~Wow al ❀4Hfdst❀ gepubliceerd~

74 3 0
                                    

Hebben meerdere mensen vreemde lievelings dieren?
Bedoel, varken, kwal, duif en panda zijn misschien niet de normaalste keuzes.

Zoals de titel al vermeld, verveel ik me. Ik wil vanalles doen, maar ben te lui.
-Schrijven
-Tekenen
-Series Kijken
-Muziek Luisteren
-Piano Spelen

Ik moet heel veel schrijven. En het leven is al zwaar genoeg met alleen maar school. Ik wil graag schrijven aan de W?!series, maar heb even een hekel aan m'n eigen schrijfstijl. Waar ik momenteel ben, is erg saai en langdradig. Maar daarna word het heel leuk en grappig, zoals vreten in iemand's bakkes dauwen. Altijd leuk. En daar kijk ik ook naar uit, net als bij andere scènes. Maar het is even heel, uh, irri.
En met mijn nieuwe verhaal, heb pas 100 woorden of zo. Maar vind het steeds niet goed genoeg.
Wat doe ik nog meer? Geen idee.

Als ik één ding teken, kan ik zo drie uur bezig zijn. Want ik ben niet goed in normale kleding verzinnen. Heb daarvoor iets te veel fantasie. Ook ben ik het nooit eens met de poses en vind altijd de plek van de taille en geslachtsdelen vervelend.

Te veel series. Moet er 32 kijken of zo, heb er meer toegevoegd aan mijn lijst. Dus zal wel niet kloppen. En heb bijna 100 series gezien, nog 5!!!

Muziek luisteren spreekt voor zich. Muziek is een verslaving die ik nodig heb in m'n leven.

Moet Kwalliedje leren spelen, want Kiwi's vriend persoon is later begonnen en al veel verder dan mij :~(
Maar hij speelt al 7 ~ 8 jaar piano en ik stopte na een jaar, dus...
Maar als nog! Hoe durft ie! Mag je wel hoor, denk ik. Ken je niet.

Heeft iedereen iemand in de vrienden groep die trauma's bezorgt?
In mijn vriendengroep van 8, ja moest vermeld worden, ben ik die 'iemand'.
(。・ω・。)
Als je trauma's wilt...
Mijn bijbaan is Traumabrenger

Weet je wat heel eng is?
Wanneer je een serie kijkt en er al 5 mensen zijn, maar in de trailer dingen waren het er 6. En dan zie je een hond en zeg je "Die hond veranderd in die 6e gast!"
Maar je vriendin vind de serie niet leuk, dus stop je.
En wanneer je met je andere vriendin naar Wikipedia gaat en je ziet dat je theorie klopt...
"OMG HIJ IS DIE HOND!!!"
Dat is heel eng.

Kdoei ( ' ▽ ' )ノ

A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu