~✿Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod?
Ipod? Hah, grappig. Anyway, het, denk ik, meest afgespeelde nummer is
One For The Money - Escape the Fate
~✿Van welk geluid hou je?
Het geluid van op toetsen drukken op een Laptop/Ipad/Mobiel etc.
~✿Wat is één van je meest favoriete quotes?
JUST DO IT. Eerder een meme dan een quote, maar ik heb geen favoriete quote.
~✿Wat was je favoriete eten toen je klein was?
Softijs.
~✿Wat is je minst favoriete vervoersmiddel?
Vliegtuig. Heb hoogtevrees. En kan ziek worden, hoofdpijn enzo.
~✿Welke vorm van lichaamsbeweging is je favoriet?
Ik houd sowieso niet van lichaamsbeweging. Maar wat ik wel leuk vind, is zwemmen. Dat voelt niet als een vorm van lichaamsbeweging, omdat ik dan plezier heb. Ik associeer lichaamsbeweging met, ja... Iets waar geen plezier in zit.
~✿Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen?
Afwassen. Ik kan er niet tegen dat, dat water zo vies word en er bv. nog saus op een bord zit of zo. Echt, ugh. Ik wil een vaatwasser.
~✿Wat is je favoriete indoor/outdoor activiteit?
Indoor, slapen. Gewoon op bed liggen, muziek luisteren. Of met de laptop op schoot m'n tijd verspillen. Allemaal tegelijk kan natuurlijk ook. Behalve slapen dan.
Outdoor, op weg om te logeren bij vrienden. Op weg naar een restaurant.
~✿Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Ogen. De meeste zijn zo mooi, daar kan ik niet tegen. Telt haar als lichaamsdeel? Nee, oké.
~✿Wat is je beste moment van de dag/dag in de week/maand in het jaar?
Weekend/vakantie. Avond. Ik kan ervoor kiezen om nog uren muziek te luisteren en te fantaseren. Of een hele nacht wakker blijven. Ook schrijf ik 's avonds/'s nachts beter. En dan 's winters. Dan heb je altijd een reden om binnen te zitten, haha...
~✿Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
Een strand, met familie. En een zonsondergang. Want, geen idee. Deze dingen klinken gewoon prettig.
~✿Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
Ik zou zeggen, op reis gaan. En veel stappen met vrienden. Maar dat gaat dan waarschijnlijk niet gebeuren. Want, ik ben lui. En, heb geen geld. Eigenlijk wel, want ik spaar alleen maar. Alhoewel... Ik houd niet van reizen.
~✿Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
Weet ik veel... Het verleden is eng. De toekomst is onbekend en denk dat het beter is als je niks van de toekomst weet. Denk gewoon het heden, maar weet niet welke gebeurtenis...
~✿Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
Een Animatie of Game project
~✿Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
Ik vind m'n voornaam leuk. Ik kan allerlei spullen kopen met mijn naam erop. Zo van, swek. En ik ben nog niemand tegen gekomen met mijn naam. Wat natuurijk wel anders is, als ik naar Engelstalige landen ga...
~✿Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
Games kopen. Gewoon, games kopen. Omg.
~✿Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast "Wat is de zin van het leven"?
...uhm. "Hoe werkt het brein wanneer je droomt, denkt, liegt etc?"
~✿Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
Logeerfeest, voor de gezelligheid. Ja, feestbeest hiero.
~✿Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
Hm... 20, ofzo. Geen idee waarom. Met 16 kan je weinig, 17 is gewoon zo van, één jaar ouder wajo. En 18 is, ja...
~✿Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
M'n moeder. Ze weet dan niet veel, maar ze houd de lessen interessant en leuk. Met haar puber gedrag. En dan, misschien, ga je zelf het initiatief nemen om te leren.
~✿Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
Muziek componeren enzo. Lijkt me wel cool. Alleen, hoort tekstsen schrijven daar ook bij? Hoop van wel. Ja, ik vind van wel. Blij dat we het hiermee eens zijn.
~✿Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
Denk niks, zoals altijd. ;-;
~✿Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
Weet ik veel. Beroemdheden ken ik niet. Andere mensen zijn eng... Denk een familie lid. Want, waarom niet? Even bijpraten enzo. Hopen dat, dat familie lid vind dat je iets nuttigs doet met je leven.
~✿Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
Dier, Vos. Die zijn wat schuw en stiekem. Dat vind ik wel bij mezelf passen.
Drankje, Thee. Ik houd van thee. Dat is eigelijk de enige reden.
Ijs, Vanille. Een aardig normale smaak. Yep. Zelf houd ik niet zo van vanille, maar ik ken weinig ijs smaken.
~✿Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
Doe me dit niet aan, please. Deze vraag is veel te moeilijk.
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Diversos~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...