DE TWINTIG GEWELDIGE ONVERWACHTE VRAGEN QUIZ?! bonusvragen apart verkrijgbaar bij aanvraag enzo.
Made by : Rumpelstiltskinx
1. Stel dat jij koningin werd. Wat zou je verbieden. En wat zou je mensen dwingen te denken?
Hm... Ik verbied mensen om verzonnen verhalen door te fluisteren over anderen, die vervolgens grote, vervelende gevolgen zullen hebben.
Ik verbied mensen om extra seizoenen te maken voor een serie, die al goed afgerond is. Ze doen het alleen maar voor het extra geld. En ze zullen dan de hele serie verpesten.
Ik verbied mensen om hun kinderen slecht op te voeden. Heb je die 10 jarige kinderen van tegenwoordig gezien? Je bent tegenwoordig op je 10e al een diva bitch met glimmend jasje, oorbellen, jurkjes en de hele zooi. Of in een joggingpak met goude kraaltjes. En de jongens... Je bent 10! Ga niet zomaar met iemand flirten wtf.
Ik verbied mensen om de mensheid lui te maken, door de technologie te verbeteren. Voor je het weet, doen we niks meer. Dan hebben we robots die het huishouden of een gadget die de hond uitlaat. De mensheid is al lui.
Je mag best de technologie beter maken en groter, maar niet op een manier die mensen laat vergeten dat ze zelf verantwoordelijkheid hebben en soms het eigen initiatief moeten nemen.Ik kijk naar jou Japan.
Ik verbied mensen om de balans tussen mens en natuur te verstoren omdat ze gretig zijn en macht willen. Er is een andere manier. Maar omdat ze verblind zijn door gretigheid zien ze soms 1 ding als de enige oplossing of uitweg.
Ik wil mensen laten denken, dat alles in je leven al geschreven staat. Dat je machteloos bent en niet het hef in eigen handen kan nemen. Want zo verrassend is je besluit niet, dat ZOU al gebeuren. Jij gelooft alleen van niet.
Er gaat iets fout,
Er gaat een familie lied dood,
stop met het 'wat als ik nou'. Er is geen wat als. Dit moest in je leven gebeuren, op dat moment, op die manier.Ook dat er na een ongeluk, geluk komt. Door die instelling kan je wat vrolijker door het leven. En hoe groter het ongeluk, hoe groter het geluk. Dus als iets tegen zit, heb je iets om naar uit te kijken.
2. Als jij onder dwang van een strenge koning leeft. Zou je dan zijn regels volgen of in opstand komen?
Streng? Ik denk dat ik er in het begin geen last van heb, maar als die koning begint te overdrijven zou ik wel in opstand komen.
3. Hoe omschrijven mensen je vaak? (Karakter)
Helaas als schattig. Dat is geen karakter ding, maar wel een karakteristiek. Of is dat hetzelfde? Ik heb geen idee....
Dat krijg je met vmbo.
Uhm, mensen omschrijven me vaak als lief en vervelen. Ja ik weet 't, heel raar.
4. Hoe omschrijf je jezelf? (Karakter)
Sarcastisch, dromerig, nuchter, naïef, traag van begrip en... Aardig egoïstisch.
5. Welke gedachte vind je zo mooi dat je hem vasthoud?
Wajoo, dat is wel heel poëtisch. Maar ik hou bijna elke gedachten vast. En koester ze tot ze me weer verlaten door m'n korte termijn geheugen. Er zwerven niet vaak gedachtes rond. Het is een mirakel als ik er één tegen kom. Ik praat niet vaak 'telepathisch' met mezelf. En sommige komen zo vlug, dat ik ze niet vast kan houden, omdat ze dan al weer weg zijn.
6. Hoe omschrijf je liefde met 1 woord?
Heb een tweestrijd tussen 'prettig/warm' en 'vertrouwen'.
Zulke tweestrijden eindigen niet zomaar, dus hier heb je een woord gratis inbegrepen.
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Acak~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...