*382 woorden.
*Doodle en niet bijgewerkt.
Vandaag was er weer een vergadering. Een aantal leden van de CrazyCrew waren niet aanwezig. Juul en Mirthe waren er. Wat het wat rustiger maakte dan gewoonlijk. Maar vandaag was geen gewone dag, aangezien Faith laat verscheen met een stuk papier.
"Wat heb je nu weer meegenomen?" Vraagt Mirthe nadat ze opkijkt van haar mobiel. De hele CrazyCrew weet nu onderhand wel dat wanneer Faith met rare dingen binnenkomt ze haast niet heeft geslapen en random dingen heeft opgezocht. "Iets cools." Antwoordt ze droog. Natuurlijk blijft iedereen altijd nog nieuwsgierig over wat ze iedere keer weer mee neemt.
Nadat ze het stuk papier had uitgerold op de tafel en Juul naar voren leunde, met z'n ellebogen op tafel, brak de hel langzaam los. Niemand was voorbereid op het volgende."I am the god of dogzzzzzzzzz"
"Wow, het klopt ook nog." Mompelt Faith wanneer ze naar haar maand kijkt, 'God of Shadows / Night', terwijl ze Juul negeert. Alsof ze de afbeelding nog niet eens had bekeken.
"Hoezo?" Werd er gevraagd door Mirthe die naar haar maand zocht. Faith kijkt trots wanneer ze deze belangrijke vraag hoort. "Nou, geen wonder dat ik goed ben in mensen stalken, laat op blijf en weinig slaap." Juul kijkt op van de afbeelding en grijnst. "Yep, dat is Faith." Zei hij plagend, maar Faith trok zich er niks van aan. In tegendeel zelfs, ze ziet het als een compliment.
"Ik vind de mijne toch wel het beste hoor." Concludeert Mirthe nadat ze de maanden van haar twee vrienden heeft bekeken. Hierop reageerde Juul geschokt.
"Wat? Ik heb een heel honden leger-"
"-Die ik zo kan bevriezen." Onderbreekt Mirthe voordat hij z'n zin kan afmaken.
"Terwijl niemand weet dat ik besta." Mompelt Faith ertussendoor. Wat ze ook als iets goeds ziet. Er was een korte stilte, die Juul onderbrak met z'n geweldige observatie skills.
"Oftewel, jij bent de nutteloze van de groep."
"Wat? Nee. Ik ben een ninja. Die zijn erg handig."
Oh ja, je had ninja skills die ik heb in het parallelle universum."
"Maar dat is een ander verhaal."
"Ik heb een idee."
"Hm?"
"Oh god..."
"Laten we zelf zo een lijst maken en mensen laten geloven dat ze goden zijn."Ik typte dit terwijl ik een youtube filmpje keek. En werd te lui om het eind beter uit te typen. Werd steeds afgeleid enzo.
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Rastgele~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...