- Biaa! Ébresztő!- hallottam Karesz hangját.
- Mi a?- pattant fel a szemem. - Te mi a frászt keresel itt?
- Nem is örülsz nekem?- kérdezte.
Felé fordultam, és csak akkor vettem észre, hogy rajtam fekszik.
- Dehogynem...csak megleptél- motyogtam és átöleltem, mire ő megcsókolt.
- BIA- rontott be a szobámba Zoli.- Úristen Karesz ne erőszakold már meg a húgomat!
- Én nem...én nem is...én csak...- szabadkozott Karesz.
- Láttam amit láttam!- mondta Zoli és kimasírozott a szobámból.- Figyellek titeket!- fordult vissza.
- De hát én nem is csináltam semmit!- kiabált utána Karesz.
- Hagyd csak, két perc múlva Dani fel fog hívni, hogy lesz-e gyerek. Tudod hogy imádja a kisbabákat.
Ez a feltevésem be is következett, mivel két perc múlva Karesz telefonja valami borzalmas dubstep számot kezdett játszani.
- Szia Dani!- vette föl.
- HAVER UGYE HASZNÁLTÁL KOTONT?!- üvöltött Dani a telefonba olyan hangerővel, hogy még én is kiabálásnak hallottam.
- Csak nem Zolitól hallottál valamit?- nevetett fel Karesz.
-...!
- Csalódást kell okoznom, egyenlőre se kicsi Bia se kicsi Karesz nincs a láthatáron.
-...?
- Igen. Azt mondja ezt a te szádból is hallani akarja- nyújtotta felém a telót.
- Szia Dani!
- Nincs gyerek?
- Nincs gyerek! Úristen Dani, tizenhét vagyok, mi vagyok én szerinted?!
- Prostituált? Erre akartál kijukadni?- kérdezte Dani nevetve.
- Igen. Pont erre. Na menyjél, fáraszd inkább Kamillát,talán ő vevő rád.
- Hát jó...mikorra jöttök értem?- váltott témát.
- Tessék?!- néztem Kareszra (bár hozzáteszem, nemhiszem hogy értette miről van szó).
- A hapsid azt mondta, jöttök értem.
- Ó, vagy úgy, szóval ez a bizonyos hapsim- néztem szemrehányóan Karesz felé.- behülyített engem azzal, hogy elmegyünk ketten a kocsijával a táborba, erre kiderül hogy az összes haverja is jön velünk? Csúcs.
Kareszon már látszott, hogy leesett neki a dolog, mert a levegőbe hadonászva tátogott valami olyasmit, hogy "nem is mondtam ilyet" meghogy "Dani ezt megérdemli". Ja persze.
- Akkor hányra jöttök?- kérdezte újra Dani.
- Várjál visszaadom a hapsimat- mondtam és konkrétan nekidobtam Karesznak a telefont, majd kimasíroztam a szobából.
- Bia gyere már...várj egy kicsit Dani...igen, mondom hogy várj! Bia gyere már vissza!
- Dehogy megyek! Lehet hogy Misi vagy Ricsi ott fekszik valahol az ágyamba mert te meghívtad őket.
- Nincs itt Misi se Ricsi! Gyere már vissza!
- Nem akarok!
Utánamszaladt és átölelt hátulról. - Ne haragudj!
Előrehajolt és megcsókolt.
Természetesen Zolinak pont akkor kellett beállítania.
- Kareeeeeeeeesz!- visított fel.
- Nem csináltam semmit!
- De igenis csináltál! Nyálcserés fogszámlálást tartottál a húgom szájába!
- Meg se csókolhatom a csajomat?!- csattant fel Karesz.
- NEM!
- Zoli- szóltam rá.- mi lenne, ha mondjuk...BÉKÉNHAGYNÁL MINKET?!?
- Ja tényleg, bocsi- indult el a konyha felé.- Aztán ne legyen túl sokat a nyelved a húgom szájába!- szólt hátra Karesznek.
- Ez kiakasztó- morogta az.- Eddig semmi baja nem volt!-----------------------------------------
Sziasztok!
Köszi a voteokat! :)
Kommenteknek is
örülök! ;)Ehez a részhez tartozó számok:
Green Day - 21 guns
DU LIEST GERADE
Egy perc alatt
JugendliteraturBármi történhet egy perc alatt. Bianka tisztában van ezzel a ténnyel, mégsem foglalkozik vele. Nyáron a Balatonra utaznak barátaival, és a hazaúton egy végzetes baleset megváltoztatja az életüket. Bármi történhet egy perc alatt.