Artık Yazar Notları En Sonda♡
Media Beyza ♡Beyza ' dan
Kendime geldiğimde beyaz buz gibi olan fayanslarin üstünde yatiyordum.
Yavaşça ayağa kalktım . Bir yatak bir dönme dolap ve küçük bir çekmece tarafından doluşturulmuş bir oda.Kaç yıldır silinmeyen camlardan aşağı baktım.
Şehirler arası bir otoyolun bir kaç km uzağında olan bir yerdeyik .Peki ben nerdeyim?
Kapıyı açmaya kalkıştığımda düşündüğümün aksine kapı acikti ve herhangi bir kilit yoktu.
Yavaşça aşağı indim.
- Hey! Kimse yok mu?!
Böyle yerler beni urkutsede cesaretli olmaya çalıştım. Duvarlarda aile fotoğraf ları ve bir kaç hayvan başı vardı. Aşağı indigim de mutfak olduğunu düşündüğüm taraftan enfes kokular aldım. O tarafa döndüm ve yürümeye devam ettim. Içeri girdiğimde altında sadece gri bir pijama üstü boş ve mutfak önlük lü bir boy beklemiyordum.
- Günaydın Çirkin Ördek.
- Nerdeyim Ben ?
- Kahvaltı yapar mısın?
- SANA NERDEYIM BEN DEDIM.!
- Ah !Doğru ya ! Sorun bende. Sana sormakla hata etmişim . Sen kahvaltı lara bayılırsın .
Sandalyeye oturdum.
- Nerdeyim Ben dedim sana !
- Ah bücürük !Aksiyon filmi klişeleri gibi olacak ama " Kimsenin Seni bulamayacağı bir yerdesin".
Diyip parmağını burnuma dokundurdu.
- Dokunma Bana!
Neden Burdayım.?!- Çok soru soruyorsun Şişko .
- Sensin Şişko!
Masaya oturdu. Yaptığı omleti Masaya yerleştirdi.
- SANA NEDEN BURDAYIM DEDIM!- YE ŞUNLARI SİNİRİMİ BOZMA!
Usulca kenara çekilip tabağimdakiler le oynamaya başladım.
Kafamı kaldırıp yüz hatlarını incelemeye başladım.
- Seni.bir yerden taniyo gibiyim .-Ben Ege.
O .... Ege....
Elim titremeye başladı. Yavaşça masadan kalktım.
Acayip titirgen bir vücuda sahibim-,-
Titreye titreye sokak ağzıyla tabanını G*tüme Vura Vura kaçtım . Odaya girdim ve yerde paslanmiş olan anahtarla kapıyı kitledim .
Ben burda ne arıyorum?!
Kapıya yaslandim ve ellerimi şakaklarıma koydum.
Dün geceyi hatırlarsam ....
Dün gece tuvalete gittim çıktım . Sira....
Sira oradaydı !
Yaktım çıranı Sira
Yaktım çıranı!Nur'dan (isim gibi oldu dbbdhdn)
Kucagimda Kiraz Beyza 'yla koşa koşa bi hâl oldum.
Kapıyı çaldım.
- Barış Beyza yok!Üzeyir nerde!
- Içerde sakin ol ! Kiraz ı uyut ve ıçeri gel !
Elimde Kiraz la içeri girdim. Kiraz zaten uyuyacak gibiydi.
-O an da -Barış ' dan
Balkona çıktım. Üzeyir oradaydı. Benim kaç yıllık arkadaşım şu an mahvoluyordu. Elimi omzuna attım.
- Ona SahipÇıkamadım. .. ONU KORUYAMADIM!
Sesi fazla ağlamaklıydı.
- Sen ona hiç bir erkeğin sevdiği kıza gösteremiyeceği kadar sahip çıktın.
- Eğer Ona Sahip çıksaydı m şu an yanımda olurdu!
Yazar'dan
Üzeyir fazla hüzünlüydü. Eğer onu koruyabilseydi belki de şu an kollarının altında olacaktı. Onu seviyordu . Çok seviyordu...
Beyza mı?
Beyza ise şu an Ege denen o alçağın en intikam lı yumruklarını çekiyordu.
Ayakta duramıyacak haldeydi.
Bir kız olmasına rağmen ayaktaydı.Onun ayakta durmasını sağlayan da Aşkıydı.
Üzeyir'di...
Bir erkeğin en gerçek gözyaşlarıydı bunlar.O gözyaşlarının içinde Korku vardi , hüzün ,nefret ,güvensizlik...
Daha sayamıyacağımız bir çok şey.Ama en çok...
En çok
Aşk
Vardı.Onun canını yakan binbir şeye rağmen Aşk vardı.
Neden onlar mutlu olamıyordu.?
Bir mutluluğun ardından bir hüzün geliyordu ve bu hüzün o mutluluğu bastırıyordu.Ya onlar olamıyorsa.?
Belki de onlar düşündükleri gibi Bir resmin ayrılmış iki parçası değildiler..?
Belki de hiç uyanmak istemiyecekleri bir rüyanın içindeler ..?
Selaaam!
Biliyorum yazdığım en karışık ve kötü -,- bölümdü malesef ama pek aklıma bir sey gelmedi.
Ama merak etmeyin :)
Bunu telafi edicem.
Seçimlerden ve 29 Ekim olduğundan 5 ,5 gün tatil .:DYa aslında ben hiç tatil olsun istemiyorum :D dbdns
Neyse onun dışında geçenki bölümde Karekterler ile ilgili bir soru sormuştum.
Yoğun baskı üzerine :D
Karekterler değişmeyecek.
Ve sizinle bir sey paylaşmak istiyorum. *ailem gibisiniz :*)
Ben kitapciya gittim. Kitapçı Ya sordum ışte " 4N1K geldi mi"diye .
"Bitti çarşamba gelicek"dedi.
Nasıl ağladım Ama bir görseniz :(
InşAllah yarın da 4N1K benim oluyoooo::::::DDDDDSırıta sırıta bir hâl oldum.
Neyse sizi seviyorum. Çok çok optum:)
Instagram- beyza_nur_sari
Snapchat-beyzanur_sari
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası 3
Random"Ben ona kalbimi verdim,O son nefesini ." Göz Yaşım Içime Aksa Instagram beyza_nur_sarı Snapchat beyzanur_sari Twitter beyzanur_sari2