58 Bölüm - Seni Seviyorum

182 8 3
                                    

  10 Kasim 09:~ 
MUSTAFA KEMAL ATATURK

Bedenimin  soğukla  birleşmesiyle  inledim.

- "Bunu hakettin!"

  Asla bitmeyecek bir dayaktan sonraydı. Gözlerim  bulaniklasiyor. Hiç bir sey  göremiyorum kandan başka. 

***

Kafamı  yavaşça  kaldırdım.  Bembeyaz fayans kıpkırmızı  olmuştu.  Fazla kandi  bu. Ağzıma  gelen tatla kusmaya başladım.  Ama kan kusuyordum  . Kan !

    Iyice  yere tukurdum. Ayağa  kalktım  ve kapıya  doğru  ilerledim . Kilitli.

Hızla  vurdum.  Yoktu.

- "Kimse  Yok Mu!"

Hemen cama gittim.  Sıkışmış tı.    Sanırım burda kaldım.
Cebimi yokladım.  Telefonum  !.

Yanımdaydı.  Birisi  gelir belki diye dolaba girdim. Şarjım %40 . Oh! var .  Hemen Üzeyir 'i aradım.
  Ikinci calista  açtı. 
- "A-Alo Üzeyir "
- "Beyza! Nerdesin sen ?Iyi misin  Beyzam? "

- "Bilmiyorum.  Nerdeyim bilmiyorum. Iyi değilim.  KAN küsüp duruyorum . Kurtar beni lü-  KAHRETSIN!"

  Sinyal yoktu. Kim bilir  beni nereye getirmiş. Başım  dönüyor.  Ama burdan kaçmam  lâzım.  Burdan çıkmam  lâzım. 
  Camı iyice açmaya  çalıştım.  Yok. Olmuyor.  En iyisi pes etmek diye kendimi yatağa  attım.  Çekmeceleri karıştırmaya  başladım  . Çakı! Ordaki çakıyı alıp  cama gittim .   Aniden çakıyı  cama geçirdim . Kırılmıştı  . Ama elim de kaniyordu.  Ustumdeki   çoraptan  iyice yirttim.  Elime sarıp  cama yumruk atmaya başladım.   Iyice kırılınca ayağımı  aşağı  sarkıttım . Su  boruların a tutuna tutuna aşağı  indim.    2. Kata gelince orda uyuduğunu  gördüm.  Aslında  uyuduklarini.  Önemsemeden aşağı  inmeye devam ettim. Tekrar yukarı  baktığımda  Ege ' nin 3.Kata doğru  çıktığını  fark ettim  . Benim odama!
Hızla  aşağı indim. Kapının  açılma  sesini duyunca kendimi bıraktım. Ayak üstü  düşmüştüm  ve ayaklarima  kramp girmişti.  Zor da olsa koşmaya başladım.  Otoyol vardı.  Otostop çekmeye  başladım. Sonunda bir kamyon durdu.

- "BEYZA!"
Ege oradaydı.  Kamyonet şoförüne  Hızlı  Hızlı  demeye başladım.  Ege kamyonetin  arkasından  koşmaya  başladı.  Ama yetisemedi .  Sonra park ettiği  arabasına  gitti.

- "Çok Sağol  Amca" diye yanımdaki  yüzüne  hiç bakamadigim   şoföre  döndüm. 

- "Amca mı?"
-"Ayy !Pardon. Ben genellikle şoförler   erkek olunca.. Ya kusura  bakmayın  lütfen. "

- "Sorun değil . Alıştım  zaten. Eee sen neden kaciyorsun. ?"

Olan biteni ona anlattım. 

- "Yok artık.  O ne ve kızım ? Nasıl  bir hayatın  olmuş  senin. Bence yanlış  anlama ama siz olamazsınız.  Bu arada Ben Zeyno. "

- "Biliyorum  . Ve sanırım  'BIZ' olamayacağımız için  buna son vericem. Ben de Beyza."

- "Yüzün  batmış  senin. Ilerde bir benzincide duralım  da git yüzünü  yıka.  Kan olmuş  her yerin. O şerefsiz yaptı  dimi bunları.  O şerro . Pislik Şerro. "

  Hafif te olsa gülümsedim  .  O Şerro  yaptı.  O Şerro. 

***

  Benzicede durup elimi yüzümü  yikadim ve son 1 haftadır  görmediğim  yüzüme  baktım.  Bedenim soğuktan  kurumuş  tu.  Kan her yerdeydi. Kaşım  ve dudagim patlamış tı.  Gözüm  Hafif morarmış  ve maviligi  öne  çıkmış . Ustum hep kan.

   Daha fazla kendime bakmak istemediğim  için    tuvaletten çıktım.  Ege oradaydı  ve sigara alıyordu.  Koşarak  kamyona bindim.

- "Zeyno  abla sür  sür"

- "Noldu  Be  " 
Dedi arabayı  çalıştırırken. 
- "Şerro Burda"

  Hızla  kaza bastı.  Sanırım  bunu da atlattık. 

10 Kasım  Saat 08:30

Bir kac  gündür  hastanedeydim  .  Ege ve Sira  yakalanmıştı. Ifade sırası  yine kan kusmuştum. Şimdi  ifadeye devam ediyorduk .  
- " Nerde olduğunuzu hatırlıyor  musunuz?"

- "Hayır. "

- "Bugunluk  bu kadar. Kanser tedaviniz   bittiğinde yine geleceğiz.  "

Kanser hâlâ  devam ediyordu. Saçlarım dokülmeyecek miş.  Farklı bir tür  zor görülen  bir kansermis.  Gün  içinde  vücuduma   kramplar gelebilirmis ,kan kusabilirmişim falan filan . 

    Odaya Üzeyir  girdi.

- "Beyzam iyi misin? "

- "Üzeyir.  Ben . Seninle bir sey konuşmak  istiyorum."

- "Sonra konuşuruz  Beyzam. Saat şu  an 09:00 oldu. Balkona çıkalım.  Siren  sesini dinleyelim  . "

- "Olur."
  Ellerimden  tutup beni ayağa  kaldırdı. Belinden tutup balkona çıkardı. 

  Saat tam 09:04.
Biraz sonra çalacak.  Ve ben bunu haretke izleyeceğim.  Çünkü  Istanbul da her zaman süren sesi çaldığında  hazır olda  beklenir. 

Siren sesi çaldı  ve bir şeyin  daha sonsuz olduğuna inandım.

Ambulanslar ,itfaiyeciler   hepsi siren çalıyordu.  Bunu küçüklüğümden  beri çok severdim.  

***
Üstümü  giydikten sonra Üzeyir  le çıktım.  Hastanedeki son günümdü .
  Arabaya bindim ve Eve doğru  gitmeye başladık. 

   Kapıyı  çaldım.  Nur kapıyı  açınca  şişmiş  gözlerle  bana sarıldı. 

- "Beyzam . Bir yerine dursan. Valla bu kadar Ekşını kaldırmıyo  vücudum. "

Sonra abime sarıldım . Ve onun kucağında  zar zor gördüğüm  Çilek  Beyza ' ya baktım. 

- "Çilek. Halasının bir tanesi. "

Güldükçe gülüyordu.  Ve sanırım  ben bunu seviyorum  .

   
    Nur'dan zar zorda olsa izin alıp  Çilek le  parka doğru  gitmeye başladım.  Bebek arabasında  giderken  parka girdim  .   Park ta bu kaç  tür attıktan  sonra  banklardan  birine oturdum. Çilek  bana bakıp  bakıp  gülüyordu  .

- "Noldu  Çilek . Öyle  bakıp  bakıp  gülüyorsun  bakiyim?"
Yanıma  hamile ve çocuklu  bir anne oturdu.

- " Allah Bağışlasın  "

- "Benim kızım  değil.  Halasıyım ."   Dedim gülümseyerek.

- "Ay Pardon kıız  " dedi cebinden çekirdek çıkartarak.

    Ve sonum  geldi!

- --------------- -
Akşam  eve geldiğimde  yemek yiyip  hemen telefona geçtim.  Birkaç  aydır  telefonumu doğru  dürüst  ele almamıştım. 
  Instagram ,Snapchat, tumblr ,twitter ,scorp derken canım  sıkıldı  ve telefonu bıraktım. 
Kendimi yere attım.  Biraz yerde yuvarlandim . Metehan  ! 

Hızla  telefonumu elime aldım  ve Mete ye whatsapp da n mesaj attım. 

Beyza &Metehan Whatsapp
Beyza:Meteeeeğğğ!
Metehan: Noldu  lan gorillo.
BEYZA: Sensin lan o. Nabion  bea. 
METEHAN:Aynı Bea . Nassın?
BEYZA:Iyi . Sen nassın ?
METEHAN:Bende iyiyim. Kank eve kız  attım.  Sonra konuşuruz  by  .
BEYZA: oki  zoki  by.

Off! Ben ne yapicam.  ?! Uyusam  mı  ? Tam yatacakken  odaya Üzeyir  girdi.

- "Benle birşey  konuşcaktin?"

- "Doğru . Gel yanıma  "

-" Üzeyir  biz  . Olamıyoruz.  Ben . .. Ben sözü  atıyorum.  "
Diyerek  yuzugumu  çıkar dim.
  Ve eline koydum.

- "Sen Seviyorum . Unutma olur mu?"

10 Kasımda  Saygı Ve Sevgiyle Anıyoruz  !


Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin