Kufur ve Sey den dolayi Ozur dilemm.
Saat 00:14 IstanbulOh!Evim evim güzel evim >-< .
Kendimi koltuğa attım. Üzeyir de kendini diğer koltuğa attı. Ozlemisim la Evimi . Koşarak merdivenlerden çıktım. Kendi odama girdiğimde Kendimi yatağa attım ve ayicigim Lilo ya sarildim. Dolabın karşısına geçip üstüme sabahliklarimi giydim . Sabahlik Bir sutyen bir kilot ve diz de biten kalın bir bornoz gibi çiçekli bocekli bir şeydi. Önünde ki ipleri bağladım. Saçımı açtım ve yüzümdeki ruju ve eyelineri çıkarttım. Parmagimda ki yüzüğe baktim.Farkında mısınız ? Küçük bir yüzük insanlara karşı sizin bir ilişki niz olduğunu ve bir kahraman iniz olduğunu gösteriyo . Merdivenlerden indim ve koltuğun arkasından tutunarak kendimi koltuğa attım.
- Bugün evden cikmicam.
- Bende dedi bana dönerek.
Bana döndüğü an gözleri irilesti ve öksürük krizi tuttu. Hemen mutfaktan bir bardak şu aldım. Koşarak Yanına gittim.
- Üzeyir iyi mısın?
- öhö öhö
Olum bu çocuğun oksurusu bile karizmatik.
- Üzeyir!Suyu içti. Bardağı bıraktı an kolu belime gitti ve beni kucağına oturturdu. Şu an kötü bir pozisyonda ydik. Bacaklarim onun beline sarılmış bir şekilde kucağında oturuyordum. Eli hirkanin altına gitti ve beni kendine yasladi . Beni kucağında odaya çıkardı.
- Beyza . Hazır mısın? Eğer hazır degilsen hayır de ve ben televizyon izliycem . Hazirsan Hemen olsun.
Hazır mıydım? Hazır değil gibiydim. Istiyorum Ama şimdi değil . Ama söz vermistim . Biz de sözü tutmak söylenir. Bize boyle öğrettiler.
Derin bir nefes aldım
- Hazırım
Üstündeki tişörtü çıkardı . Ve altindaki pantolonu . Üstüme çıktı ve opusmeye başladık. Eliyle sirtimi okşuyordu. Sutyenimin kopcasini çıkardı . Şu an önünde yari çıplak duruyordum. Elimle yüzümü kapattım.
Eliyle yuzumdeki elimi çekti- Benden utanma.
- Olmuyor utanıyorum.
- Ben senin sozlunum. Utanma
- Tamam . Calisicam. Dedim . Derin bir nefes aldım. Boynumu öpmeye başladı. Boynumu isiriyordu.
- Ah !
- Acıdı mi?
- Çok değil . Devam et .
Boynumdan goguslerime indi.
Acaba pişman olur muyum? Ya birgün beni bırakıp giderse ? Ben hayatım boyunca ona mı ait olucam?
Ben bunları düşünürken o aşağı inmişti. Yatakta dizlerinin üstüne durup indirdi.
O ha! O ne öyle tüfek gibi !
- çüşşş.
Yüzünde piç bir siritis yerleşti. Benim kinide indirdi. Aha! Şimdi utanma saati.
Edit: Buradan sonrasını yazmaya utanıyorum ya. O yüzden sabah olacak.
Gözlerimi açtığımda aniden bir sancı girdi. Acıyla inledim.
Şu an ciplaktim. Üzeyir de . Üzeyir kalktı- Ne oldu Beyza?
- Aciyo
- Ilkinde olur dedi ve tekrar yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası 3
Random"Ben ona kalbimi verdim,O son nefesini ." Göz Yaşım Içime Aksa Instagram beyza_nur_sarı Snapchat beyzanur_sari Twitter beyzanur_sari2