~❀Persoonlijkheids❀Quiz❀~

88 8 0
                                    

Ik heb gewoon een persoonlijkheids quiz een aantal keer gedaan en heb dingen 'aangetekend'. Al die quizen zijn best wel interessant, soms leer je dingen over jezelf waar je nooit bij na hebt gedacht. Of iets waarbij je denkt van 'Hey, dat klopt eigenlijk wel." Of is dat 't zelfde? Het was in het Engels, dus ik heb het allemaal moeten vertalen. Voor het meeste heb ik Google Translate kunnen gebruiken, want ik ben lui. En de tekst bestaat uit heel veel korte zinnen.

Zonder al dit heeft het originele 300 woorden.

Personlijkheid: De Verdediger. ISFJ: Introvert Sensing Feeling Judging. (Gesloten voor anderen/Houd gevoelens voor zich Gevoelig/Oplettend Gevoel/Intuïtie.)

Stil, aardig en zorgvuldig. Waarnemer met een rijke innerlijke wereld van observaties over mensen. Zeer opmerkzaam van andermans gevoelens. Houd van privacy en is beleefd . Waardeerd eenzaamheid. En houd niet van aandacht. Sociaal ongemakkelijk, bescheiden. Gemakkelijk beledigd of gekwetst. Niet fysiek aanhankelijk, oftewel, heeft lichamelijk geen hulp nodig. Praat niet over gevoelens. Stabiel en praktisch. Niet geïnteresseerd in concurrentie. Heeft zeer hoge normen voor hun prestaties. Niet spontaan. Intolerant naar verschillen. Vatbaar voor verwarring. Vermijdend , voorzichtig. Meer geïnteresseerd in relaties en gezin dan intellectuele bezigheden. Vreest afwijzing in relaties. Heeft een uitzonderlijk vermogen om theorieën om te zetten in vaste actieplannen. Kan erg enthousiast over theorieën en ideeën worden. Toont zelde woede. Moeilijk te imponeren. Neiging pessimistisch te zijn. Houdt van de regen. Zeer loyaal. Ongeorganiseerd, rommelig, regel breker. Raakt vaak dingen kwijt. Creatief, slim, origineel, richt zich meer op fantasie dan werkelijkheid. Aanpasbaar en ongedwongen, tenzij een sterk gekoesterde waarde wordt bedreigd. Pakt dingen aan zonder er van te voren over na te denken. Dagdroomt veel over mensen om een gevoel van verbondenheid te behouden. Kan niet gemakkelijk gevoelens beschrijven. Waardeert vreemdheid.

Heeft altijd geluk wanneer het gaat om/over friet bestellen. Ze krijgt altijd die met de meeste saus. Oké, deze heb ik zelf gedaan. Maar ff srs. Typ taal, accepteer 't.


Wow, Nederlands heeft ook 300 woorden. Had ik even niet gedenkt. ( ;P ) Eigenlijk 301, maar dat klinkt minder cool.






A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu