Mitiiihaaaan

250 15 5
                                    

Beyza'dan

- Mitiiihaaan

Bagirmamla Mete uykulu gözlerle bana baktı.

- Ne bağrıyon amk

Mal ya.Harbi Mal.

- Kanka okula geç kalcaz kalk kalk

- Allah için 5 dakika daha

- iyi Kanka sen bilirsin Ben çıkıyorum .

Hortlak gibi kalktı

- Beni bekle laaan diyip banyoya Uçtu.

Evet Uçtu. Çünkü o bir spaydirmeeennn.

Neyse. Iyice sacmaladim.

Banyodan çıkıp dolabı açtı.

- Beyza bana kıyafet seç

- Tamam diyip dolaba döndüm.

Havalar soğuk olduğu için bir lacivert ustunde American yazip amerikan bayragi olan kazagi aldım. Altına da koyu sarı bir pantolon seçtim. Hemen ütü odasına geçtim. azıcık da olsa sıcak olan utuyle üstünden geçtim.

Odadan çıkıp koşarken Mete ye kıyafetlerini fırlattı m.

Mutfağa geçip 2tane popkek ve 2tane elma aldım. Dolaptan sularimizi alıp çantaya attım.

- Qamqi Ben hazırım .

- Taam hadi çıkıyoruz.

Koşarak kapı önünde ki ayakkabilarimizi giydik. Merdivenlerden 3 er beşer inmeye başladım.

- Kanka servis kaciyo.

Pencereden kafamı uzattım.

- Ziver Amcaaa geliyoz bekle az

Kosarken dusuyordum ki Mete tuttu.
Ve.uzun süre birbirimizin gözlerine baktık.

Tabiki öyle bir şey olmadı. Hayvan gibi koşmaya devam ettik. Servise binip okula doğru gitmeye başladık. Koşmaktan dağılmış olan saçlarımı ellerimle duzelttim .

Okula vardık. Herkes servisten inmeye başladık.

Tam okula girecekken bir kol beni okulun dar ve ışık almaz sokağa itti. Karanliktan

- B-Beyza. ?

Bu ses. Bu koku.

- Üzeyir?


Bana aniden sarıldı.

- Sen . Ölmemişsin.

Kendimi ondan çektim.

- Dokunma Bana .

Yüzümüze hafifçe güneş vuruyordu.

Tam gidecekken sokağın diğer ucundan beni arabaya doğru sürüklemeye başladı

- BIRAK BENI !

- Ses çıkartma ve benimle gel

Beni arabaya bindirdi. O sırada sokağın ortasındaki Metehan bağırmaya başladı.

- BIRAK LAN O KIZI !

Üzeyir ona doğru geldi ve yumruklamaya başladı. Metehan ı arabaya attı.

- BIRAK BIZI ÜZEYİR! BIRAK!

- KONUŞMA!

- ARTIK SANA AŞIK DEGILIM BEN!

Bi an durdu.

- VERDIGIM DEĞER I ALAMADIM SENDEN. O KIZA NASIL DOKUNDUN GOZLERIMLE GÖRDÜM!

- Konusma ve Eve gitmeyi bekle. Abin Ulaş Nur seni bekliyorlar . Her şeyi anlatıcaz sana. YETER KI KONUŞMA!

Konuşmadan eve geldik.

Metehan o arabada birakamazdim.

- Üzeyir Metehan i da al

- Hayır.

- Üzeyir lütfen. Onu burda öyle bırakamam.

Oflayip mete yi uyandırdı. Mete az da olsa yuruyebiliyordu.

Kapıyı çaldık.

Kapıyı Nur açtı. BENI görünce bir hayli şaşırmış gözüküyordu. . Yanından Abim ve kucağında ki minik bebek geldi.

Bebek? Doğmuş.

-Uzo bu Beyza mı? Diye sordu abim.

Hemen ona sarıldım. Çok ozlemisim . Çok.

Sonra Nur ' a sarıldım.

- Kardeşim

- Kanka m diye söyleniyordu k.

Sonra Abimin kucağında ki bebeğe baktım. Çok güzel Bi kızdı. Çok güzel ve tatlıydı .

- Bu prenses benim yeğenim mi?

Dedim ve kucağıma aldım.

- Beyza Halana merhaba de

Bana bakıp gülümseyen Beyza 'ya baktım.

- Adını Beyza mi koydunuz?

- Evet . Sen ölünce. Öldü saninca. Bir hatıra olsun dedik.

-Ee içeri geçmeyecek mısın?

Içeri geçtim.

- Terasta oturuyoruz.

Metehan ve kucagimda ki Beyzayla terasa çıktım.

Orada oturan Ulaş ı görünce yüzümde bir gülümseme oluştu. Sesten geldiğimi fark etti. Bana döndü.

- B-Beyza?

Beyzayi Metehan a verdim ve Ulaş a sıkı sıkı sarıldım. Herkes terasa çıktı ve abim konuşmaya başladı. O sırada bende Metehan ın kanayan yüzüne pansuman yapıyordum.

Üzeyir ' den Saat 03:07

Uyuyamiyordum. Ona sarılmadan uyuyamiyorum. Öldüğünü sandığımız da gelmeyeceğini bildiğim için sarilmadan uyuyordum . Ama .. Şu an yaşadığını biliyorum. Ve ona sarilamamak. ...


Yataktan kalkıp Beyza 'nın odasına gittim.

Mışıl Mışıl uyuyordu.
Yanına yaklaştım ve diz üstüne oturdum. Saçlarını okşadım.

- Sana Hâlâ Aşığım . Hâlâ seni herşey den çok seviyorum. Varlığına alışıp yokluğuna alışmak. Sonra da aniden ortaya çıkman. Seni nasıl buldum biliyor musun?

Nur la barış alış verişe gitmişlerdi. Bende Beyza ' nın altını değiştirmek için Rahat dursun diye video acmistim. Sonra değiştirdim Beyza video aciyo kendi kendine . Bu baktım senin sesin geliyo.
Belki senin sesin değildir diye düşündüm. Telefonu aldım Bi baktım sen. O günkü şok Hâlâ ustumden atamiyorum . Sonra orada Metehan denen çocukla düello yapıyor sunuz. Video sonunda o akşam soru - cevap video su geleceğini falan söylüyor sunuz.

Bende saçma sapan bir hesap açıp yorum yaptım.
Nerde okuduğunuzu öğrendim ve seni buldum. Şu an benimlesin ya o yeter bana.

Beyzam Ben sana hâlâ aşığım. Hâlâ

Yavaşça gözlerimi açtım .

- Üzeyir Ben üzgünüm Ama artık sözlü olsakta ayrilalim. Sözlü kalalım Ama ayrilalim.

Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin