Kanser

502 19 1
                                    

Selammm.
Ilk bolumde uzun olsun istedim. Şuan 1353 kelime gösteriyo. Lutfen yorum atin ve

Size soruyorum. Eğer Beyzanın Söz de giymesi için düşündüğünüz Kıyafet Kombinleri varsa linkini yoruma yazın. Beğendiğimi yapıcam. Yorum gelmezse kendim seçicem.

Bu arada size bir önceki bölüm de bir kaç gün sonra aktif olacağımı söylemiştim. Ama tatil süremiz bir hafta daha arttı. O yüzden bir hafta daha aktif olamıyacağım.

Neyse isterseniz okumaya başlayın.

İthaf isteyen yorumlara yazabilir.

Üzeyir 'den

3 Gündür hastanede deydik. Uyanmamıştı. Beyzanin annesi haberi duyduğunda hastaneyi inletmisti. Saat şuan 23:41 .
Babası çaresizce geziyordu. Barış mahvolmus. Nur ise sakinleştirici iğne yiyip bayiliyordu. Ecem bile buradaydı. Doktor koşarak Beyzanin odasına girdi. Ne oluyor ?!
Arkasından hemşireler. Içeri girdiler perdeyi çektiler . Hiç bir şey görünmüyordu.

30 dakika sonra

Doktor içerden çıkıp bana baktı.

- Sadece size söylüyorum. Isterseniz odama geçelim
Onunla odaya girdim.

- hazır misiniz?
- evet çabuk söyleyin
- Beyza Hanım Kanser Beyefendi

- Ne? Diye sordum

Yanlış duymadım değil mi?

- maalesef . Isterseniz onu görebilirsiniz.

Kafa sallayıp çıktım. Bir kıyafet giydirdiler ve beni Beyza'nın yattığı odaya soktular.

- Beyza ,Beyzam. Seni ne kadar özledim bilemezsin. Ne kadar çok özledim Seni! Uyan artık güzelim. Artık Uyan meleğim . Herkes seni bekliyo.Uyan iyiles söz seninle barisicam. Hatta sozlenelim ne dersin? Okulların açılmasına da bir kaç gün kaldı. Beyza annemi buldum biliyor musun? Annemi buldum . Hayatımda öldüğünü sandığım kadını buldum. Onu buldum seni de bulmuşken kaybetmeyim . Hadi artık . Uyan Melegim. Uyan ...


Beyza'Dan
Başım çok kötü ağrıyordu. Yavaşça kalktım. Kolumda ki serumu cikartim .Nerdeydim Ben ? Diye kendime soracaken Hastane de olduğumu anladım. Ellerimi başıma koydum. Kapıyı açtım. Koridor vardı. Ve koltuklar. . Bir suru koltuk vardi ama sadece Uzeyir oturuyordu. Üzeyir i görünce gülümsedi m. Bana değilde yere bakıyordu.

- Üzeyir? Dedim kısık sesle . Kafasını kaldırdı. Ve bana baktı. Kalkıp Bana sarıldı. Öyle bir sarılıyordu ki.... Bunu anlatamam .
- sonunda uyandin Melegim! Sonunda deyip gülümsedi. Dudagima yaklaşıp küçük bir buse kondurdu .

- seni özledim deyip onu öptüm.

6 Gün Sonra

6 Gundur hastanedeydim. Piff! Eve gelmiş oturuyordum. Üzeyir Bana meyve yapıp getiriyordu.

- Üzeyir daha yiyemiyecem. Yeter sistim Dedim ve elimi karnima koydum.

- Olmaz Beyza. Yemek zorundasın. Ol- Maz dedi.

- Üzeyir annem gibi konuşma .
Deyip göz devirdim.
Ağzıma bir tane daha elma dilimi attı. Onu yedim ve kalktım . Kolumdan tutup beni kucağına oturturdu.
- beyza sana bir şey soylicem. Ama üzülme . Tamam mı?

- Tamam dedim umursamazcasina.

- Beyza sen Kansersin. Deyip başını öne eğdi.

- HA HA HA . Çok komikti. Şimdi izin verde kalkiyim. Bu şakan beni çok yordu da deyip kalkmaya çalıştım.

Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin