Dus, natuurlijk komt de vraag,
Maar Pnyan-o waarom haten jij en je vriendin Lucas?
Nou, we 'haten' hem. We haten hem niet.
Hij heeft een kleuren optie ding, waarbij hij op Ness lijkt. Ness is gewoon beter. Eén kleurending laat hem lijken op een ginger. Maar, hij is de meest skere ginger ever. Maar oké, het gaat alleen maar over het uiterlijk en meer van dat gedoe. Goed, dan gaan we nu naar zijn persoonlijkheid in de Story Mode van Super Smash Bros Brawl Wii. Want de WiiU heeft dat niet, skere troep.
Wat ga je dan doen wanneer je alle personages hebt en te veel moeite moet doen om alle trofeen te halen? Nou Master Hand en Crazy Hand verslaan op verschillende moeilijkheden natuurlijk. En een raar bordspel spelen. Want dat is zoveel leuker dan een storymode met ziek moeilijke eindbaas op normal. We probeerde de Story Mode op hard. En we zaten vast bij de wereld waar je uiteindelijk alle personages opnieuw moet verzamelen. Gelijk, de eerste. Maar we zijn geen pro's ofzo. Normal mode duurde van 21:00 tot 07:03. Want zo lang kunnen we wakker blijven.Marth lijkt trouwens veel meer op een meisje op de Wii dan de WiiU versie.
Het is trouwens heel deprimerend dat hij eindelijk een Engelse voice actor heeft in Fire Emblem Fates. Want hij sprak al die tijd 1 zin Japans. Ik was eraan gehecht! Die stem was zo cute.
Maar ik haak af.
Lucas in Story Mode, is het slechtste excuus voor een hoofdrolspeler persoon aller tijden. Hij is zo zwak, I don't even. En dan komt Ness hem redden van Wario, want die wil Lucas is steen veranderen of zo. Weet ik veel. Ness ontwijkt alle aanvallen van Wario's geweer ding. Dan richt Wario op Lucas en Lucas staat daar gewoon van "Oh nee ik ben bang oh shit." En dan offert Ness zich op. En dan rent Lucas weer weg voor zijn problemen en ohhh....
Overdrijven we? Vast wel
Boeit het ons? Nee
Boeit het jou? Vast nietBeter
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Random~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...