Capitolul 11

644 45 0
                                    

Am dormit foarte bine noaptea trecuta si eram incantata ca nu am mai avut niciun cosmar.M-am trezit inaintea alarmei si am dat fuga pe scari la bucatariei sa le zic parintilor mei "buna dimineata!" si ca urma sa merg la mall dupa scoala sa imi iau rochie pentru bal.
Dupa asta m-am dus la baie,unde m-am pregatit de dimineata si m-am machiat destul de natural.M-am imbracat cu un hanorac albastru inchis si niste blugi negri rupti in genunchi.
Tata m-a codus ca de obicei la scoala doar ca in drum am oprit si la casa Rebecai fiindca parintii ei erau plecati intr-o excursie drept aniversare de 18 ani de la casatorie.Erau asa romantici,si partea buna era ca sambata seara,dupa balul de Hallowen urma sa dam petrecere in pijamale cu Sindey si Olivia.Fratele ei era la o matusa,asa ca intreaga casa era numai a noastra.
Am ajuns la scoala si eu alaturi de Rebeca ne-am indreptat spre secretariat.Trebuia sa completeze o fisa in legatura cu munca caritabila pe care o facea in parc astazi la ora 15:00,cand terminam orele,pana la 19:00 impreuna cu Sindey,Olivia si Niall.Dupa ce Rebeca a completat fisa,eu am plecat spre clasa,avand ora de desen alaturi de Liam,iar ea s-a dus la laboratorul de fizica.
Ora a inceput si am fost bucuroasa sa vad ca langa Liam era un loc liber.Din fericire,nici el nu era foarte talentat la desen ca si mine,deci nu aveam cum sa ma fac de ras.In timp ce desenam tema propusa de profa,Natura pe timp de iarna,am inceput sa vorbim:
"Si..cum e cu tine si Niall?" A zis el
"Eu si Niall?Hmm...nimic,doar prieteni,mai bine spune ce e cu tine si Sindey?" Am intrebat eu
"Pai,stii,aveam de gand ca la bal sa o intreb daca vrea sa fie iubita mea,dar nu stiu daca am curaj..te rog sa nu ii spui"
"Nu ii voi spune,sigur vei reusi iar ea va accepta,sunteti adorabili impreuna"l-am incurajat eu
"Oh,merci,sper sa fie asa"a spus Liam
"Deci,mergeti azi cu mine la mall,da?"
"Oh,da"
"Ok...inca nu ma pot obisnui cu ideea ca voi merge cu trei baieti in cautarea rochiei de bal"
"Ce e rau in asta?Daca nu vrei,nu mai mergem,nu e nici o problema" a intrebat el trist
"Oh,nu,nu intelege gresit..chiar vreau sa mergeti cu mine,doar ca nu stiam ca pe voi baietii va pasioneaza asa ceva si eram obisnuita sa merg cu Rebeca la shopping sau cu o fata"
"Ah,e bine de stiut,credeam ca nu vrei sa te insotim.Esti prietena noastra,nu te lasam sa mergi singura,mai ales ca noi il cunoastem pe Niall si te vom ajuta sa alegi ceva care sa iti vina perfect,pe gustul tau cat si pe al lui..oricum,tie orice iti vine bine"
"Merci Liam,apreciez.."am spus zambind
Ora s-a incheiat si am plecat in pauza.M-am dus la cantina unde toti ne-am asezat la o masa unde am ras de minune.
Cursurile s-au terminat rapid si cand m-am uitat la ceas deja am vazut ora 14:50.M-am dus in curtea scolii unde m-am intalnit cu cei trei baieti:Harry,Louis si Liam.
"Pregatita pentru cele mai frumoase si de neuitat ore din viata ta?"a intrebat Louis razand
"M-am nascut pregatita"am zis eu
"Perfect,sa mergem"a zis Harry.
Am luat un taxi catre mall si am ajuns imediat.Inca de cum am pasit in mall,m-am dus la un magazin ce avea multe rochii expuse in vitrina.Am ales cateva rochii dragute si m-am dus la cabina de proba.Baietii stateau pe niste scaune asteptandu-ma.
"Hai Anne,ce tot faci acolo?"a zis Liam
"Daca nu iesi mai repede,intru peste tine"a zis Harry glumind..sau nu.Sincer il credeam in stare de asta.
"Oh,Harry vin si eu cu tine ca sa fim siguri ca...ca e rochia potrivita nu altceva"a zis Louis razand
"Nu e nevoie sa intrati"am zis eu tragand perdeaua cabinei.Aveam o rochie scurta,alba."Ce parere aveti?"
"Hmm...cum sa zic mai dragut...oribil"à zis Harry
"Asta nu e rochie de bal soro,off,chiar trebuie sa facem totul noi?asteapta-ne aici"a zis Louis ridicandu-se
"Te duci sa vinzi flori in piata sau la un bal cu partenerul visurilor tale,rochia ta spune prima varianta"a zis Liam
Nu ma asteptam sa fie asa duri.Mie imi placea rochia,insa nu era chiar cea mai portrivita pentru bal.Ei chiar se implicau in chestia asta.I-am asteptat in cabina si l-am vazut pe Louis venind cu o rochie albastra,cu dantela,cateva flori albe pe ea si destul de scurta.
"Ce e asta?"am intrebat eu
"O rochie,ce poate fi..probeaz-o"a spus el
"Stai ce?"
"Doar probeaz-o!!"au zis toti in cor
Am luat rochia in mana si m- dus la cabina.Am tras perdeaua si m-am imbracat cu ea.Cand m- privit in oglinda am vazut cea mai frumoasa rochie din viata mea.Era ...era...perfecta.Pur si simplu o iubeam.Baietii aveau gusturi.Am tras perdeaua si am iesit in fata lor.
"Minunat"a zis Liam
"O adevarata printesa"a spus Harry
"Fac minuni stiu,esti superba Anne"a exclamat Louis
"Multumesc mult baieti!!Iubesc rochia asta!Aveti gusturi super bune"
Apoi ne-am imbratisat.Am luat rochia si m-am dus la casa sa platesc.Cand sa scot banii,Harry mi-a luat-o inainte.
"Poftiti"a spus el intinzand banii casieritei
"Harry,nu e nevoie,e rochia mea eu o platesc" i-am zis
"Hei,uite,Niall mi-a dat banii astia,a zis ca vrea el sa plateasca rochia,multumeste-i lui,nu mie"
"Oh,bine,dar merci oricum"am zis eu calma.
Era extraordinar din partea lui Niall sa se ofere sa imi plateasca rochia.Ii voi multumi.
Dupa,am plecat de la mall si taxi-ul m-a lasat acasa ,unde nu am ezitat sa ii trimit un mesaj lui Niall cu multe multumiri pentru gestul pe care il facuse.Apoi m-am uitat la seriale si am primit un raspuns de la el cu "A fost placerea mea,orice pentru tine.Baietii au zis ca ei au ales rochia si ca e minunata..ca si tine.De abia astept balul si sa te vad pe tine in acea rochie...vei arata nemaipomenit,sunt sigur".I-am multumit...din nou pentru complimente si le-am spus si fetelor de rochie,le-am trimis o poza lor,dar lui Niall nu,fiindca doream sa fie o surpriza.Le-a placut la nebunie si le-am zis sa ii felicite pe baieti,ca ei au ales-o.Dupa,am stins telefonul si laptop-ul,adormind cu gandul la balul de Halloween.
...........
Cine vrea dedicatie?hihihi.
Merci mult ca imi cititi cartea,sper ca va place.Enjoy!!

Aventurile unei pustoaice|1D FanFiction|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum