59.Bölüm: KELEBEK

197 9 6
                                    

    Media Beyza ve küçüklüğü 

Bu bolum 123justinbieber123 a itaaf edilmiştir. Kendisini çok çooook öpüyorum:*
Sizi de ;)
Ege den kurtulmama mı seviniyom? Yoksa Uzeyir  ayrildigimiza  mı  üziliyim.?

  Duygularım  fazlasıyla  karışmıştı.  Karışık  bir yapboz parçası  gibiydi  ve acilen birinin onu düzeltmesi lâzım. 

   Okula gitmek için  raporlu, çekimler için butige gitmek için  de fazlasıyla  yaralandım. 

   Som bir kaç gündür  annem bize gelmişti.  Neymiş  o yokken ben rahat duramıyomuşum! Pöf!

  Yatakta depelendikten sonra ayağa  kalktım.  Beynim zonkluyordu.   Baş ucumda  duran ilaçtan  2 tane alıp  ağzıma  attım.  

   Ayağıma  terliklerimi geçirip  merdivenlerden  aşağı  inmeye başladım  . Annem mutfakta  yemek hazırlıyordu. 

- "Beyzaaa!Hadi uyan artık  pandacik!"

-"Panda  mi? çok  yaraticisin  anne "
  Emin olun ki şu an reklamda "Orda deniz yok ki annoğ" diyen kıza  benzedim .  Emin olun.

***

Kahvaltimi  yapıp  evden çıktım.  Belki biraz haba almak iyi gelir hesabı. O sırada  yanıma  biri geldi. Arzu mu? 
-"Arzu . Sen neden ağlıyosun?"

- "Beyza. Be-Ben hiç iyi değilim.  Hiç.  "

-"Otur yanıma  bir soluklan. Iyi misin ?"

- "Beyza. Üzeyir onu gördüm.  O hiç iyi değildi.  Belki ona yardımcı  olurum  diye yanına  gittim  . Ama beni tersledi  ve bıçakla saldırdı!"

- "NE! O... O şu an nerde?"

Eliyle ileriyi gösterdi. Onunla beraber koşmaya  başladık.  Sonunda geldiğimde tenha  bir sokakta duvara yaşlanmış  elindeki çakıyla  oynuyordu.
- Ü-Üzeyir?"

- "Beyza. Yaklaşma. "

Karanlıktan  çıkıp  ilerleyen abi mi görünce  şaşırdım. 

- "Yaklaşırsa m ne olur? ! Hiç bır  şey. ! O benden korkmaz. Bana saldır-"
- "SEN ARTIK BENIM DEGILSIN!  SANA NEDEN SALDIRMAYAYIM! ARTIK BENIM...BENIM DEGİLSİN  BEYZA! ESKIDEN BEYZAM  DERDIM SIMDI DIYEMIYORUM! NEDEN DIYE SORARSAN CÜNKÜ  BIZ  BITTIK! SEN SÖZÜ  ATMIS OLABILIRSIN AMA BEN ATMADIM!  O YÜZDEN BENDEN UZAK DUR!"

Bir kaç adım  geri çekildim  . Fazlasıyla  korkmuştum. Ne olmuştu  ona böyle? Kim yapmıştı  onu?

Kim Üzeyir 'in içindeki canavarı  çıkartmıştı?!

Kim Karsehian 

  Suan  Buna haykıra haykira gülmek  istesemde yapmadım. 
  Arkamı  döndüm. 

Eğer gidersem dönüşü  olur muydu?

- " Üzeyir ? Beni hâlâ seviyor musun?"

Arkamı  dönüp  yüzüne  baktığımda  Bana dikkatlice bakıp  "Cık" dedi. Ve arkasına  dönüp  gitti.

  Ve Beyza bir kez daha yalnız  bırakıldı  . Ve Beyza bir kez daha terk edildi. Ve Beyza'nın  bir kez daha kalbine dokunacaklarına ruhuna dokundular .

2 Ay Sonra

Beremi   hizla  kafama geçirip  evden çıktım.   Bugün  Ali'yle bulaşacaktık. Ali ... O benim tek sevgilimdi .

  Kışın  sayesinde oluşan  karlara seke seke koşmaya başladım.  Tam düşecekken biri kapşonumdan tuttu.

- " Az daha düşüyordun  kelebek  ."

- "Aliiiiiğğ"

-"Kulaklarım  " diyerek kulaklarını  tuttu.

- "Yaa"

- "Tamam. Tamam. "

Hızlı  yanağına  bir öpücük  kondurdum .

-" Sanırım  bu öpücük  için  daha çok salaklık  yapmam gerekecek"
Diyip  sadece sol yanağında  olan gamzesini  gösterdi.

  Nedeni ne bilmiyorum ama o gamze sadece sol yanağındaydı.
  El ele tutuşup yürümeye başladık. 

Aniden elimi bırakıp  gitti.

- "Beyza bak şimdi.  Bir oyun oynicaz. Sen gözlerini  kapat ben aç dediğimde  aç. Tamam mı? "
Gözlerimi  kapattım. 

-"Beni bırakıp  gitme hâ"

- "Seni kim bırakabilir  kelebek!"

Gülümsedim .   

  Sanırım  sadece o gülümsete  biliyordu beni.

Üzeyir  ... O bir yalandı .   Aslında içten içe  biraz da old birazcık  seviyordum onu. Özlemistim kokusunu  ,sesini,ruhunu...

  -"Ahh!"
  Gözlerimi açtığımda  ağzım  yüzüm  hep kardı .

- "Ya Ali ya!"

Yazar'in anlatımı

Aşık uzaktan uzaktan kelebeği  izliyordu.

Onların  bu hali onu daha beter ediyordu. Son zamanlarda başladığı  sigara gittikçe  artıyordu. Seviyordu ama ... Hergün  2-3 paket bitirdiği  sigara dan almak için   bakkala çıkmıştı.  Ama onları gördü.  Ele ele tutuşmuş iki sevgili. Biri onun Beyzası  diğeri Kelebeğin  sevdiği. 

  Aşık  düşünüyordu;
Bu kadar mı  sevmişti  Beyzası onu?  
  Acaba beni hâlâ  seviyor  mudur ? 
Özlüyor mudur ?
  " Artık  şu  kafanı  yorma!" Diyordu kendi kendine aşık. 

Ama biliyordu.  Yormasa  hep onu düşünecek. Onu!
   Hayatını  güzelleştiren ama bir o kadar da mahveden  kız  için düşünüyordu.

  Kelebek, aşığın olduğu  tarafa dönünce  kafasına  hemen çekti  Aşık. ..
  Gözlerini  sımsıkı  kapattı  ve dedi kendi kendine
-"Onu artık  üzmeyeceğim, yanında  dahi yakının da olmayacağım,Onunla ilgili hayaller kurmayacağım,Onu   hatırlamayacağım. Onu....Onu Artık  sevmeyeceğim."

Beğendiniz mi?Bugün  iki bölüm  yayinladigim için  kısa  oldu. Artık  bölümleri  kazma göre  yapacağım . Sizi çoook  seviyorum . Bolca öpüyorum.  Vote değil  yorum istiyorum .
  Bir de size sorular soracağım

- Bölümler de kimin anlatımı  daha fazla olsun istiyorsunuz?

- Bölümlerde  kimler daha fazla yer alsın? 
-Kapak Yapabilecek  olan bana ulaşsın  lütfen
Snapchat-beyzanur_sari
Instagram-beyza_nur_sari 

Cevap verirseniz sevinirim. Kendinize iyi bakın  :***









Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin