Media
Gözlerimi açtığımda asfalt ta yatiyordum. Yavaşça ayağa kalktım. En son Kavga etmiştik. Üstüme baktım. Hiç bir sey yapmamislar. Iyiyim. Peki beni neden buraya bıraktılar?Olduğum yerdeki markete girdim. Evimin adresini verdim.
- düz gidin ve sağa dönün. Butr daha düz gidin. O sokakta olacak.- Sağolun.
30 Dakika SonraSonuna eve varmıştım. Içeri den inleme sesleri geliyordu. Bizim odaya çıktığımda üzeyir ile bir kız alt alta üst üste.
Noluyo burda amk?!- Ü-Üzeyir
- Beyza?
Arkamı dönüp gideceğim sırada önüme birisi çıktı.
- Ya Beyzacim . Her insan piçlik yaparmış.
Kafamı kaldirmamla Uzay ı görmem bir oldu.
- U-Uzay?
Hemen ona sarıldım.
- Beyza . Sen bana pek sarilmazdin.- Artık sariliyorum
Uzay. 8. Sınıftan Lise 3 e kadar birlikte oldugumun sevgilim. Ama ayrilmistik. Aile meselesi
Yüzünden. Çünkü Uzay Ateist. Kendi isteğiyle Ateist.Uzay a daha da sıkı sarıldım.
- Gitmem lâzım.
- Uzay. Ben özür dilerim. Senden başkasını sevdiğim için. Aşık olduğum için.
- Ben de . Özür dilerim. Aynı şeyi bende yaptım. Ama . Gitmem lâzım yoksa yine kaybolup gidicem o gözlerinde.- Hoşçakal . Beni asla unutma olur mu?
- Seni kim unutabilir.
- Hoşçakal
- Hoşçakal
Arkamı donmemle Üzeyir hâlâ Ayni pozisyondaydi.
Koşarak evden çıktım.Hip hızlı kosuyordum.
Sanki yol hiç bitmeyecekmiş gibi.
Asla durmayacakmis gibi .
Bunu bana nasıl yapar ? Nasıl!
Hıçkırıklar ım sokağı doldururken sonunda o uçuruma gelmiştim.
Uçurum . Denizle bitişik olan tek uçurum. ..En ucuna geçip kollarimi açtım.
Denizin ucundaki dolunaya bakmaya başladımBir kere lan bir kere mutlu oluyim ?
Ben asla.mutlu olmayı haketmemis biriyim. Celimsizim. Her şeye rağmen. Durdum. Sevdim. Çok sevdim. Asla aklımı kalbimin önüne geçirmedim.
Ne hayallerim vardı benim?Çocuklarım la top oynarken,onların ilk " Anne" diye seslenislerini duyarken, ilk adımlarını görürken, Hala olmanın mutluluguyla yaşarken, o her kızın istediği Bem beyaz gelinlikle aşık olduğum adamla yürümeyi. Ama ... Bu hayalleri sen bitirdin Üzeyir Elden! SEN!
Benim hayallerimi ve kalbimi yakan sensin.
Hıçkırıklar im hiç durmuyordu.
- GÖZYAŞIM İÇİME AKSA!Diye bağırdım.
Belki de benim kaderim böyleydi. Ibretlik olmak için gelmiştim bu dünya ya . Bu lanet dünyaya . Yüzüm gulmedi.
Benim guluslerim buruk,kalbim kırık .
Kim bilir kalbimin yandığını. Artık fazla . O olanlar gözüme geldikçe bağırıyorum. Ağlıyorum. Kurusa göz yaslarim. Içime AKSA. Kalbimi delse damla damla.
Üzeyir . Üzeyir Elden. Benim sevdiğim aşık olduğum ADAM.
Hayatta onun için ölebilecegim adam... Benim için Türkiye den Almanya ya gelen ADAM. Sözlüm. Her şeyim. Kalbimi kıran ,yerinden söküp parçalayan adam.Benim içim paramparça Lan! Paramparça.
Kimse beni sevmedi . Hiç kimse. Gerçekten sevmedi. Yalanla yaşadım Ben .
Yalanla yaşattılar beni.
Derin bir nefes aldım bağırmaya başladım.
- KIMSE BENI SEVMEDI! ANNEM KADAR SEVEN OLDU MU ?OLMADI! HIC KIMSE.! HEP SAFLIKTAN GITTI BENIM HAYALLERIM. HEP BUNDAN.
UZAY . UZAYIM SEVDİ LAN BENI SADECE. ONUN SEVGISI LÂZIM BANA. BENI ASLA BIRAKMADI O. ASLA!
YA UZEYİR. BEN ONU ASLA BIRAKMADIM. ASLA. AMA SEN . SEN BENI BIRAKTIN. LANET OLSUN KI BIRAKTIN. HOŞÇAKAL UZAY . HOŞÇAKAL ÂŞIK OLDUĞUM ÜZEYİR ELDEN'IM!Artık belki de gitme vakti gelmişti.
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Her zaman hayallerim de ölürken son sozumun şu olmasını istemiştim. Artık rahat ölebilirim .- RUHUM ÖLMÜŞ KEFENSİZ GEZIYORUM!
Sessizliğin içindeyim
Çok karanlık
Bir yerdeyim
Uzat bana
Ellerini
Korkuyorum
DerindeyimNefesim biter
Sesi yetmez
Çıkmaz sana yollar
Güneş doğar
Güneş batar
Kayıp bize yıllar
Şarkı susarsa
Bir gün yine başlar
Kim bilir bir gün güneşi
De bizim için doğar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası 3
Random"Ben ona kalbimi verdim,O son nefesini ." Göz Yaşım Içime Aksa Instagram beyza_nur_sarı Snapchat beyzanur_sari Twitter beyzanur_sari2