☆Onverwachts Getagt☆

46 4 12
                                    

Ik ben getagt door JootjeAnne Geen idee waarom, maar ga ze gewoon beantwoorden. Omdat het kan en, ik dat leuk vind.
•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•

-welke kleur heeft je droom auto?
Uhh, zwart denk ik. Of wit, maar die kan snel grijs worden toch? Of vuil en dat soort dingen. En zwart is cool, dus ja.

-wat is het raarste dat je ooit gedroomd hebt?
Dit is er 1 van. Denk ik, het is nog aardig normaal . Dit heb ik van een hoofdstuk uit dit boek zelf, Dromen. Heel traumatiserend natuurlijk.
Of dat je naar een concert gaat met Gea, naar een metal band. In een hele grote futuristische zaal vol donkerheid en lichtjes.
Heb je na 4 liedjes eten gehaald enzo, kotst opeens iemand de tribune onder.
Er komt een pauze en iedereen moet opeens douchen.
In de douches kom je een youtuber tegen die je heel erg mag
Bij vervolg concert ga je naast die.youtuber zitten. Gea dumpen enzo

En aan het eind word je meegenomen en in de auto gepropt.

-zou je de kracht hervullen willen hebben? En wat zou je er het liefst mee willen hervullen? (Veel mogelijkheden!)
De kracht om mijn inspiratie te hervullen, dan kan ik uren blijven tekenen en schrijven. En dan krijg ik alles veel sneller af... Maar wat nou als ik op school ben en ik krijg een inspiratie aanval...? Eh, who cares.
Ook wil ik al mijn potloden en pennen 'hervullen'. Dan hoef ik niet om de 2 maanden vullingen te kopen en om de jaren nieuwe kleurpotloden.

-welk beroemd persoon zou je als je persoonlijke slaafje willen? (Niet fictief!)
Yūki Kaji! Of Hiroshi Kamiya! Gewoon, omg. De hele tijd naar zijn stem luisteren, hem goed behandelen zodat we vrienden worden. En dan ben ik bevriend met een Voice Actor.
Moet ik wel eerst Japans leren...
En kiezen.

A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu