Het is vandaag 1 Mei (en 0:52. Ik ben nog wakker ja, tis vakantie), wat betekent dat Mika jarig is. Jeej!!!
Omg hij verdient een KNUFFEL. Even serieus, hij zo zielig en cute en heeft het zo zwaar met in een half vampier veranderd zijn.
Je wilt je familie kinder gevalletjes redden. En iedereen is 8 ofzo, maar iedereen gaat juist dood en, ZO ZIELIG.
Dan heeft ie nog relatie problemen met z'n broer. Elkaar niet kunnen zien en zichzelf haten en omg.Mika jij precious cinnamon roll.
Als ik daar was, zou ik je troosten en opvrolijken en KNUFFELEN. Maar... In het eind, heb je alles gedaan voor je broer. En wanneer jullie weer samen zijn, ben ik loner. Want je doet echt alles voor hem.
#MikayuuMika haat jezelf alsjeblieft niet. Je bent heel aardig en cute en omg. Je maakt het mij zo moeilijk.
Ik kom er nu net achter dat ik 5 jaar ouder ben dan jij. Wat vreemd is want je bent 16, maar wel in latere jaren geboren... Want die wereld neemt plaats in de toekomst enzo. Dus, ja. Ik ben gewoon heel dom.
MIKA EVERYONE LOVES YOU
Ik heb nog niemand ontmoet, die je haat. Je bent dan wel niet iedereens fav personage, maar I don't care. Je bent perff.
♉💫Je ogen zijn pretty💫♉
💫♉Je haar is echt, ik-wil-het-aanraken-materiaal.♉💫
♉💫Je ondergaat de struggles waar iedereen wel eens mee zit. Dat zorgt ervoor dat mensen nog meer een band met je voelen enzo.💫♉
💫♉Als kind deed je altijd glimlachen en niet zeuren over dingen. Ondanks de onprettige situatie.♉💫
♉💫Ongelofelijk dat je zoveel over hebt voor Yuu💫♉
💫♉Je bent #1 van de popularity poll met 5,632 stemmen. JEEJ♉💫
💫♉MIKA EVERYONE LOVES YOU💫♉
💫♉Zo onzeker af en toe.♉💫
♉💫Je bent echt aandoenlijk.💫♉
💫♉Je stem is echt geweldig.♉💫
♉💫Je bent cute.💫♉Volgens mij herhaal ik veel dingen, maar daar kan ik niks aan doen!
Je bent gewoon te,
#FangirlAttackIk hoop dat ie je een leuke verjaardag hebt, al boeit het je denk ik weinig.
Tenzij *spoilers voor seizoen 2*.
Maar dan nog.Hɑppy Biʀtɦɗɑy♡
JE LEEST
A Dreamer's Diary
Random~A Dreamer's Diary~ Een droom, vol vreugde. Een boek, vol gedachten. Een ziel, verwerkt in de pagina's. Gevoel, gestopt in de vele woorden. Een [Willekeurig] boek vol gebeurtenissen, gesprekken en andere wonderbaarlijke verzinsels. Uit allerlei drom...