Evet merhaba arkadaşlar. Üzgün bir giriş yapıyorum. Ama oyle olmak zorunda. Maalesef ki ülkemizde bazı olaylar oluyor. Onlar hakkında fikirlerimi söyleyeceğim isterseniz okuyun isterseniz okumayın.
#Canseliçinsusma
#Hepimizcanseliz
#HepimizözgecanızÜlkemizin en büyük problemi. Zevk. Ben anlayamıyorum. Bir genç kızın hayatı senin zevkinin neyine yeter be ?
Cansel hakkında pek bir bilgim yok. Tek bildiğim şey "Zevk Uğruna " gittiği. O bunu haketmiyordu. Ona bunu yapanın verdiği ifade de " Onunla yasak aşk yaşıyordum o istedi " diyor. Böyle şerefsizler olmamalı ülkemizde. Olmamalı. Oksijen israfının teki. Değdi mi sizce ? Değmedi. Hepimizin başına gelebilecek şeyler bunlar. Peki biz ne yapıyoruz ? Kadına şiddete hayır demekten başka çaremiz yok. Allah sonumuzu hayır etsin.#Ankara
Son aylarda Ankara ' da 3 patlama oldu. Masum insanlar öldü. Masum insanlar... Eminim ki bu yaptıkları orada ölen kişilerin hayatlarına asla değmezdi. Zerre değmezdi. Ankara da son saldırı da 37 kişi öldü. Tam tamına 37. Orada çok üzüldüğüm biri vardı. Ozancan Akkuş ' tu sanırım. Neden diye sorun. Çünkü Ozancan A. Arkadaşı Ali Deniz kasım ayında olan Ankara garında vefat etti. Ozan Can Akkuş ' ta twitter hesabından çok üzüldüğünü belirtti. Sonra ne oldu? Aynı terör patlamasında onu kaybettik. Isterseniz kaybettiğimiz değerli ,gülen yüzlü insanlar ardından üzülelim . Dua edelim. Ama tabikii Survivor izlemekten kalkarsanız. Orada birçok insan ölüyor . Hepsi. Ama ne oluyor? Bizim milletimiz Survivor izleme derdinde. Onlarca masum insanı kaybetmemize değil de yalandan aç kalan insanlara üzülme derdinde.
Türk 'üm demekten gurur duyuyoruz ama Türkiye de oturuyorum demekten utaniyoruz. Ne garip bir ülke haline geldik.? Atatürk olsaydı böyle olmazdı ona yanarım. Atatürk goruyordur bunları. Emeklerimize yazık.
Ankara da ölenlerin bir tanesi de Galatasaray ' ın futbolcusu Umut Bulut ' un babası. En son oğlunu gördü . En son. Maçtan geri dönerken patlama oldu.
Maalesef.Birçok masum insan ölüyor. Birçok hain geliyor. Bunu yapmayın. Açıkça soyleyeyim. Benim ülkeme zarar verene , masumları öldürene , vatana ihanet edene ben kardeşim demem !
Iyice içimi döktüm. Okuduysaniz teşekkürler.
"Kalabalık yerde bomba korkusu ,Tenha yerde Tecavüz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası 3
Random"Ben ona kalbimi verdim,O son nefesini ." Göz Yaşım Içime Aksa Instagram beyza_nur_sarı Snapchat beyzanur_sari Twitter beyzanur_sari2