"Seni Kesen Çocukları Kesiyorum!"

314 9 4
                                    

Media Yeni Beyza ♡♡♡
Kızın kolundaki dövme * Üzo'nun dövmesi . Çünkü kızla Üzo bir ara çıkıyordu *-*

Beyza ' dan ! "
- "Bismillah. Ne oldu?! "
- "Ben acıktım ya"

Aliyle beraber gittiğimiz sahilde iyice acikmistim. Birşey al bana diye bağırmak gelse de bagiramadim .

Karşıdaki simitçi yi gösterip guldugumde koşarak orsa gitti. Rüzgardan önüme düşen şalımı tekrar aynı inatla arkaya attım. Sanırım artık iğne takmam gerekecek -,-

Elindeki sinirle yanıma geldiğinde hemen yemeye başladım .
- "Çok komik görünüyorsun. "

- "Yemek yiyorum. Susar mısın? "

Tekrar alaycı bir ifadeyle önüne döndü .

Yani ben Şu an yemek yiyorum . Sen ne karışıyorsun ? Yemek bu yemek .

Simidi bitirip elini tuttum .

- "Hadi eve gidelim. Üşüdüm ben".

- "Of Beyza Of! Görüşürüz o zaman. Zaten sizin evin önü burası. "

- "Evet. Bay. "

- "Tamam. Bayan. "

Ona " Sen mi kaçarsın ben mi kovalıyım bakışımı attım " . Evet bunu da yapabiliyorum *-*

Eve girdiğimde Üzeyir ve Mete'nin pes oynadığını Özge'nin ise telefonuyla birşeyler yaptığını gördüm.

Size bahsetmedim. Özge çocukluk arkadaşım. Nur pek sevmez Özge'yi . Kötü bir anıları var maalesef .

Odama çıkıp üstüme siyah bir eşofman ve siyah kazağımı giydim . Siyah yazmamıda taktım ve pandali terliklerimi giydim.

Aşağı inip özge'nin yanına atladım.

- "Özgeeğğğ! "

- "Ne Var ya . Bak yenildim sayende. Bravo . !"

Şu zamanlarda "Aa" diye bir oyuna takmıştı. Nedir bu oyun diye indirdim ve indirmek olaydim. Telefonumun koruyucusu çatladı -,-

-" Özge ödev var mıı? "

- "Olum ingiliçe den var . Sayfa 48 den 66 ya kadar lan. Ve ingiliçe dersimiz yarın ilk ders Beyzacım.!"

- "Allah Yardımcım Olsun! "

Diyerek koşarak odama çıktım .

Aşağıdan birisi Beyza diye sekseninci merdivenin başına geçip ne var diye bağırdım.

- "Bende Cevap anahtarı var ya . Odamda ikinci çekmece de "

Bu Üzeyirdi.
- "Sağol!" Diye bağırıp onun odasına girdim.

Etrafta parçalanmış içki şişeleri ,etrafa külleri dağılmış sigaralar,etrafa dağılmış kanlı yara bezleri.

Ne olmuştu bu odada.?

Çekmece yi açtım.
Ama bulabildiğim tek şey benim ona verdiğim yüzüğüm ve bir kaç not kağıdı.
Notlardan birini alıp okumaya başladım.

24 Haziran 2015
"Merhaba Güzellik!
Ben Üzeyir .

Hani Şu Bardan çarptığın çocuğun kankisi.

Bunu sana verip vermemekte kararsızım . Çünkü şuan ağlıyorum ve kesin saçmalayacağım .
Seni ilk gördüğümde kendimi sanki cennetin içinden bir gül koparılmışda bana verilmiş gibi oldum.
Bana verilen en güzel hediye olan "Sen"ki bu asla değişmeyecek benim hayatımı degistirdin .

Günde 4-5 paket sigara içen ben seni gördükten sonra ayda 4-5 tane içer oldum.

Beni sanki siyahlıktan çeken bir beyazdın sen.

Şuan tatildeyiz . Son gòrüşmemizden sonra sana iyice bağlandım . Hayallerimin ve rüyalarımın Prensesi sensin. Seni seviyorum . "

Ikinci notu alıp okumaya başladım.

24 Eylül 2015

" Merhaba Sevgilim ,
Merhaba Beyzam!

Cesaretimi toplayıp seninle çıkmak istedim . Ve oldu.
Cennet verilen gül artık benim . !

Belki de şuan mutluluktan saçmalayacağım. Bunları yazmamın sebebi evlendigimizde sana verecek olmam.
Seni çok seviyorum . Seni çok seviyorum. Seni çok seviyorum!

Seni Kesen Çocukları Kesiyorum!

Bu yüzden ben biraz (cık ) nefret ediyorsun.

Ama bu nefretin boşa gidiyor inatçı keçi.

Her doğum gününde o masum dudaklarından bir öpücük alacağım.
Ömrümün sonuna kadar !

Sigara içmeni sevmiyorsun diye sigarayı ayda bir kere içime çekiyorum ama bin kez seni düşünüyorum. !

Seni seviyorum Beyzam!


Zorlukla da olsa üçüncü mektubu açtım.

17 Kasım 2015

"Merhaba Güzellik,
Merhaba Beyza!

Artık Sana "Beyzam " diyemiyorum.

Belki de şu an sigaranın ve alkolün verdiği etkiyle saçmalayacığım .

Ama bunu yine de yazıcam.

Hâni demişim ya
Seni Seviyorum diye ,Meğer ben sana aşıkmışım.

Hâni demişim ya

"Artık ayda bir sigara içime çekiyorum bin kez seni düşünüyorum " diye
Artık;

"Ayda bin kez sigara içiyorum ayda bir kez seni içime çekiyorum ...! "

Bazen dışarı çıkıp Seni takip ediyorum.
Ali 'nin yanına sağ sâlim git diye seni onun yanına kadar takip ediyorum.

Korkudan.
Korkağım ben.
Korkağım.

Sana bir şey olacak korkusundan yanına yaklaşan ayak ben sana bir o kadar da yakınım aslında.

Sonra Ali seni eve bırakıyor ben uzaktan izliyorum pencereden.

Ilk defa kar görmüş bir bebek gibi cama yapışıp izliyorum sizi. Mutluluğunuzu. Sevginizi. Belki de ilerde olacak Aşkınızı...

Seni öpmek için zorlayan ben artık gözlerinin içine bakabilmek için yalvarıyorum.


Sen yine mutlu ol diye ama...

Dün yine Ali'yle buluştuk. Sahilde...

Ona sana iyi bakmasını Seni asla bırakmamasını söyledim.
Seni korumasını, korunmaktan âciz olduğunu söyledim .

Söz verdi bana.
"Kimsin?" Diye sordu ilk.
"Bir tanıdığı " dedim ona.

Nasıl olsa artık bir "tanıdık " olduk seninle.

Sokakta görsen selam bile veremeyecek iki tanıdık.

Neyse Beyza.

Sana Aşığım bana asla aşık olamayacak Beyza ...!..."


Selam!
Karakterler değişti. Sadece Beyza. Artık o "kapalı "bir kızı oynayacak. Ve kızın kapalı hâli olacak. Media ya koydum zaten. Çok güzel bir kız. Neyse hepinizi öptüm :*

(KIZIN ADI NISANUR CERAN)



Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin