotenský test, použí"
Začala jsem se rozhlížet.
"Jak to-"
"Mám svoje zdroje Viktorie, neptej se jak to vím, bude to naše tajemství a kdyby si byla vážně těhotná, chci být strejček" Trošku jsem se zasmála a úplně jsem ho zapoměla seřvat za Camerona ale stejně se dnes uvidíme tak ho seřvu osobně. Ani nevím.. nikdy jsem nepřemýšlela o dětech, teda ano ale ne teď..
Chci mít vůbec rodinu s Justinem?
Jasně že chci.
"Dneska v 18 přesně" a zavěsil.
Vrátila jsem Justinovi telefon."Co chtěl?" Zeptal se Justin.
"Nic nic" Usmála jsem se a on si mě sobě přitáhl.Skončila škola a my jeli domů, Justin řekl že až příjde Philip bude lepší když tam nebudu, prej mě kdyžtak zavolá, nevím proč mě tam nechce..ale respektuji to.
Přijeli jsme na příjezdovou cestu sídla, a Justonovi někdo volal za tu cestu asi už po 6, vzala jsem si tašku a beze slova vešla dovnitř, tašku jsem hodila na zem.
Prohrábla jsem si vlasy a šla směrem do Justinova pokoje,vyšla jsem schody ale zamnou zavrzala podlaha, lekla jsem se ale nic jsem nedala znát, pomalu jsem se otočila.
"Měla by si začít více jíst když teď budeš máma" řekl usměvaví Philip.
"Není jisté že jsem těhotná! Stalo se to jen-" chtěla jsem říct že se to stalo jen náhodou ale než jsem to dopovědela udělalo se mi zase špatně, běžela jsem na záchod kde jsem začala zas zvracet.
"Tak vidíš"ozvalo se zamnou.
"Neměl si náhodou přijít až v šest?!" Utřela jsem si pusu.
"Měl" Zasmál se a odešel.
Já jsem vyšla z koupelny a šla do Justinova pokoje, cestou tam jsem zahlédla jak Justin s Philipem o něčem mluví,rozhodla jsem se je poslouchat.Z pohledu Justina:
"Ona podle mě neví proč jí Dany chránil,Dany jí chránil přede mnou myslel si že mi jde jen o ten čip, třeba ho má u sebe a neví o tom" říkal jsem pořád dokola Philipovi.
"Já už ale zjistil co všichni chtějí a má to u sebe. Ale, máš pravdu neví o tom"
"Povídej"nervózně jsem Příkývl a poslouchal.
"V krku na pravo má v operováný čip s heslem od dokumentů její matky, ty dokumenty mají nějaké tajemství, ale hlavně kdyby to heslo někdo získal spolu i s tím získá neuvěřitelnou moc, tím myslím že získá nad vládu nad všema gangama v okolí a hlavně získá peníze všech ostatních, všichni se snaží dostat ten čip, nikdo ale neví kde přesně je,až na tebe a na mě"Pokračování příště^^
________
-AnonymOff
ČTEŠ
I See You[CZ]
Fiksi PenggemarDŮLEŽITÉ! V příběhu se nacházejí chyby opravené části jsou označené ×. Příběh o dívce jménem Viktorie. Viktorie je jako každá jiná normální středoškolačka, dokud se jí do života nepřivede záhadný kluk Jason Mcan.