Ik ben getagt door Rumpelstiltskinx, niet heel bijzonder. Voor jullie dan, denk ik. Ik vind het wel leuk. Maar goed, dit moet ik allemaal doen:
✉ De 10e foto van mijn telefoon plaatsen.
✉ Een compliment geven over degene die me heeft getagt.
✉ Een plaatje van mijn fandom plaatsen.
✉ Mijn favoriete emoji typen
✉ M'n favoriete kleur en favoriete dier delen met de internetwereld.
✉ Naam van een favoriete beroemdheid vertellen.
✉ M'n favoriete band/zanger(es) onthullen.LETS DO THIS!
•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•°•°•×•✉ Foto.
Een vriendin, die volgens mij manga problemen heeft, had dus met logeren wat manga mee genomen. En ik was zo raar om bijna overal foto's van te maken.
✉ Compliment(en).
Ik ken Rumpel heel goed natuurlijk. Dus laat ik ff leuk en aardig zijn.
Het is heel leuk om inside jokes te bedenken met jou en hysterisch te schreeuwen naar alles en iedereen. Vooral tijdens het kijken naar een serie waar je 7 afl niks van volgt.
Je bent heel gezellig en je humor is ziek cool!
Ook weet je heel goed hoe je me blij moet maken. (Dacht laat ik wat tekeningen delen met de wereld, gaan misschien nog meer mensen van je houden.)
Die 6 badeenden waren toch wel het beste cadeau.✉ Fandom(s).
Hier zijn mijn game en anime serie fandoms. Oh en één, soort van twee muziek fandom(s). Zal ze wel even allemaal opnoemen:
Vocaloid
Sengoku BASARA
Dandelion: Wishes brought to You
Black Butler
Kingdom Hearts
Tokyo Mirage Sessions #fe
Diabolik Lovers
Fire Emblem: Awakening + Fates
Mystic Messenger
Touken Ranbu
B-Project Kodou*Ambitions
HakuoukiHeel leuk allemaal.
✉ Emoji(s)
😂✨💕🐁🍁🍀 (Een andere emoji die ik heel leuk vind is de kalkoen, maar die is hier een stom vierkantje...)✉ Kleur en Dier.
Tielblauw. Een beetje al het blauw aan de donkere kant, lichtblauw bijvoorbeeld dat uh nee.Ik hield heel lang van wolven, draken, panda's, konijnen, duiven en varkens. Maar nu is mijn favoriete dier toch wel de slak. Ze zijn zo cute!
✉ Beroemdheid.
De enige beroemdheden die ik kan opnoemen zijn Voice Actors...
Zoals Troy Baker, Laura Bailey, Johnny Yong Bosch, Yuri Lowenthal, Yuki Kaji, Hiroshi Kamiya, Yoshimasu Hosoya en... Nog iemand.✉ Band/Zanger(es)
Band? Hah grappig, waarom zou ik fangirlen over een band. Die niet bestaat. Maar waarvan ik de muziek heel leuk vind. En een 2e seizoen wil.
Pff band...Zangers heb ik wel, zoveel. Maar geen Engelse. Iets wat m'n moeder heel vreemd vind. Jahh...
Maar uh, de zanger en zangeres waar ik het meest naar luister zijn:
Mafumafu en REOL
Handig dat ze allebei een YouTube account hebben.
Mafumafu vind het niet zo leuk dat er foto's van hem op het internet staan en iedereen deze overal plaatst en deelt. Dus, laat ik respectvol zijn.
Plaatjes van zijn avatar zijn wel oké.Reol besloot zomaar een muziek video te maken en iedereen haar volledige gezicht te laten zien. That happened.
Nou dat was het. En ik tag niemand, want daar heb ik geen zin in.
Veel plezier met jullie leven en herfstvakantie enzo.
Daag daag~!
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Acak~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...