Thug Life -Notlar -Dans

261 10 7
                                    

Selaam !
O cok istediginiz bolum geldi. Bur da olan Thug Life i da yapın hââ . Neyse yeni bolum yazmaya başlıcam. Vote degil yorum atın. Bu arada herhangi bir özel sikintiniz varsa dersler le ilgili ilişkilerle veya aile istediğiniz kadar mesaj atabilirsiniz size yardımcı olurum. Neyse okuyun isterseniniz artık.:D Bu arada tüm mesajlara bakıyorum :) Cokcoköptum♡





Bana en çok güven veren kollarin sahibine baktım.

Uyuyordu.

Insan bi beni izler . Hödük!

Yavaşça ayağa kalktım . Banyo ya doğru ilerledim .

Elimi yüzüm u yıkayıp odama geçtim. Dolaptan siyah diz üstü tül etegimi , dizlere kadar olan siyah corabimi ve Beyaz üstünde siyah ince çizgiler olan kısa kollu kazagimi aldım.

Onları giydikten sonra Makyaj masasına geçtim. Siyah ojelerimi tazeledi m ve saçlarımı ev topuzu yaptım .

Edit:Nihajahha evet ev topuzu yapabiliyorum :D

Eyeliner çektim ve kırmızı bir ruj sürdüm.
Vee bir rimel.

Neden .bilmiyorum ama bende rimel sürerken ağzım hafif te olsa açılıyor .

Çantanın içine defter kitap falan attım. Sonra telefonumu alıp mutfağa indim.

Hemen -Ansızın - şarkısını açıp dinlemeye başladım.

Şarkıyı dinlerken damla damla ağlasam da yemek yapmaya defa ediyordum. Şarkı bitince hemen -Emanet-i açtım.

Bu şarkılar da hep ağlıyorum ya:(

Edit;Cidden ağlıyorum.

- Günaydın . Dedi Üzeyir uykulu sesiyle.

Ona döndüm .

- Gunaydiiiin.

- ANANIS*K*M!

... ...

- Ya Üzeyir konuşmak istemiyorum dedim.

Gerizekali ben aglayinca rimelim akmış korkunç korkunç bir yüze donusmusum. Sonra üzeyir de beni böyle görünce kufru basıp yumruk atmasın mı?

Beynim sallandı ya.

Şimdi de güliyim diye salak salak hareketler yapıyo.

Şu an sandalye nin üstünde maymun taklidi yapıp ince sesiyle "Beyza sana Aşığım beni affet" dese de onu affedmicem.

Tamam birazcik affede bilirim. Birazcik.

-Ya gerizekali diyip kollarimi iki yana açtım.

Koşarak bana sarîldi.
Yanağına bir öpücük kondurdum.

- Seni seviyoooom.

- Bendeee .

Yanıma uzandı. Tabanla bakisirken. Aniden konuya girdim.

- Üzeyir çocuğumuz olsa adını nne koyardin. ?

- Hmmm... Erkek olursa Ali koyardım. Kız olursa Secil koyardım. Sen?

- Erkek olursa Meriç. Kız olursa Masal koyardım.

- Masal iyiymiş. Ama Meriç asla!

- Nasıl ya .? Meriç istiyorum ben belki!

- Benim oğlumun ismi Ali olacak Bu kadar arkadaş . Şimdi mericler yapraklar Su lar çıktı. Nerde o eski isimler !

Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin