İyi akşamlar arkadaşlar. Öncelikle herkesin benden bölüm beklediğinin farkındayım fakat bu hikayey ile ilgili aklıma takılan bazı konular var.
Bildiğiniz üzere romantik komedi tadında olsun istemiştim ama hiç o tatta gitmiyor farkındayım. Bu sebepten sizlerin fikrini almak istiyorum. Devam edip etmeme konusunda bocaladım. Çünkü komediden çok yine romantizme kayıyor gibi. Sizlerin düşünceleri benim için önemli. İlk defa bir kurgumda böyle bir karmaşa içerisindeyim.
Aklım karmakarışık kısacası :) Devam etmek istiyorum fakat romantik komedi tadında gitmiyor diye de düşünüyorum. Yine de devam edeceğim. Ama sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda merak ediyorum. Çünkü çok büyük bir heyecanla başlamıştım ben bu kurguya :)
Ortalık karıştırmaya çalışacaklar hemen hikayemden uzaklaşsın. Ne yazık ki o insanlarla uğraşacak ne zamanım ne de sabrım var :) Ben gerçekten bana ve hikayeme değer verenlerin yorumlarını, eleştirilerini bekliyorum.
İnstagram hesabım : dilekyelomi arkadaşlar ve facebook grubumuzda katılabilirsiniz profilimde var.
Düşüncelerinizi belirtirseniz mutlu olurum. Bölüm bekleyipte bununla karşılaşanlardanda özür dilerim ama dediğim gibi düşünceleriniz önemli benim için :(
Seviliyorsunuz ♥ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiyasko Prenses
General FictionO bir zengin. O bir prenses. O bir güzellik abidesi. O fazla zeki. O kim mi? Tabi ki benim. Ben kim miyim? Tanıştırayım sizi kendimle. Ben Mine VUSLAT!