Ik verveel me. Ik wil allerlei dingen doen, maar ook weer niet. Het is verwarrend. Dus, laat ik dingen typen alsof ik een gesprek heb met mensen. Er moet toch iets verschijnen in dit boek ding?
Zouden bomen zo kunnen groeien dat het lijkt alsof ze knuffelen? Zou dat dan betekenen dat ze willen dat iedereen elkaar gelijk behandelt? Of dat boomknuffelaars minder kritiek moeten krijgen?
Of, ze groeien gewoon vreemd. Waarom denk ik hieraan? Geen idee. Het is niet alsof iemand antwoord kan geven.
Bomen kunnen ook heel dodelijk zijn. Vooral wanneer het regent. Of ben ik de enige die vind dat druppels die uit de boom vallen super veel pijn doen? Maar genoeg over bomen.
Laten we het hebben over... Dingen.
Ik luisterde een keer naar een super blij liedje over vriendschap enzo. En nu wil ik vrienden. Vooral omdat de meeste van mijn vrienden op vakantie zijn en ik te lui ben om iemand te bellen en af te spreken. En hoe wil ik nou vrienden maken, als ik niet naar buiten wil. Of ik maak het mezelf gewoon veel te moeilijk. Meh, geen blije muziek meer voor mij deze vakantie.
Heb je ook wel eens wanneer je naar je Youtube abonnementen kijkt dat je denkt 'Waarom heb ik op deze gast geabonneerd?' Is 'geabonneerd' een bestaand, logisch woord? Ik heb het wel in ieder geval. En dat is niet meteen iets slechts, van 'Ik kijk die video's niet eens,' maar... Oh god, hoe ga ik dit uitleggen. Ik ben namelijk een expert in uitleggen. 'Deze gast' is gewoon zo... apart? Laten we het houden op apart. 'Deze gast' veranderd je perspectief in dingen en upload video's waarbij je denkt 'Waarom kijk ik dit? Wat doe ik met m'n leven?' Klinkt dit bekend?
Zucht, het is pas tien voor drie.
Dat was het wel zo'n beetje.
Ik bedoel, ik kan best wel meer dingen typen, maar waarschijnlijk vinden veel mensen het niet zo interssant.
Dus, euh...
Bye.
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Random~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...