A tábor első napján (9:30)

234 13 0
                                    

Már húsz perce álltunk Daniék háza előtt és dudáltunk.
- Hol a pokolban van?- kérdezte Karesz.
- Nemtudom- szálltam ki a kocsiból, és megálltam a kapu előtt. Minden erőmet összegyűjtöttem és felüvöltöttem- DANIIIIIIIIII!
- Ezt még Jungle George is megirigyelte volna tőled!- lépett mellém Karesz.- De szerintem sikítanod kéne, az hatásosabb.
Ígyhát eleresztettem a leghorrorosabb sikolyomat, mire Dani kirohant a házból.
- EGY PILLANAT! VÁRJATOK EGY KICSIT!- kiabálta.
- Milyen indulatos ma valaki- jegyeztem meg.
Két perc múlva Dani kiráncigált az ajtón egy sporttáskát és egy bőröndöt.
- Szia Dani!- köszönt neki Karesz.
- Sziasztok!
- Hol a fenébe voltál idáig?- kérdeztem.
- Ó, hát pakoltam- mosolygott Dani és beugrott a kocsiba.
- Dani! Én ülök elöl- szóltam rá.
- Má' miér' ülné' te elöl?- kérdezte roppppant kulturáltan.
- Mert én ülök elöl. Az az én helyem.
- Ráadásul az választ zenét aki ott ül- kotyogott közbe Karesz.
- Mégegy ok, amiért nem adom át az ülést- vigyorgott Dani.
- Karesz! Segíts már!
- Bocs, szívem, ez a szabály! Aki kapja marja- vont vállat.
Szitkozódva beültem hátulra, Dani pedig előhúzott egy CD-t a táskájából.
- Miért vagy ilyen felkészült?- tudakoltam ingerülten.
- Ja, hát sejtettem, hogy majd én ülök elől- mondta Dani, majd cinkos vigyort váltott Karesszal.
- HÉ!- kiátottam fel.- Ti összedolgoztatok ellnem! Hár ezt nem hiszem el!- puffogtam.
- Ilyen az élet!- nevetett föl Dani és bekapcsolta a magnót.
A borzalmak borzalma felüvöltött, mire Karesszal egyszerre kiabáltunk Danival, hogy kapcsolja ki.
- MER A NÈZÉSÉT MEG A JÁRÁSÁT MEG A...MIVAN SRÁCOK NEM HALLOM!- vigyorogott ránk.
Szuper. Elgondolkodtam, hogy ha az egész út azzal fog telni, hogy Dani idióta zenéit hallgatjuk, fejbelövöm magam.
Miután Kis Grofót letudtuk, jöhetett a már megszokott Pálinkadal és egyebek mellett a Kicsi nyuszi hopp hopp és az Add ide a didit.
Persze Dani végigénekelte (na jó, ez túlzás, végigkornyikálta) az első maggálóhelyünkig az utat.
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a benzinkút boltjába.
- Ki fizet?- kérdezte Karesz.
- Fizetek én- sòhajtottam, mert tudtam hogy náluk úgy sincs pénz.
- JIPPY!- sikkantott fel Dani, és belevetette magát a vásárlásba. Remélem hallatszódik a boldogság a hangomon. Juhú.
- Mamiiiiii!- vinnyogott mikor odaértem mellè.- Vegyél nekem gumicukroooooot!
- Dani, nem kapsz gumicukrot!- ripakodtam rá.
- De lègysziiiiiiiiiii!
- Ez komolyan a fiad?- nézett ránk egy csajszi a mellettünk lévő sorból.
- Nem, ő csak...
- ANYA MIÉRT TAGADSZ LE FOLYTON?!- visított fel Dani.
- Basszus, Dani hagyd már abba- röhögtem el magam.
- Valami baj van, szivem?- jött oda Karesz, mire a másik sorban álló nőnek az eddiginél is feljebb csúszott a szemöldöke.
- Aha. Ez az idióta- mutattam Danira.- Vigyázz rá te, a te ötleted volt!
Erre a nő elröhögte magát. Bár nem is csodálom, mert ez kivülállókènt elég furcsán nézhetett ki. Na, nembaj.
Megvettük a szüksèges cuccokat (víz, szendvics, magazin) és Daninak a gumicukrot, majd újúlt erővel indultunk a kocsi felé.
Odarohantam, ès feltéptem az anyósülès ajtaját és beültem.
- Kis nyomii!- vigyorogtam Danira, aki bosszúsan beült mögém.
Bekapcsoltam a saját CD-met és elmèlyedve hallgattam a csodás zenét.
- Na Dani, ezt hívják úgy, hogy zene- oktattam a kis nebulót.
- Mi? Arról énekel hogy hunyorog egy zöld csillag! Ne már, az én zenéimnek legalább van alapja!
- Aha, szerinted az az alap, hogy van egy nyúl aki egereket fogdos és megveri őket?- kérdeztem nevetve.
- Még mindig jobb mint ez! "Játszd el a dalt ami sose szólt" Hogy a halálba játszaná el, ha nem is ismeri?!
Erre felhangosítottam a zenét és nem hagytam, hogy Dani elrontsa ezt a számot.
Karesz rámmosolygott ès megfogta a kezemet.
- FÚÁÁÁJ! De nyálaaaas!- visítozott Dani.- Papi ès Mami itt nyáladzanak előttem! Mindjárt szétfolyik a kocsi!
- Maminak és Papinak legalább van magánèletük- vigyorodott el Karesz ès a visszapillantóban megnézte, hogy Dani vette-e a lapot.
Természetesen Dani megsértődött, és vagy kèt másodpercig meg se szólalt. Eskü, életem legboldogabb másodpercei voltak.
- Már megint ezek a hülye szövegek! "Miért hajt a vágy?" Kanos, vagy mivan?!- röhögött Dani, mintha az évszázad viccét mondta volna el.
- Dani, ez nagyon kegyetlen volt!- nevetett föl Karesz is.
- Amúgy Bia, tudod mi az a szó amit annyira keres?- kérdezte Dani.
- Nem, Dani. Valószínűleg ez egy metafora- forgattam a szememet.
- Ó, szóval egy csajsziról énekel- szögezte le.
- Neeeemmmm! Mièrt ènekelne egy csajsziról?- ripakodtam rá.
- Mert a metafoták mindig csajokról szólnak! A János vitézbe is csajócákról szóltak.
- Tudod mit Dani?
- Na?
- Inkàbb maradj csöndbe!
- HOPPÀ HOGY BEOLTOTTAAAAK- kiáltott fel Dani.
Erre csak sóhajtottam egyet és az utat bámultam.

Sziasztok!
Köszi a voteokat!❤
Azthiszem ez lett az eddigi legjobb rész, és ha nektek is tetszik kommenteljetek! ;)

Ehez a részhez tartozó számok:
Kis Grofó - Nézését meg a járását
Magna Cumlaude - Pálinkadal
Fekete Pákó - Add ide a didit
? - Kicsi nyuszi hopp, hopp
Deák, Tunyogi, Vikidál, Varga & P mobil - A zöld, a bíbor és a fekete
Pokolgép - Hol van a szó?

Egy perc alattWhere stories live. Discover now