~❀Iets Diepzinnigs?❀

61 5 0
                                    

En hopelijk niet te persoonlijk?
Lols.
Dat doe ik nooit meer...

Iedere vriendin en vriend waardeer ik zeer. Maar er zijn ook eigenschappen, die ik respecteer en adoreer. Iedere vriend heeft iets wat je zo leuk aan ze vind. Sommige beslissingen van je vrienden, zijn iets waar je trots op bent, dingen die je gelukkig maken. Maar sommige, doen iets wat je nooit zelf zou doen. En niet iemand snel zou zien doen.

En daar gaat dit een beetje over.

Vrienden, als jullie dit lezen. Bereid je voor op veel lief gedoe. ((Al wil ik niet dat iedereen dit leest, want dan schaam ik me een beetje. ))

(・▽・")

Zo heb je iemand, laten we haar Zeekomkommer noemen.
Met schrijven, kiest ze ieder woord om het zo mooi en passend mogelijk te maken. Alles wat ze typt is zorgvuldig uitgekozen. En in die zins opbouw, is het perfect. Er is altijd een goede balans tussen omgeving en emotie. En alles is altijd mooi gedetailleerd beschreven.

Als zij een doel heeft, blijft ze zich eraan houden. Ze besloot, om vegetarisch te worden. De exacte reden weet ik niet meer. Maar ze eet allerlei vegetarische dingen en haalt zelfs anderen over om het ook te doen. We zijn volgens mij, anderhalf jaar verder? Ik heb geen idee of het klopt. Maar daar gaat het niet om.

Door IkVrouwVanJou, een account op insta en youtube. Heeft ze haarzelf aangespoord tot het afstand nemen van media. Ze verwijderde al haar accounts, Instagram, Wattpad. En meer. Ze verwijderde zelfs Whats App en verliet van te voren elke groep. Nu, besteed ze haar tijd aan de dingen die zij belangrijk vind. Aan de dingen waar ze van houd en alles voor over heeft.

Ze heeft altijd een positieve instelling en is niet geïnterdeseerd in de mening van anderen. Nou, misschien is dat niet helemaal goed verwoord.
Ze draagt wat ze wilt, doet wat ze wilt en zegt wat ze wilt. Zeekomkommer is altijd haarzelf en doet zich nooit voor als een ander. Ze haalt, van wat ik heb gehoord, altijd 10en en alleen maar g's op haar rapporten. Terwijl ze nu al meer dan 8 uur in de week danst. Soms vraag ik me echt af, waar ze al die tijd vandaan haalt. En hoe ze de perfecte balans tussen school en hobby's heeft gevonden.

Dan hebben we nog iemand, hm... Hoe gaan we haar noemen.
Ah,
Het meisje met 100 cavia's.
Ik heb in het verleden al veel positieve dingen over haar, met haar gedeeld. Maar er is altijd plek voor meer. Al word het misschien wat lastig om dingen te noemen die ze nog niet heeft gehoord of gelezen.

Ze is zeer loyaal aan haar vrienden en is er altijd om hulp te bieden, zelfs wanneer het niet nodig is. Ze maakt iedereen om haar heen vrolijk met haar sarcastische en af en toe geniale en bijdehante opmerkingen, die alleen onze groep vrienden helemaal snapt. Zelfs haar boze buien, veroorzaken vrolijk gegiegel. En al gauw, word ze er zelf vrolijker van. En is haar bui verdwenen.

Ik vind het altijd zo aandoenlijk wanneer ze mij vertelt, dat ik altijd voor haar ben en haar op vrolijk. En haar help met haar innerlijke tweestrijden. Terwijl, zij eigenlijk de gene is, die er voor iedereen is. Eerlijk, en misschien wat vreemd voor mezelf om te typen, maar ze is een schat.

Ze ziet altijd het goede in vele dingen; Niemand is alleen, sterren zijn magisch. En ze kan altijd op de mooiste wijzen dingen beschrijven. Tuurlijk, is ze niet één en al zonneschijn, ze heeft zo haar... Emotionele kanten.

Het meisje met 100 cavia's lijkt in het begin misschien op iemand, die het niet zo heeft op mensen. En geen flauw benul heeft wat ze allemaal aan het doen is. Maar omgeven met mensen waar ze op kan bouwen, is ze... Hilarisch. Soms is ze wat gevoelig voor andermans mening, al laat ze het niet altijd blijken.

Maar, al in al. Een betere vriendin bestaat niet.

De volgende, waar ik een naam voor moet bedenken...
Het lange, Trappetje.

Open zonder interesse in andermans mening en kritiek, deelt ze vele persoonlijke dingen met anderen.

Ik ken haar al 7 jaar, dus dit moet niet moeilijk zijn. Maar dat is het wel.
Na zolang bevriend te zijn, is er nog weinig bijzonder. Je kent elkaars goede en slechte eigenschappen, alles accepteren we van elkaar. Alles is normaal, omdat we alles van elkaar gewend zijn.

Maar, ze is altijd zo dapper. Ze heeft schijt aan alles, ze staat altijd stevig in haar schoenen, vergeleken ikzelf. Ze neemt het voor mensen op.

Onze vriendschap is ontstaan op een bijzondere wijze. Terwijl we uit elkaar werden getrokken, werd onze band alleen maar hechter.

En ik ben blij, dat we allerlei obstakels hebben doorstaan en elkaar nog steeds niet zat zijn. Je verdient iemand zoals ik niet als je beste vriendin. Maar toch, moet je het hiermee doen. Hopelijk is het niet te egoïstisch, maar beter blijf je nog jaren bij me. Nou ja... Beter blijf ik nog jaren aan je kleven. Hahah.

Nou, wie zullen we nu in het spotlicht zetten.
Hm... De walvis met watervrees.
Hoe ga ik dit aanpakken...?
Als we samen zijn, ben ik altijd zo roekeloos. Het is niet iets goeds, maar het gebeurt toch. Met iemand anders erbij, die nog aan bod komt, zijn we eigenlijk aardig onbeschoft. Ik zie dan een andere kant van mezelf. Één die een keer niet gevoelig is voor kritiek. Tuurlijk, zij kennen elkaar al langer. Maar toch, we toen allerlei random bullshit.
Met 14 onvoldoendes toch nog vwo halen, 3 instrumenten bespelen. Ze kan van alles. De walvis met watervrees is zo cool. Onze maffe ideeën en alles wat we samen doen, maakt me altijd zo blij.

Ik begrijp haar niet altijd. En ik vraag me altijd vanalles af over haar. Maar, dan weten we maar niet alles over elkaar. Zo lang het maar gezellig is. En we niet ooit gearresteerd worden, right?

Soms vraag ik me wel eens af of dit wederzijds is... Ze is zo mysterieus. En praat niet gauw over gevoelens. Al kan ik het fout hebben en is dat gewoon het beeld dat ik heb.

En nu...
De beste hater ooit.
Het enige wat we vaak samen doen is gamen en praten over games. En praten over Jacksepticeye. Blijkbaar is hij de psychiater van het meisje met 100 cavia's. Iets, wat ik niet verwachtte. Hij lijkt me niet iemand waar je mee kan praten over je diepste gevoelens en problemen. Bedoel, hij wil psycholoog worden of zo, maar ja... Het klinkt en voelt voor mij, zo vreemd. Maar, de vraag is nu,

Heeft hij iets wat ik bewonder?

Zo een goed inzicht op zijn persoonlijkheid heb ik niet, dus het antwoord is helaas nee. Het is gewoon fijn om iemand te hebben die je interesses deelt en er ook daadwerkelijk goed in is. We kunnen zo een hele dag en nacht gamen, geen probleem. En dan roepen we allerlei memes, scheldwoorden en dingen van liedjes. Ook zijn we gemeen tegen Belgen. Nou ja, hij meer dan ik. Véél meer.

Hij is een hater hè :~P

Het is een... Vreemde vriendschap.

Ook zijn er andere vrienden. Maar daar ga ik niet zo goed mee om.

Dit hoofdstuk ging van dingen over hun, na wat ik van ze vond. Nou ja, het gaat nog allemaal over hetzelfde.
Dingen die ik waardeer.

A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu