❀Verzonnen Soort❀

72 5 4
                                    

~Karifi~

Karif (M) Karifas (F)

Deze wezens zijn zeer bijzonder, niet alleen wegens hun kleurrijke uiterlijk. Maar ook hun menselijke kenmerken. Met verschillende persoonlijkheden, wat alleen geobserveerd kan worden door die met goede ogen. Je weet wel, die hopeloze mensen die naar vogels kijken en andere beesten in de natuur.
Net als de mens, hebben ze een gevarieerd eet patroon. Maar wat ze allemaal niet lusten, is mensen voedsel. Terwijl ze wel eten kunnen bereiden met vel kleurig vloeistof in potjes en flessen, eten ze allerlei dingen uit de natuur, rauw. Dingen die ongezond zijn voor ons, eten de Karifi met gemak. Echter is het mogelijk voor Karifi om mensenvoedsel lekker te vinden. Net zoals je kinderen kan leren om de 'broccoli die ze zó vies vinden' te eten. Om later te horen te krijgen dat ze het eigenlijk best wel lekker zijn gaan vinden naarmate ze het vaker hebben moeten eten.
De Karifi zijn gerangschikt in [veel voorkomend] [ongebruikelijk] en [zeldzaam] met zowel lichaamsdelen als kleuren, patronen en kleding. Ja, deze wezens dragen kleding. Maar ze zijn wel ongebruikelijk, vergeleken onze moderne kledij.
Karifi kunnen wisselen tussen onmenselijke wezens met karakteristieken van mensen, zoals handen, neus etc. Of ze ogen menselijk maar dragen nog de gebruikelijke Karifi dingen met zich mee zoals de zwarte pluk en de ogen.

Een Algeme Karif/-as: Voor een beeld.

De Karifi verbergen altijd hun ogen achter een pluk haar, die qua kleur verschilt van de rest. Deze pluk is altijd zwart, maar bevind zich bij iedere Karifi op een andere plek. En hun kleding is geinspireerd op vele culturen, zoals Egyptisch, Japans, Oud Engels etc.
De armen zijn in de meeste gevallen lang, maar kunnen ook identiek zijn aan die van ons simpele mensen.
De huid is bleek en ze kunnen, naar de ontdekking van een onderzoek, communiceren met een soort telepathie. Ondanks het feit dat ze in de natuur leven, vertonen ze weinig kenmerken van wilde dieren, of van niet intelligente mensen.

Haar kleuren: (inclusief zwart).
Wit, Grijs of Roze, Oranje, Blauw, Paars, Karmozijn, Groen, Geel, Rood, Wit, Turquoise, Bordeaux, of Violet.

Haarstijlen: De pluk
Voor beide ogen. Voor één oog, of: Voor geen enkel oog, maar de andere plukken verbergen beide of één oog. De zwarte pluk bevind zich rondom de nek, de ogen worden bedekt door een sieraad, stof of krans.

Haarlengtes: Haar en pluk
Kort en stijl, golvend.
Pluk: Dun(stijl), dik(golvend)

Langer dan de schouders (+ midden van de rug) en stijl, golvend, voorkant langer.
Pluk: Dun(stijl), dik(golvend), het langste en hangend (voorkant langer).

Extreem lang(heup of langer) en,
Golvend, in lagen, recht afgesneden in plaats van gespleten punten, krullend
Pluk: (bij alle. [opties])
Rondom de nek, bij het achterhoofd, van achter over de schouder, gescheiden van alle andere plukken.

Haar: Patronen
Strepen, rondjes, blokjes, bloemetjes, sterren, vlammen, driehoekjes, letters, vlekken.

Ogen.
2 kraal-achtige ogen zonder glinstering en geheel zwart van kleur.
Een snee of wond, de ogen zijn hierdoor niet zichtbaar.
Geen ogen.


Kledingstukken: Kleding die iets betekend, maar wij nog niet heb kunnen achterhalen.
Sommige dragen geen van deze dingen.
•Veel zwart draad, gaas of touw in een ruiten patroon rondom het lichaam
•Een strik, broche of sierlijke knoop
•Dikke of dunne strepen
•Ketting, handschoenen of enkel bandje
•Iets van stof met aan 1 zijkant ruiten - cirkel of spiraal patronen
•Een steen, diamant of ring om de nek, oren of een andere plek
•Een veer, bloem of haarband in de haren of achter de oren.

De karifi die bestaan zijn:
Daei, Thew, Sloht, Hait en Luv. De laatste drie komen echter niet meer in beeld omdat zij op zoek zijn naar een beter doel in het leven. Daarom word er ook nog weinig over ze gesproken.
Daei is er echter wel nog. Thew is eh dood ofzo.
(( Xunyss ))


A Dreamer's DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu