„Eleno, chtěla bys zůstat pořád mladá?"
„Chtěla bys být pořád mladá a se mnou?" pošeptal mi do ucha.
„Cože?" prudce jsem se otočila a koukala jsem mu přímo do očí.
„Ptal jsem se, jestli chceš zůstat navždy mladá..." odpověděl.
„Já vím, co jsi říkal, slyšela jsem tě, jen nemůžu uvěřit vlastním uším," chytla jsem ho za ruku.
„Vážně bys to udělal? Proměnil mě?" zeptala jsem se, trochu s ostychem.
„Já..." odmlčel se.
„Udělám to, pokud si to budeš přát, ale musíš mi něco slíbit," řekl.
„Cokoliv," vyhrkla jsem.
„Slib mi, že to, co je mezi námi, nikdy nezmizí," jeho oči se pomalu vpíjely do těch mých.
V ten okamžik jsem věděla, co chci. Věděla jsem, že jediné co chci, je být navždy jenom s Damonem. V ten okamžik jsem si byla naprosto jistá, že ho miluju. Miluju ho víc, než cokoliv jiného na světě.
„Miluju tě, Damone," šeptla jsem.
„Miluju tě, Eleno," šeptl a políbil mě.
Ještě nějakou chvíli jsme tam stáli v objetí a pak jsme se vydali na cestu domů.
O dvě hodiny později ...
--------------------
Milý deníčku,
Pořád tomu nemůžu uvěřit. Damon se mně dneska zeptal, jestli s ním chci zůstat napořád- jako upír. Nechápu to, vždyť jsem ho o to ani nežádala. A potom, mám poslední dobou ty divné sny. Možná to spolu souvisí. Ale proč by se mi zdálo o tom, že to nechce udělat, když mi to sám nabídnul?? Prostě tomu nerozumím. Ještě to proberu s Bonnie a Caroline ...
--------------------
Zaklapla jsem deník a odložila jsem ho na noční stolek. Damon se zrovna vracel z koupelny se sklenkou bourbonu v ruce. Neuvěřitelné, on si ten alkohol bere už i do koupelny.
„To bez té sklenky nemůžeš jít ani do koupelny?" šibalsky jsem se usmála.
„To bych mohl, ale nebylo by to ono," zašklebil se a přihnul si ze sklenky.
„Fajn, jak chceš!" odsekla jsem.
„Ale nemysli si, že něco bude, když z tebe táhne jako ze sudu," škádlila jsem ho.
Damon trošku zvážněl, odložil sklenku na šatník a se sebevědomým úsměvem šel směrem ke mně. Posadil se vedle mě na postel a začal mě hladit po noze.
„Přece bys nedělala drahoty," svůdně na mě mrknul a políbil mě na kotník.
„Tohle ti teda rozhodně nepomůže," snažila jsem se ho ignorovat, ale Damon je prostě Damon.
„Přece bys nepokazila tento náš krásný večer," znovu mě políbil na kotník.
„Pořád to nepomáhá, ale můžeš to zkusit ještě jednou," provokativně jsem mu přejela nohou po jeho dokonale vypracovaném hrudníku.
„Tak fajn. Co třeba tohle?" políbil mě ještě jednou na kotník a pak pomalu pokračoval výš a výš.
Jeho teplé rty pomalu přejížděly po mé noze. Pomalu jsem začínala cítit motýlky v břiše. Pak jsem ucítila Damonovi rty na pupíku, to už jsem to nevydržela. Popadla jsem Damona, přitáhla si ho k sobě a začala ho líbat.
Damon mi polibky oplácel, líbal mě na břiše, rukou a taky na krku. Potom přestal a podíval se na mě.
„Jsi připravená?" zeptal se mě šeptem. Hned jsem pochopila, co má na mysli. Vzala jsem jeho obličej do dlaní a dlouze ho políbila.
„Víc než kdy jindy," odpověděla jsem.
Damon se usmál a políbil mě na krku. Pak jsem ucítila, jak se mi jeho tesáky zakously do krku. V ten moment jsem byla nejšťastnější člověk na světě.
ČTEŠ
Damon or Stefan
FanficNázev: Damon or Stefan Pár: Stefan/Katherine, Damon/Elena a další... Hlavní postavy: Damon, Elena, Stefan, Katherine, Caroline a další... Doba: Současnost Žánr: Fantasy/Romantika Omezení: Žádné Počet kapitol: 35 Stav: Dokončená Anotace: Stefan neček...