Söz Gecesi

427 16 2
                                    

MULTI MEDYA Uzeyir ve Beyzanin giydigi kiyafet. Ve saç stili . Uzeyir in sac sekli oyle olacak. Neyse lutfen arkadaslar emeğe saygı gece yarısı size bölüm yazıyorum . Neyse sizi sefiommm

Elbise mi duzelttim. Tekrar her şey düzgün mu diye baktım. Herşey süperdi. Derin bir nefes aldım. Babam Abim amcam, Oğuz, kuzenim ,Can ve Nur un babası ve dedem salonda ,annem anneannem ,babannem ,halam, teyzem,annem, Pınar ,Nur,seda ,Ecem,Nur un annesi ve Ecem in annesi vardı. Herkes yerini aldi. Kapı çalınca Herkes kapıya kosusturdu. Kapıyı açtığımda Üzeyir elinde bir çiçek ve çikolata yla içeri girdi. Ardında n Babası annesi ve tanımadığım ve kaç kişi. Herkes selamlasti ve erkekler kadınlar ayrı odaya girdiler. Sanırım anneannesi de gelmişti. Ve çok sevdiği kuzeni. Herkesle selamlastim.

- Hoşgeldiniz diyip sandalyeye oturdum.
- Hosbulduk. Dediler.

- Merhaba ben Üzeyir'in annesi siz de Beyzanin olacaksınız.

- Evet evet. Memnun oldum

- bende

- Evet hanımlar keyfi nizi bozmak istemem ama yemek vakti.
Deyip gülümsedi m. Kadınları balkona aldım. Hepsi bir yere oturdu. Salatalık yemek ayran bardak çatal bıçak derken bitirdim. Sonra Seda, Nur ve Ecem i çağırdım. Pınar hamileydi.

Pınar : Önceki bölümlerde beyza ve üzeyir markete gittigindeki kız. Canın nişanlısı.

- Kızlar salondaki masayı hazirlicam yardım eder misiniz?

- Tabiki

- durun sizi tanıştırayım. Bu Ecem arkadaşım bu Nur kardeşim diye sevdiğim kız bu da Seda Üzeyir in kankasi diyip tepsiyi aldım.

- Nur bakar mısın kaç kişiler diye e!

- Tağam diyip saydı . Geri geldi.

- 16 kişi.

- Yuh dedi Ecem

- Ecem sen catallari kasiklari hazırla. Nur kanka sen de tabakları. Ve Seda sen de ...Hmm . Sen de Kadınlar masasında ihtiyaç var mi diye bak.

Herkes kafa salladı. Bir ıslak bez ve masa örtüsü nü alıp salona geçmek için ilerledim . Içeri girdim. Kafamı öne egdim. Masa duvara yapisikti . Çekmem için üzeyir de lâzım dı. Elimdekileri sehpa ya bıraktım.

- Üzeyir dedim . Bana bakınca noldu anlamında kafa salladı.
- Masayı çekebilir miyiz? Dedim ve masanın bir ucuna geçtim. Üzeyir kalkıp diğer ucuna geçti. Masayı getirmeden önce kırmızı yer örtüsünü serdim . Masanın ucundan tutup onu tam salonun ve örtünün ortasına koyduk. Arada fotoğraf çekiyordu Can ve Abim. Üzeyir yerine oturdu . Masa örtüsünü serdim. Catallar i yerlestirdim. Yemekleri de Ecem ler getirdi. Her şey olmuştu. Kendimi kadınları oturturdugum misafir odasına attım. Valla bu odaya ilk defa giriyom la. Sokmadı kadın küçüklüğümden beri .
Kapıdan birisinin gelmesi ile gülümsedi m . Bu üzeyir di. * Koyu ile yazılanlar Üzeyir açık renkle yazılanlar Beyza nın sözleri.

Seni göremedim

Gördün ama süzemedin desek?

Yanıma oturdu ve ellerimi ellerinin içine aldı.
Çok mutluyum

Neden ?
çünkü bana bir sözün var

Ne sözü?

Sozlendigimiz gece bana o zaman benim olacağını soylemistin

Aniden kizarmaya başladım. Doğru söylüyordu.

Istedigin zaman verebilirsin. Bu seksi vücut boş

Aşk  Tanrıçası  3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin