Selaaam. Süper bir sey oldu . Uzeyir in telefon numarasini buldum. Ve durur muyum?! Tabiki Wp den mesaj falan attim. Okuldayken aradim. Sonra got korkusundan kapattim. Sonra beni 2 defa aradi. Evet 2 Defaa! Neyse zaten media da var. Bir de bir sey solicem. Uzeyir normaldeki gibi konuşkan gelmedi bana *-* Neyse. Numarasini isteyen Mesaj atsin bana burdan . Burda numarasını yaymak pek doğru olmaz.
Üzeyir - o kadar güzel söz yazdım falan çocuk bana " Allah Razı Olsun" dedi :D
Bu arada güzel yorumlariniz o güzel görüşleriniz beni çoook mutlu ediyor.
Çok uzatmadan bölüme başlıyorum. Hepinizi çoook seviyorum. Bu arada Beyza Ve üzeyir dışında bölümlerde daha çok gormek istediğiniz iki kişinin adını yazın. O iki kişinin daha çok olduğu bölüm yapiyim. Bu arada dersane okul derken bölüm geç geliyo k.b :(
Çok uzatmadan bölüme başlıyoruuum. Hepinizi cok cok öptüm :*
Vote değil yorum atın :D
Uzeyir gidiyordu yarin. O yuzden bugun lunaparka gidicektik. Sadece ikimiz ve gizlı
park etti.
- Adrenalin Max e binelim- olur.
Hemen bilet aldık. Oyun alanına geldik. Çantamı eşya bırakma yerine koydum.
- Hazır mısın?
- Evet .Çalışmaya başladı. Derin bir nefes aldım. Yavaş yavaş yükseliyordu k.
- Üzeyir öldüm beeeen!
Kahkaha atmaya başladı.- Anani satayım. Ucuyorum lan. Öldüm mü acaba! Ahirette n selamlar!
Kahkahaları havada ucusurken kendimi dünyanın en mutlu insanı gibi hissettim. Bu mutluluk yarın bitecek..
....
Lunapark işi bitmişti. Şimdi sahile yakın bir yerde geziyordum.. Elma şekeri satan amcayi görünce Üzeyir e seslendim.
- Üzeyir Elma şekeri alir misin? Lutfeeen.
- Hâlâ cocuksun diye kafasını iki yana salladı ve elma şekerini almaya gitti.
Herkesin başına gelmiştir.
Pazara gitmişsindir ve pamuk şeker bardak mısır, elma şekeri satan amcayi görürsün ama anne ne istediğini soyleyemezsin. Ama ondan herkes yemistir .Üzeyir geldikten sonra yürümeye başladık.
- Beni özler misin ? Diye sordu.
- Bilmem. Immm . .. Özlerim galiba.
Özlerim . Çok özlerim.
- aa ! Üzeyir kiralık bisiklet . Binelim biraz tur atalım nolurrr!- Tamam ama benim istedigime bincez şuna .
Parmağıyla gösterdiği bisiklete baktım. Önünde kocaman sepeti olan bir bisikletti .
- Tamam.Olur.Koşarak sepete atladım. Elimdeki elma şekerini yerken üzeyir geldi . Koltuğa oturdu ve
Sürmeye başladı.
- Uhuhhuu! UCUR BENI SIPAYDIII!Kahkaha attığını duyduğumda Yüzüme minik bu gülümseme oluştu.
Bir kaç yerde tur attıktan sonra bisikleti geri verip meydanda yürümeye devam ettik.
- Seni bir yere goturucem .
- Tamam. Nereye?
- Sürpriz.
Merak ettim şimdi. Nereye gidicez acaba?
Beni getirdiği yere baktığımda bir dovmeci olduğunu gördüm.
- Dövme yaptırmak ister misin ?ikimiz de de hatıra aynı dövme olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası 3
Random"Ben ona kalbimi verdim,O son nefesini ." Göz Yaşım Içime Aksa Instagram beyza_nur_sarı Snapchat beyzanur_sari Twitter beyzanur_sari2