Schrijver van het verhaal; Yanniek_bx
Genre; Thriller / MysterieMocht je niet tevreden zijn met de cover, laat het weten en ik zal kijken of ik de inspiratie en fantasie heb om het anders aan te pakken. Of de skills om kleuren aan te passen. ^^
'Weggesleurd' is Yanniek's eerste boek hier op Wattpad. En voor een eerste is het een goede. Hier en daar wat spelfouten maar toch nog redelijk meeslepend, dit ligt echter wel aan hoeveel ervaring je hebt als lezer met de genre.
Voor mij, was het redelijk. Misschien vind jij het wel hartstikke spannend en kan je niet wachten op een nieuw hoofdstuk, of haak je af na de eerste zinnen. Zo gaat dat, dus dat is allemaal oké!
De cover maken was lastig. Want het internet was zo onaardig om geen goede afbeeldingen van een angstig of in elkaar gekropen meisje te vinden. Dus, hier een meisje in een jurk. Een prinses, want zo word ze door die ontvoerder Marc genoemd enzo.
Als je wilt weten waar dit boek over gaat, geef ik wel een korte samenvatting! Boeit het je niet, nou dan... Ga je gewoon weg. Doei.
Het verhaal gaat over Jasmijn, die na een dag school thuis komt en binnen geconfronteerd word met een vreemde schaduw buiten het huis. Wat achteraf iemand blijkt te zijn die met gemak in haar huis kan inbreken. Hij, wilt haar meenemen. Zij, is zijn prinses en eigendom.
Waarom? Geen idee. Het verhaal heeft nu 9 hoofdstukken. Dus dat ontdek je vanzelf wel, spannend.
Wat ik wel weet is dat hij geld wilt, door meerdere meisjes te ontvoeren. En ik vermoed dat hij ze allemaal gaat verkopen op eBay, want daar kan alles.
En verder heb je nog een Vince. Jeej Vince!
Er is vast iets aan de hand met hem of hij heeft wat trucjes voor later, want waarom zou je aardig doen tegen je gegijzelde?
Maar dat maakt niet uit, want het is Vince.Hopelijk geef je haar verhaal een kans!
En hopelijk vind ze m'n cover mooi. T_T
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Random~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...