~❀De❀Tweede❀Verveling❀~

87 8 1
                                    

Dat moment wanneer je iets wilt schrijven, maar niet weet waarover. Je hebt niks te doen, dus check je wattpad. En dan heb je drang om iets te schrijven. Herkenbaar? Nee? K...

Ik ben niet echt aan het nadenken over wat ik typ, maar ik maak in ieder geval wel veel typfouten door deze handschoenen. Ja, ik zit thuis achter de laptop. En typ met handschoenen aan. Maar niet zomaar handschoenen. Handschoenen die ik heb gekregen voor Sinterklaas enzo. Ze zijn zelf gemaakt en ik kan ermee typen op m'n mobiel. Ze zijn zo cool, dat ik ze binnen draag. Ze zijn lekker warm. En blauw.

Ook draag ik zo'n harig, wollen vest met een te grote capuchon. Yep, ik ben een echte koukleum.

Het is al half 4, uhm...

Ik heb echt geen zin in weekend. Want het is geen weekend. Weekend, betekend voor mij, vrije tijd. Maar heb ik dat dit weekend? Nope. Ik heb helaas huiswerk. Is het niet vervelend wanneer je moeder jou laptop gebruikt om haar mail te checken? En het dan nooit checkt. Hier is het antwoord, het is heel vervelend. Als je iets naar je laptop moet sturen en je laad je applicatie, Thunderbird. Moet je heel lang wachten tot je, je eigen gestuurde mail tegen komt. Echt vaag. Op school kan ik wel m'n gmail checken. Maar op mijn eigen laptop, niet. Ugh.

Ja, nou, ik heb genoeg tijd verspilt op Wattpad. Nu ga ik mijn tijd verspillen op andere sites, waarschijnlijk Youtube.

K.

Bye!


A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu