Het is nu zondag, toch? Wat is überhaupt de datum van vandaag?
Ik verveel me
Ik wilde vandaag gamen, maar de servers hebben weer een bug fix ding. Maar jullie hebben vast geen idee waar ik het over heb. En niemand is online op skype. Ook heb ik nog helemaal niks gepland met m'n moeder voor leuke activiteiten deze vakantie dus, dat wordt euhm... ja. En vanaf morgen, pakt ze m'n mobiel af, voor een week. "Waarom?" "Gewoon, dan zijn we ff samen met z'n tweetjes." Goeie reden. Niet dat ik het een grote ramp vind ofzo, maar ik wil gewoon 's avonds muziek luisteren, tot 3 uur 's nachts. Ik bedoel, jaaah je bent vanaf morgen de hele vakantie vrij, maar dat betekend niet dat je mijn bezigheid mag afpakken. Ik pak toch ook niet 'jou', eigenlijk mijn, Ipad af? Y u do dis?
Jullie snappen toch dat wanneer ik me verveel, ik lange rare dingen kan typen wanneer er een toetsenbord of media ding in de buurt is...? Hmm, ben nu dus bezig met overwegen om weer zoiets te doen. Maar, niemand vind dat een pretje. Alhoewel, vergeleken met Whatsapp wordt je niet constant gespammt. Als je PC/laptop uit staat krijg je pas alles binnen wanneer die aan staat, zover ik weet. Ja, ik weet dingen. In m'n eenzame 3 weken heb ik vreemde dingen opgezocht en geleerd. Dus, ja...
Ik heb gister avond haast niet overleefd. Omg, ik moest er net aan denken. Jullie hebben vast wel zin in een klein levensverhaal van Pnyan-o, toch? Natuurlijk :] Ik was dus een film aan het kijken op tv, nou soort van was eerder druk bezig met een 'onderzoek'. En epic dragon clicker. Anyway, op eens kwam het... 'Er is een nummer" "En wanneer je dit nummer belt' Ik dacht snel PLS PLS AFSTANDSBEDIENING ZAP ZAP ZAP PLS PLS PLS. Dus jaaah, wees blij dat ik leef.
Spam spam spam ^^
Heb ik nog meer interessante dingen om te typen...? Oh! Ik las laast het grappigste engelse verhaal ever. Wacht, ik ga wat opzoeken en proberen in het nederlands uit te typen. Ik bedoel, ik moet toch iets doen in m'n vrije tijd?
'De aandacht die hij 't gaf maakte me... Jaloers? Jezus christus Samantha. Je bent vast de eerste person in de hele geschiedenis van tijd en ruimte die jaloers wordt vanwege een frickin' muur. Goed gedaan, je verdient een prijs. "Vast wel." Ik zat tegen het bed en keek ook naar de muur. Misschien maakte Ciel me niet jaloers, maar de muur. Misschien had ik een soort affectie voor 't dat ik had begraven, zo diep in m'n zee van gevoelens dat ik het me nooit eerder heb gerealiseerd? Nu dat Ciel er was en mijn geliefde probeerde te stelen, kreeg ik opeens de drang om de muur over mijn gevoelens te vertellen...? Was dat het antwoord op al mijn problemen?!'
Ik houd gewoon van de stijl die de auteur gebruikt. Lijkt op iets wat ik zou schrijven. Geloof me, het is gebeurd. In een verhaal die ik nu kwijt ben, maar er zit een steen in en kwaadaardige kinderen. (2 mensen weten waar ik het over heb) XD
Miauw
Het Engelse verhaal is op Wattpad. Dacht ik. Wacht, laat me checken. I raak steeds in de waar met Quotev en Wattpad. Yep! En het heet, 'I have somewhere to be in 134 years,' geschreven door whenfalling. Had het vast niet helemaal goed vertaalt, maar dat boeit niet zo veel. Anyway,het is een Black Butler Fanfiction. Kuroshitsuji. Anime en manga stuffles. Y'know.
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Losowe~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...