☆Nogmaals Getagt☆

40 4 26
                                    

Ik ben getagt door Rumpelstiltskinx. Waarschijnlijk omdat zij weet dat ik graag vragen beantwoord. En we zijn goede vrienden. Al is vragen stellen mijn specialiteit, ik ben dol op quizzen. Maar laten we daar niet te veel op in gaan.

Het spijt me voor de soms lange antwoorden.

~•°•×•°•×•°•×•°•×•°•~

1) Okey stel je voor: Achter een deur zitten alle personages die je ooit hebt bedacht. Je krijgt de kans om ook daadwerkelijk met 1 van deze karakters te praten. Wie zou het zijn?

Hm, lastig, lastig. Wat dacht je van een gast die een mythische vos is met negen pluizige staarten? Ik vind dat een goeie keuze.

2) En waarom?

Ik houd van pluizige dingen, schattige diertjes, mythische wezens en mensen die zacht zijn van binnen, vergeleken buiten.

3) En wat zou je hem/haar dan willen vragen?

Wat ie van zichzelf vind, de mensen om hem heen en wat hij allemaal in z'n vrije tijd doet. Ook kan een gespreksonderwerp over zijn perspectief over wat fout is en wat juist is in het leven aan te pas komen.

4) Als je niet verteert bent door een ring in een grot, want alleen dan heb je een rede om deze film waar deze vraag over gaat niet gezien te hebben, wie is je favoriete personage van de Lord of the rings? En als je antwoord Legolas is dan mag je wel even weg gaan ofzo.

Legolas.

Nee grapje. Dan zou ik teleurgesteld in mezelf zijn. Hm... Denk Aragorn. Want, idk... Meer heb ik niet.

5) (laat ik deze vraag stelen) welk dier zou je zijn als je geen mens was?

Kat denk ik. Maar dan wel één die in een huis woont en dergelijke. Alleen maar slapen en miauwen wanneer je honger hebt. Zo gaat het nu ook, dus geen grote verandering. (Wow kom heel saai en lui over nu, oops)
Misschien ook wel een hyena, want ik kan heel veel en langdurig lachen.
Of een kwal... Welk zeedier eet kwallen? Want het liefst wil ik zonder zorgen rondzwemmen en mensen dichtbij het strand lastig vallen. Want daar ben ik goed in.

6) Waarom is Pnyan-o je gebruikersnaam?

Ik wilde een naam bedenken voor een OC, dat werd Hyanna. Maar Hyanna was al in gebruik door iemand op Deviantart (Hyanna-Natsu) Toen kwam ik vreemd genoeg met Hyano. Maar dat vond ik niet goed genoeg omdat het er veel op leek. En toen, staarde ik intensief naar mijn piano. EN TOEN KWAM HET.
Pnyan-o.

7) Okey de hoofdpersonage van de laatste film/serie die je heb gekeken komt op magische wijze tot leven en gaat je vermoorden. How fucked are you? (ja steel je vraag van een hele tijd terug Pnyan-o)

Ik weet niet eens meer welke film/serie ik voor het laatst heb gekeken. Nu zal ik ook nooit weten wie me komt vermoorden...

8) Het eerste ding wat je aanraakt als je nu je linkerhand uitstrekt word je wapen tegen de zombie-apocolypse (geen idee hoe je het schrijft maar je begrijpt het vast wel) wat is het?

Ik ga alle zombies kapot meppen met een laptop...

Fck this shit I'm out.

9) En hoe zou je het gebruiken tegen de Zombies?

A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu