♡Muziek - en Gameverslavingen♡ Het Levensverhaal

58 4 6
                                    

Omg

Oké, ik ben er dus achter gekomen dat al die media bestanden op de site veel groter zijn dan op de app (mobiel+Ipad). Dus heb ik besloten wat aardiger te zijn naar de mensen die achter de pc/laptop zitten. Daarover gesproken, voor de pc/laptop zitten is toch eigenlijk veel logischer? Want, ja... Het scherm is naar jou toe gedraaid, dus dan zit je er voor. Maar Nederlands is vaag en ik haak af.

Geen idee of het al duidelijk is voor sommige, kan best dat er opeens heel nieuw iemand dit vage boek leest. Dus, laat ik het nog even voor de duidelijkheid vermelden.

Ik wacht al sinds, begin December op het nieuwe spel van de Fire Emblem series. Ik heb veel narigheid en verdriet doorstaan en ben gelukkig nog helemaal heel.

Terwijl Amerika het spel, Fire Emblem: Fates krijgt over twee dagen, (17 feb vandaag, 19 feb spel)
Moet ik wachten tot 29 april of 27 mei. Vele Nederlandse sites zijn er een beetje onduidelijk over...

Ik was heel depressief over het feit dat ik nog maar 34 dagen hoefte te wachten, op die van 19 februari, maar die niet kon kopen.( En had afgeteld vanaf 98 dagen). Omdat een US spel niet werkt op een EU 3DS. Ja zo dom ben ik. Maar ik heb mij er al overheen gezet en ga weer vrolijk door het leven, af tellend tot 29-4 of 27-5.

De muziek is van het spel zelf! Voor als je dat nog niet doorhad. (In Japan heet het Fire Emblem: If) Vind het wel rust gevend, vredig en ja, gewoon leuk om naar te luisteren. Alle muziek is zo geweldig! Met drie verschillende game versies hebben ze ook gewoon drie versies van, denk ik, de helft van alle liedjes. Echt, wauw.

Ben al een paar dagen een hele playlist aan het beluisteren en ben van plan alles te downloaden. De muziek van Fire Emblem: Awakening vond ik al geweldig, maar Fates overtreft het! Awakening is het enige spel wat ik van de serie heb gespeeld, dus zou niet weten of de muziek van games daarvoor beter zijn.

Ben er verslaafd aan.

En over verslavingen gesproken, dat is iets wat ik doorgeef aan vrienden. Muziek verslavingen, niets ernstigs of zo. Nou, breng ze ook trauma's, maar dat heeft niks te maken met verslavingen.

Voor als het nog niet duidelijk was, ik ben van die anime trash. Als je niet wat dat is, heb ik een vraag,

In welke generatie leef je?

Nou ja, jeugd in Amerika kijkt het denk ik meer dan in Europa, laat staan een klein land als Nederland.

Anyway, anime is van die Japanse animatie shit en zo. Wat heeft dat te maken met muziek? Nou alles. Dit is een soort inleiding tot dat levensverhaal.

Japanse muziek! (Tamtamtam)

Zoals, het kwalliedje. Dat is een liedje waar Rumpelstiltskinx aan verslaafd is, was. Maar ja, drie mensen waren aan het lied verslaafd. Maar zij zo heftig, dat ze zomaar begon te tranen uit het niets. Wij noemen het 't kwalliedje, maar zijn echte naam is,

Kurage no Uta / Jellyfish Song

Oh? Interessant, verwacht je iets? Lees maar gewoon door, want hier komt niks daarover.

Maar ja, ik luister dus Japanse muziek. Niet echt artiesten, tenzij Utaite mee tellen. Gewoon, Anime opening/eind liedjes en soundtracks. Game opening/end liedjes en soundtracks. Eigenlijk luister ik niet naar echte muziek.

Wat zijn Utaite?

Moet ik dan ook alles uitleggen? Daar heb ik ook niet altijd zin in. Er bestaat zoiets als internet, zoek het lekker zelf op.

Plus ik wil nog een beetje normaal over komen. Er zijn te veel veroordelende mensen op te wereld. Mening is goed, iets negatiefs en oninteressants mag men voor zich houden. Vooral wanneer je een persoon niet goed kent.

Maar we zijn hier niet voor de jeugd herinneringen.

Ben denk ik nu wel uitgetypt. Heb al problemen met FFF soundtracks uitkiezen. Want ze zijn allemaal te geweldig en, omg. Is een lijst van mijn favoriete games en muziek interessant en leuk? Nou, games misschien. Want aan mijn muziek heb je niks.

~×Games×~
•°•°•Niet op volgorde •°•°•
∆Kingdom Hearts
heb alleen de aller eerste
×Jeugdgame×
∆Xenoblade Chronicles
∆Persona 4: Golden
∆Fire Emblem: Awakening
∆Legend Of Zelda: Twilight Princess
∆Spyro: Enter the Dragonfly
×Jeugdgame×
∆Spyro: A Hero's Tail
×Jeugdgame×
∆Haven: Call of the King
∆Sengoku BASARA Samurai Heroes
∆Jack and Daxter (hele serie gewoon.)
~Jack and Daxter: The Precursor Legacy
~Jack II: Renegade
~Jack 3
∆Jeugdgame(s)×

)~Jack and Daxter: The Precursor Legacy~Jack II: Renegade~Jack 3∆Jeugdgame(s)×

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu